Lieke7777 Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Ik heb geen angst voor corona , moet ik eerlijk zeggen @Renaldo61 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Omdat ik mijn sociale contacten belangrijk vind, houd ik rekening met corona. Wil ze volgend jaar ook nog graag hebben. @Musashi ik heb appelsap door tonic gegooid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 6 minuten geleden zei Quinn: @Musashi ik heb appelsap door tonic gegooid! Super good busy! Was het lekker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 2 minuten geleden zei Musashi: Super good busy! Was het lekker? Niet te zuipen. Von en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 zalm op en een hele bos peen ik had echt honger na het buitenspelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 4 minuten geleden zei Quinn: Niet te zuipen Met appelsap heb ik het ook nog wel nooit gedaan! Op eigen risico dus, niks mee te maken ;-). Met pompelmoes is het wel een gelegitimeerd drankje met een naam (pomton)! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Voor nu stap ik weer terug naar koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Echt niet? O. Ik wel, wat meer chemische spullen erin maakt ook niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Melk, appel met banaan en chocoladevla. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 23 minuten geleden zei Quinn: Voor nu stap ik weer terug naar koffie. Ook wel niet goed voor je slaapritme hè!? Ik drink enkel s morgens koffie want anders slaap ik ook niet hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 1 uur geleden zei Renaldo61: @Lieke7777 Ook geen matige? Ik kan alleen maar antwoorden dat ik sociale contacten veel belangrijker vond / vind. nee ook geen matige , ik bedoel dan kan je elke dag wel bang zijn iets te krijgen of op te lopen. Ik heb gelukkig geen angsten . en sociale contacten zijn belangrijk ik heb het geluk denk ik dat ik nog in de zorg werk waar ik nauw samen werk met collega`s en persoonlijke zorg verleen. Hier haal ik denk ik nog wel wat uit op het sociale . Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 geb aard , kipfilet en wortels bij de kipfilet champions erbij en heeeeeel veeeel knoflook. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Ik ruik je hier @Lieke7777 bahhh, hou ook van knoflook hoor. Hier makkelijk eigen gemaakte groentesoep en broodjes met zalm. Wat ben ik moe en moet nog nachtdienst draaien. Komt goed. Als jullie ontwaken morgen mag ik gaan slapen. Fijn vooruitzicht. Maja en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 @Yana ik hoor ook graag meer van eetbare bloemen, om zelf te telen, en windpluk ook, heel geïnteresseerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 1 uur geleden zei Lieke7777: Ik heb geen angst voor corona , moet ik eerlijk zeggen @Renaldo61 ik meen dat jij schreef dat je gevaccineerd bent Lieke? Mar zelfs dan, je blijft besmettelijk, dus toch maar zorgvuldig in je contacten, mag ik hopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Bij ons is het nu ook wel raar: alle scholen een week eerder toe, behalve de kleuters. Dat vind ik nu toch wel echt raar: het zijn net die kleuters die er nog niets van begrijpen en elkaar (en ons) continu aflebberen... begrijpen wie begrijpen kan? Not me!! Maar niet erg hoor, blij dat het kind nog naar school kan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Op zich heb je gelijk @Musashi maar als ik ook nog de koffie schrap, word ik gek. Nog gekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 (bewerkt) 21 minuten geleden zei lady jane: ik meen dat jij schreef dat je gevaccineerd bent Lieke? Mar zelfs dan, je blijft besmettelijk, dus toch maar zorgvuldig in je contacten, mag ik hopen. Ja ik ben idd gevaccineerd. Uiteraard , vaccinatie betekend idd niet dat je niet meer besmettelijk bent . Ook op mijn werk werken we met alle maatregelen in acht . Verder kom ik buiten boodschappen om nergens behalve 1 kr per weken bij mijn sponsor en houden we de afstand . 24 maart 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Ja @Quinn snap ik helemaal hoor, alles tegelijk gaat voor mij ook niet (sigaretten en alcohol) one step at a time! Heb je al decaf geprobeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 @Smaragd werk ze en fijn dat je een goed gesprek gehad hebt , succes met het maken van de keuze. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Bedankt voor jullie felicitaties en reacties, fijn. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 @Kohtje, mijn gemengde gevoelens hebben te maken met verschillende dingen. Ik had graag tot aan mijn pensionering willen werken maar dat heb ik niet gehaald en dat heb ik vaak als een nederlaag beschouwd, als een tekortkoming. Ik heb erg geworsteld met mijn gezondheid, maar ik wilde niet opgeven. Daardoor heb ik slecht voor mijzelf gezorgd, altijd alles aan de kant gezet om maar te kunnen blijven werken. De keuzes die ik daardoor heb gemaakt zijn regelmatig niet goed geweest voor mijzelf. Terugkijkend vind ik dat confronterend en verdrietig. Maar ik heb gedaan wat ik kon, en het is gegaan zoals het is gegaan. Nu is er een nieuwe fase aangebroken en wil ik die negatieve, veroordelende gedachten achter me laten. Als iemand nu aan me vraagt of ik nog werk hoef ik me niet meer ongemakkelijk te voelen, (dat hoefde al niet, dat wist ik rationeel wel, maar toch) ik kan nu zeggen dat ik gepensioneerd ben en nu vrijwilligerswerk doe. En dat voelt als een opluchting. Maja, lady jane, Artemis en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 4 uur geleden zei Bor: Ik denk ut ja, want pakjedrager en puutje versta ik heel goed. Ik ook Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 vandaag balen,..na mijn record dagen vandaag weer gedronken. ik vind wel een weg ikkanhet en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Jammer @Vocatus wel goed dat je het deelt. Ik ben droog, ga zo naar mijn nachtdienst. Gaat een hele lange nacht worden want mijn nachtdienst collega is 1 van de weinigen waar ik niet mee kan opschieten en dat heb ik niets snel. Betweterig mens en zij denkt alles te beslissen en alles loopt altijd in het 100 door haar gedoe en dan moet ik het bijsturen en 10 keer harder lopen. Zie nu al tegen die 9 uur op met haar samen maar goed des te blijer ik morgen ben als het klaar is. Dat gezicht alleen al staat mij niet aan, dat heb je weleens met sommige mensen Fijne avond nog en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken Trusten voor zo/laters, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden