Spring naar bijdragen

Artemis


Artemis

Aanbevolen berichten

over citeren 

Zoals een schrijver een boek schrijft, je laat het pas los als je tevreden bent. En als iemand jouw tekst claimt is het niet meer herschrijf baar. 

Ik ben niet iemand die haar hele verhaal op tv vertelt. maar waarom schrijf ik dat op een forum? Omdat ik alcohol de baas wil worden. 

Kwallenvrij wil zwemmen, spelen in het strandzand, omdat het leven aan zee zo mooi is, juist zonder drank, veel mooier dan met 

:heart:

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hield toen ik stopte naast dit forum ook een persoonlijk computerdagboek bij, inclusief foto's om sfeerbeelden vast te leggen. Daar kon ik volledig vrij zijn in wat ik schreef, op dit forum hoefde ik niet meer alles te benoemen.

Heb jij ook zo iets?

En ik zal natuurlijk rekening houden met wat je liet weten.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Reacher:

Tegenwoordig als ik aan jou denk zie ik een zeemeermin voor me. Dus ik wilde een zeemeermin bij jou plakken.
Maar ik kan alleen maar plaatjes vinden van topless zeemeerminnen dus tot ik een fatsoenlijk exemplaar heb gevonden gaat het zoeken nog even verder. :lips:

 

weg 

 

bewerkt door Claudius
op vraag
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Artemis changed the title to Mijn weg naar vrijheid, door Artemis
Op 11-6-2021 om 14:27 zei Lonster:

Ja, maar wel fijn dat je een maatje hebt op het werk. Om te checken of wat jij ervaart, niet buiten proportie is. Zeer ergerlijk als iemand jouw psycholoog of moeder gaat uithangen. In zulke gesprekken is de uitdaging om niet in de verdediging of slachtofferrol te schieten. 

gelukkig heb ik een maatje op het werk die wel goed met haar kan. Ik laat haar de gesprekken aangaan over zaken die geregeld moeten worden.

Mother you had me, but I did not have you. 

Medicijn: mezelf zien. mezelf laten zien. Maar wel op mijn manier, en niet de manier van de ander. 

Ik kan alleen mezelf zijn 

 

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onlangs hoorde ik dat als John Lennon het over 'mother' had in zijn songs, hij het over Yoko had. Niet over zijn eigen moeder maar over zijn partner. 

Ik ken dat, die bezorgdheid om jouw uitval, enkel voor de betekenis van de voortgang van het werk. In plaats van je te faciliteren, te luisteren naar wat jij nodig hebt, je te steunen of in elk geval dat gevoel te geven, het keihard op je eigen bordje gooien. Ik heb wel eens steun van een stagiaire gekregen, in de laatste weken voor de vakantie en toen het al te laat was. Geen tijd om iemand in te werken, geen praktische dingen te doen die iemand zo kan overnemen. Dit jaar kreeg ik toezegging van steun, waarbij ik dat bij twee managers heb moeten verantwoorden en onderbouwen. En vervolgens werd er niks mee gedaan.

Het management in de zorg en in het onderwijs is vaak verschrikkelijk en de werkdruk te hoog. Conclusie is dat je zelf een manier moet vinden om er mee om te gaan, je grenzen bewaken en je eigen medestanders en maatjes vinden zodat je niet verzuipt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lonster:

Onlangs hoorde ik dat als John Lennon het over 'mother' had in zijn songs, hij het over Yoko had. Niet over zijn eigen moeder maar over zijn partner. 

John Lennon is opgevoed door zijn tante Mimi, zus van zijn biologische moeder. En natuurlijk zoekt hij een evenbeeld in zijn vrouw , neverending story. Heb je zijn nummer Mother goed beluisterd.. 

het gaat over 99% of the parents 

en dank, heel veel dank voor je feedback :heart:

 

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Artemis changed the title to Mijn weg naar vrijheid.

Je kan niet vallen van het jaarpact. Ik sta onder je, je kan even op mijn schouder staan...samen gesprongen remember? Ik heb twee dagen vrij, jij bent al kopje onder en trekt me mee, woensdag en donderdag volg ik, we houden hand vast! Vrijdag komen we boven water weer naar lucht happen...!! Voor nu even ondergedompeld, komt goed!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...