Spring naar bijdragen

Artemis


Artemis

Aanbevolen berichten

dag 116

ik was net op de muziekdraad en voel. Ik voel bij muziek. Ik kan wel een lang verhaal schrijven over hoe het met me gaat, gisteren een dag op het werk, ik ben gesloopt Maar ik drink niet. 

dag 116 Koningsdag a brand new day I m gonna walk and don't look back 

 

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 118 

Dank voor jullie reacties, ik zag ze en heb ze meegenomen de afgelopen dagen. 

@GewoonDoen adem in en adem uit Ik woon in de natuur, de natuur heelt. dag voor dag, minimaal een jaar. :heart:

@Quinn:heart: 

@Musashi :heart:

@Renaldo61 je hoeft bij mij geen sorry te zeggen , je moet niets, ik vond het jammer dat je alles had weggehaald. En ja, ik ben groot fan van Mick jagger :heart:

@Lonster fijn dat je ook reageerde :heart: 

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 118 dus, wat doet dit met mij?

Ik scheef al op de april draad hoe Koningsdag verliep, heerlijk gefietst en thuis de explosie van de collega whatsapp groep met wijntjes etc. Proost op de Koning. Ik heb niets met de Koning. Het bevestigt dat ik er niet bij hoor, niet bij zal horen en niet bij wil horen. Dat is OK. Ik hoef er niet meer bij te horen. Citaat Woody Allen: ik wil niet bij een groep horen waar mensen zoals ik lid van kunnen worden. Ik groei. vandaag zo blij dat ik geen kater heb, niet drink, niet gedronken heb. 

vandaag lekker vandaag. Ik heb er zin in :musicnote:

 

bewerkt door Artemis
verduidelijkt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afdekken werkt meestal maar tijdelijk, onder de pleister gaat het broeien. Voor jezelf zou ik zeggen, je weet het, je kunt soms een stukje teruglezen, of niet, maar de mogelijkheid houd je zo toch. Naar anderen? Je bent niemand verantwoording schuldig, zeker niet in het openbaar. Maar ik vind het wel netjes van je dat je het delen wilt als iemand daar echt behoefte aan heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-4-2021 om 08:41 zei Cleo66:

Goedemorgen Artemis,  in 2015 was ik nog niet actief hier . Ik ben hier in 2017 gekomen en had toen ook een andere  nick , helaas is daar alles van weggehaald,  al mijn postings , dat heb ik altijd erg jammer gevonden , maar ik heb mijn account laten verwijderen en dan krijg je dat.  

"Gelukkig "  bestaat jou draadje nog wel , je kan daar veel van leren mijn inziens . Ik persoonlijk zou het wel willen weten wie je toen was.  Gewoon ook om je beter te kunnen begrijpen, om te lezen waar je vandaan komt. 

Schaam je je ervoor ? 

 @Cleo66 @Ettyen @Quinn dank jullie. Ik ga nadenken wat ik wil 

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een nieuwsgierige aard dus ik zou het willen weten. Maar ik vind ook dat de keuze aan jou is, wat jij wilt, nodig hebt of acht en of het voor jou helpend is...die afweging moet jij zelf maken en niet door iemand laten aanpraten! Oude littekens hoef je niet open te rijten als ze nog aan het Helen zijn, dan ben je mss terug bij af? maar als het nog steeds ettert is het misschien beter het ontsmettingsmiddel eens goed te laten prikken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Artemis, je bent een nieuwe (n)ik nu, houden zo!
ik ken wel meer vage kennissen van vroeger hier:)
blij dat ik  het hier en nu hoog in mijn vaandel heb
en wanneer het verleden soms oppopt, ook goed.
Je bent hier voor jezelf, je hoeft mij/ons eigenlijk niets te
vragen, laat staan hier verantwoording af te leggen.
thnx voor de film trouwens, daar ga ik fijn van genieten.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank jullie allen voor jullie reacties @knakker @lady jane@Cleo66  @GewoonDoen @Musashi

Ik heb net alle post van van toen gewist. Hartelijk dank aan: 

Nancy, lady Jane, Kruidenthee67, Proud Mary, Skip, Antoinette, Paddy, Willem182, huttula, Kohtje, luna1961, petervdww, Monster, Royco, Casper, Anette69, Indigo, Gast (Gipsy) Vino, bolletje, Akkordeon, Pumpkin (gast) MG, ronja, Gerrit, Acanthus. :heart: DANK ik heb jullie gevonden.

bewerkt door Artemis
.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verantwoording afleggen, is dat hetzelfde als erkenning vragen?

Gisteren heb ik een collega verteld over een klus waar ik mee bezig ben. Dat deed ik net zo ongestructureerd als mijn aanpak.  Ik wilde door het te vertellen een beetje orde in de chaos brengen. Dat kan ook een reden zijn om 'verantwoording af te leggen'.

Door jezelf uit te spreken naar een ander kun je nieuwe invalshoeken ontdekken. Bij mij hielp het niet echt, de ogen van de collega werden steeds glaziger. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, een andere kwestie is het ook weer niet. Maar wel de vraag of je het krijgt, van de ander, wat je zo graag wilt.

 

Zo zou ik op mijn werk best erkenning en vertrouwen van mijn teamleider willen. Dat zoek ik dan maar ergens anders. Dat helemaal uit mezelf halen vind ik lastig. Gelukkig zijn er wel anderen die het willen en kunnen geven. Zoals ik dat andersom ook bij anderen doe.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mezelf een mala cadeau gegeven. Er stond een goed artikel in YOGA magazine over Shiva, met een ritueel over hoe je oude dingen kan loslaten. Het thema is 108 cycli nav dag 108 en mijn post toen. 

Vandaag dag 119

Morgen 4 maanden alcohol vrij

Fijne avond :heart:

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...