Reacher Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Je hebt gewoon een goede smaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Dat zeker. Check m'n kledingkast maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Mijn veel betere helft drinkt. Veul. Wijn. Maarja. Dat van je kledingkast geloof ik graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 4 minuten geleden zei haddock: Zullen de vogeltjes blij mee zijn..... Die hebben vast ergens anders een opvang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Nah, mijn c en ik hebben een niet standaard relatie. En ik houd van italiaanse maatpakken. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 2 spechten zaten in hun bomen met elkaar te flirten. De katten waren heel relaxed. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Ai @spirit, dat klinkt niet fijn! Je ribben zullen wel behoorlijk gekneusd zijn en dat is inderdaad zeer pijnlijk! Rottig dat je er in huis alleen voor staat. Hopelijk slaap je straks goed en heb je morgen een betere dag! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Las over je heen @spirit, bij mij valt er een muntje als je zegt dat pijn je trigger is. Je hebt weleens buikpijn ook toch? Veel beterschap met je ribben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Wat heb je gedaan joh @spirit sterkte met de pijn .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 (bewerkt) 47 minuten geleden zei Quinn: En ik houd van italiaanse maatpakken. Maar op een doordeweekse dag draag je toch geen maatpak, of wel? 3 april 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Ik stond niet op de dagpact, maar meld je wel droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 3 minuten geleden zei Tatum: Maar op een doordeweekse dag draag je toch geen maatpak, of wel? Nu niet meer, toen ik nog een echte baan had wel. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Sjiek, @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Zojuist zei spirit: Uitgegleden. Letterlijk en figuurlijk. Merkte het pas toen ik de volgende dag op stond. Och jee niet fijn .. ja dat snap ik ken het gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Houd wel van mannen in pakken , mijn man droeg altijd een overhemd in het begin van onze relatie gewoon met spijkerbroek .. en nu polo of sweather ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Ga zo maar slapen morgen om 5.20 gaat mijn wekker weer . Ben moe van dat werk , niet het zorgen of mijn collega's maar de hele organisatie structuren het continue veranderen en weer terug en bla bla ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Noem ik liever niet openbaar Je weet wel waar je het kan vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Welterusten @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 (bewerkt) @Jannigje Als je : Even tot hier, kunt terugkijken (NPO1 21.25 vanavond)(heel erg de moeite waard!) dan wordt als laatste een stuk van de Mattheus Passion gezongen door een koor op de heli platform van het UMC voor een deel vd verpleging. erg mooi 3 april 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 1 uur geleden zei lady jane: @Jannigje Als je : Even tot hier, kunt terugkijken (NPO1 21.25 vanavond)(heel erg de moeite waard!) dan wordt als laatste een stuk van de Mattheus Passion gezongen door een koor op de heli platform van het UMC voor een deel vd verpleging. erg mooi Dank je voor de tip. Ik ben nu aan het kijken, maar het is al laat. Ik kijk morgen het laatste stuk. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 3 minuten geleden zei spirit: Ik ben er in ieder even mee geholpen. Het ontspant me even en heb er maar 1 gehad hoor. 10 paracetal per dag lijkt me ook wat veel dagen achter elkaar. Jullie voelen mijn pijn niet. Je post nu op de draad van 2 weken geleden @spirit ..... En de combinatie van tramadol met paroxetine kan heel gevaarlijk zijn.... Tel daar dan nog de pammetjes bij op... Maar nogmaals: je zit op de draad van 2 weken geleden... Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 (bewerkt) 17 april 2021 bewerkt door Lieke7777 Dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden