Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 (bewerkt) Op 21-5-2021 om 23:32 zei Jannigje: Het is geen onderwerp meer. Hoewel ik soms opeens nog wel vreemde gedachten kan hebben, als ik bijvoorbeeld mensen op een terras zie of zo. Maar dat zijn maar gedachten. Mooi dat je er zo naar kan kijken @Jannigje en gedachten gaan weer voorbij. dag 141 deze dag weer mijn belofte vandaag drink ik niet. Kracht Moed Wijsheid, ook voor mij. we krijgen bezoek, vind ik vreselijk, zie er zo tegenop, dus KMW , ik kan het, 29 mei 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Herken het ook zo, hoe ik positieve energie vind bij mezelf, mijn naasten en natuur...daar aan werk en mezelf kan opladen, maar hoe ik anderen of situaties dan ervaar als energysuckers...net daarom wil ik mijn leven herinrichten, een nieuwe richting uitgaan zodat ik die goeie energie niet meer hoef te verkwisten maar ‘in mezelf’ kan blijven...ik denk dat het voor mij niet anders kan... Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Be Myself Sheryl Crow Saw my shrink today, he said girl I can't help you I've been seeing you so long, but nothing has changed You tried Adderall and alcohol, sadly the fact remains You're terminally normal, I'm sorry to say So I shaved my head, I changed my name, I gave my pills away 'Cause if I can't be someone else If I can't be someone else Oh if I can't be someone else I might as well be myself, myself Be myself Hanging with the hipsters is a lot of hard work How many selfies can you take before you look like a jerk? I took an Uber to a juice bar to hear a new indie band play They got 99 million followers in only one day Well, I snapped that pic and I made the slip I got into a stranger's car Well, the heels don't fit, I finally quit And headed back to my favorite bar 'Cause if I can't be someone else If I can't be someone else Oh if I can't be someone else I might as well be myself, myself Don't you wanna be your own girl? Don't you wanna be your own girl? Don't you wanna be your own girl? Oh oh If I can't be someone else If I can't be someone else Oh if I can't be someone else If I can't be someone else If I can't be someone else Oh if I can't be someone else I might as well, might as well be myself Be myself Oh if I can't be someone else I might as well be myself, myself Be myself Gonna be myself Songwriters: Sheryl Crow / Jeffrey Robert Trott Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 (bewerkt) Op 22-5-2021 om 08:28 zei Musashi: Herken het ook zo, hoe ik positieve energie vind bij mezelf, mijn naasten en natuur...daar aan werk en mezelf kan opladen, maar hoe ik anderen of situaties dan ervaar als energysuckers...net daarom wil ik mijn leven herinrichten, een nieuwe richting uitgaan zodat ik die goeie energie niet meer hoef te verkwisten maar ‘in mezelf’ kan blijven...ik denk dat het voor mij niet anders kan... Mooi @Musashi toeval, ik kwam even terug omdat dit nummer in mijn hoofd zit en jij schrijft dit op hetzelfde moment, dank je wel ik kan het, be myself 29 mei 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2021 Natuurlijk kun jij het! I believe in you Maarja eigenlijk gaat het er alleen om of jij in jezelf gelooft Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 gaat het Artemis? het bezoek was goed gegaan las ik nog op de dagdraad, hoop dat je fijne dagen hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Alles goed met je @Artemis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 26 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 (bewerkt) Hoi en lief dat jullie het vragen ! @Quinn en @lady jane en @Reacherfijn dat je in me gelooft. Met alcoholvrij gaat het goed, dat komt ook omdat ik niet drink. Ik voel mijn grenzen Dus rust pakken waar ik kan. Zee. Wandelen als ik niet werk , hoofd leegmaken. En vandaag weer even contact maken met jullie, . 3 juli 2021 bewerkt door Artemis lady jane, Quinn en Musashi reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2021 Gelukkig, daar ben je weer! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 (bewerkt) Op 26-5-2021 om 21:10 zei Reacher: Gelukkig, daar ben je weer! ja dagje vrij 3 juli 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2021 Heerlijk, naar zee. Daar verlang ik ook naar. Binnenkort maar eens gewoon de trein pakken dan, of afspreken met iemand die een auto heeft. Om mijn brein tot rust te brengen of om te focussen gebruik ik regelmatig mijn koptelefoon. Ik heb zelf wel baat bij deze video bijvoorbeeld. Alsof mijn brein schoongewassen wordt. https://www.youtube.com/watch?v=jvM9AfAzoSo Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 19 uur geleden zei Artemis: Overspannen en gelukkig, als iemand dat snapt. Ja hoor. Werk kan ook een drug zijn. Ook eentje die ten koste gaat van je omgeving. Geniet maar werk met mate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 28 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 (bewerkt) . 3 juli 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 28 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 (bewerkt) Op 28-5-2021 om 08:03 zei bumperjim: Ja hoor. Werk kan ook een drug zijn. Ook eentje die ten koste gaat van je omgeving. Geniet maar werk met mate Ik denk na. Over mijn alcoholproces. wordt vervolgd, Ik en AA, geen combinatie 3 juli 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 (bewerkt) dag 148, vandaag is vandaag 3 juli 2021 bewerkt door Artemis kruidenthee67, Reacher, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kobalt Geplaatst 29 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2021 Jeetje zo zie je maar dat achter elke schemnaam een heel verhaal achter zit . Maar wat ben jij sterk om eruit te komen en te verhuizen naar een geweldige plek. En dat je nu zelf de regie pakt en voor ander werk gaat dat is heel veel zelfkennis hebben daar mag je trots op zijn , daar kan ik van leren. Artemis en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 (bewerkt) dank je @Kobalt ja ik ben wel trots, op wat ik tot nu toe heb bereikt dag 149 priemgetal poe, wat doet maand 5 , mei, alcoholvrij veel met mij. Er kwam veel naar boven. Citaat Peter Levine. Het onafgemaakte wil afgemaakt worden, anders blijft de naald in de groef steken en herhaalt die ene zin zich keer op keer. 3 juli 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Ik had nog niet gereageerd op deze draad, maar wil je even zeggen dat ik je wel lees, hoor @Artemis. Niet alle details, maar wel de grote lijn voor zover ik die eruit kan oppakken. Je bent denk ik heel goed bezig. Dat is even alles wat ik er op dit moment van kan zeggen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grunn Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Mooi verwoord @Artemis het gaat over nu laat de plaat niet hangen Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2021 Als je zo naar die lijst priemgetallen kijkt en ziet met hoeveel ze zijn, valt het best mee met hoe apart ze echt zijn hè. Zo eenzaam zijn priemgetallen helemaal niet Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 (bewerkt) dank jullie Quinn, Grunn en Bob dag 151 hoeveel priemgetallen er ook zijn weten we niet @Quinn maar wel dat ze eenzaam zijn, geen verbinding met 2en 3en 4en of welk ander getal dan zichzelf en 1 ik wilde zoveel schrijven maar het is wel mijn priemgetal dag en 5 maanden zonder alcohol. Een rare dag, ik had zoveel leuke plannen en die vielen in het water, gelukkig water en geen wijn. Mijn wijnritueel ging niet door. veel chaos. en gezien de tijd laat ik het erbij. Ik drink niet, op naar het volgende priemgetal ik heb wel mijn 5 maanden badge en die pakt niemand me af 16 juli 2021 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 11 minuten geleden zei Artemis: geen verbinding met 2en 3en 4en of welk ander getal dan zichzelf en 1 Misschien zien we verbinding in een te enge vorm. Abstract gezien, waarom zou een priemgetal zich niet verbonden voelen met een 2? Of een 8? Abstract hè, niet wiskundig. En sowieso hebben al die priemgetallen een band, een verbinding, met elkaar. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 3 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 (bewerkt) Op 1-6-2021 om 22:22 zei Quinn: En sowieso hebben al die priemgetallen een band, een verbinding, met elkaar. Ja @Quinn dat voel ik ook en daarom kom ik hier zo graag. De verbinding voelen op AdB met " soortgenoten" Ik sta niet alleen in mijn alcohol de baas, in mijn alcoholvrij proces. Ik voel me zo * alleen tussen de mensen dag 153, deelbaar door 3, vandaag ben ik vrij om te doen wat ik wil, even met de golven praten, getijden eb en vloed, mooi toch, het komt in golven, het spoelt aan en het drijft weg, zand tussen mijn tenen, zout op mijn huid, een schelpje in mijn hand, een mooie dag kan je maken, als je maar genoeg rotzooi in de prullenbak gooi en in het nu kan zijn, in de natuur kan zijn 3 juli 2021 bewerkt door Artemis lady jane en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 3 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden