Spring naar bijdragen

Woensdag 24 maart


ikkanhet

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Renaldo61:

@Lieke7777 Ook geen matige? Ik kan alleen maar antwoorden dat ik sociale contacten veel belangrijker vond / vind. 

nee ook geen matige ,  ik bedoel dan kan je elke dag wel bang  zijn iets te krijgen of op te lopen.

Ik heb  gelukkig geen angsten .

en sociale contacten zijn belangrijk ik heb het geluk denk ik dat ik nog in de zorg werk waar ik nauw  samen werk  met collega`s  en persoonlijke zorg verleen.

Hier haal ik denk ik nog wel wat uit op het sociale .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij ons is het nu ook wel raar: alle scholen een week eerder toe, behalve de kleuters. Dat vind ik nu toch wel echt raar: het zijn net die kleuters die er nog niets van begrijpen en elkaar (en ons) continu aflebberen... begrijpen wie begrijpen kan? Not me!! Maar niet erg hoor, blij dat het kind nog naar school kan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei lady jane:

ik meen dat jij schreef dat je gevaccineerd bent Lieke?
Mar zelfs dan, je blijft besmettelijk, dus toch maar zorgvuldig
in je contacten, mag ik hopen.

 

Ja ik ben  idd gevaccineerd. 

Uiteraard ,  vaccinatie  betekend  idd niet dat je niet meer besmettelijk  bent .  Ook op mijn werk  werken we met alle  maatregelen  in acht  .

Verder kom ik buiten  boodschappen  om nergens  behalve  1 kr per weken bij mijn sponsor  en houden  we de afstand  .

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kohtje, mijn gemengde gevoelens hebben te maken met verschillende dingen.

Ik had graag tot aan mijn pensionering willen werken maar dat heb ik niet gehaald en dat heb ik vaak als een nederlaag beschouwd, als een tekortkoming. Ik heb erg geworsteld met mijn gezondheid, maar ik wilde niet opgeven. Daardoor heb ik slecht voor mijzelf gezorgd, altijd alles aan de kant gezet om maar te kunnen blijven werken. De keuzes die ik daardoor heb gemaakt zijn regelmatig niet goed geweest voor mijzelf. Terugkijkend vind ik dat confronterend en verdrietig. 
Maar ik heb gedaan wat ik kon, en het is gegaan zoals het is gegaan.

Nu is er een nieuwe fase aangebroken en wil ik die negatieve, veroordelende gedachten achter me laten. 
Als iemand nu aan me vraagt of ik nog werk hoef ik me niet meer ongemakkelijk te voelen, (dat hoefde al niet, dat wist ik rationeel wel, maar toch) ik kan nu zeggen dat ik gepensioneerd ben en nu vrijwilligerswerk doe.
En dat voelt als een opluchting.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer @Vocatus wel goed dat je het deelt.

Ik ben droog, ga zo naar mijn nachtdienst.

Gaat een hele lange nacht worden want mijn nachtdienst collega is 1 van de weinigen waar ik niet mee kan opschieten en dat heb ik niets snel. Betweterig mens en zij denkt alles te beslissen en alles loopt altijd in het 100 door haar gedoe en dan moet ik het bijsturen en 10 keer harder lopen. Zie nu al tegen die 9 uur op met haar samen maar goed des te blijer ik morgen ben als het klaar is. Dat gezicht alleen al staat mij niet aan, dat heb je weleens met sommige mensen :D

Fijne avond nog en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken :rose:

Trusten voor zo/laters, tot morgen! :moon:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...