Spring naar bijdragen

Artemis


Artemis

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei lady jane:

Zit in de trein naar t strand. Vanavond pb ik je.:rose:

Ik ben ook wel benieuwd,  spreekt mij wel aan. Ik was gefascineerd door Emile Ratelband met over kooltjes lopen.  Heb dat nooit gedaan maar ben overtuigd dat het mogelijk is.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei lady jane:

een heilig getal in vele tradities
Ooit in America een Boedhistische vuurloop meegedaan
108 x in een nacht. Magisch! Dansend, achterstevoren, hinkelend
ik zal nooit meer iets zo speels meemaken, volle maan ook nog!

Mooi :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je @GewoonDoen en ik laat het staan want de p* , s*, * komt er uit.

vannacht zo mooie helende droom gehad, dus blijkbaar doe ik het goed. In mijn droom kwamen genezende dieren, natuurkrachten en Maya en Inca goden en godinnen naar mij toe en werd mijn hart geheeld. Ik voel het nu nog, mijn warme open hart gloeiend van liefde.

De helderheid helpt. Enorm. Want nu heb ik geen kater en ben ik helder in mijn denken. 

 

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je! Je bent al ver! Herkent narcisten, kan voelen...daar ben ik nog echt niet...zoals je schreef over je gezin: voorbeeldig langs de buitenkant, verrot vanbinnen...dat herken ik zo...een masker moeten ophouden...maar dat is er nog niet uit bij mij... buiten en binnen staan mijlenver uiteen... 

je hebt al heel veel werk gedaan...een jaar zonder alcohol is er niks tegen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie @Musashi @GewoonDoen en @Etty

het klopt, ik heb al veel werk verzet. dankzij mijn katten, mijn honden en vooral de paarden, mijn paarden. ik paardenmeisje. En paarden leren je wel voelen. Er was dat nooit een probleem met paarden. Ik voelde altijd al als ik bij ze was. paarden zijn in het hier en nu. eerlijk en puur en spiegelen genadeloos. Als ik paardrijd voel ik mijn benen, bekken, mijn hele lichaam. Een met het paard. Grondwerk, rijden, of gewoon even neuzen tegen elkaar.

vandaag is dag 111 

ik drink niet 

Filmtip, boekentip: The Horseboy (google is je vriend) 

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag 113, Priemgetal. Ik las " de eenzaamheid van de priemgetallen"  Paolo Giordano

dank je @GewoonDoen voor je reactie, herkenning. 

vandaag ben ik vrij. Tijd om hier te lezen, verbinding te zoeken met priemgetallen. Dat boek kreeg ik van een goede vriend en daarmee voelde ik me gezien. 

De vruchten van het niet drinken. Zaterdag, katervrij en helder de boel op de rij. 

 Ik heb mijn grenzen aangegeven. Aangegeven wat ik wel en niet wil, naar de toekomst toe. 

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-4-2021 om 08:23 zei Artemis:

Voor alle duidelijkheid "ze" was er niet. Ik kwam thuis en zei tegen Apollo, de sfeer op het werk is totaal anders als zij er niet is. Ik noemde haar eerst de mug, en laten we van de mug een kamerolifant maken en daarna weer een mug, ze is niet belangrijk. ze spiegelt mijn moeder 

 

Voor mezelf. Mijn vandaag thema. Ik ben trots op gisteren. Ik ga een mooie dag maken

liefs voor wie mij leest :heart:

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...