Spring naar bijdragen

Maandag 8 maart 2021


Maja

Aanbevolen berichten

Wist ook niks van een persconferentie af, toch even kijken maar. Lange werkdag vandaag. Ben de laatste tijd nogal moe terwijl ik juist goed voor mezelf zorg. Ook beetje duizelig en pijn in nek/schouders. Net even half uurtje gewandeld en op de spijkermat. Zo koken. Tagliatelle met cherrytomaatjes, pijnboompitjes, geroerbakken spinazie, uitje en creme fraiche. Zo' n spijkermat is toch wel heel fijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ikkanhet gecondoleerd en sterkte. @Bor ook heel veel sterkte met je dochter, wat heftig zeg! Hier gaat alles goed. Ritme van werken was even wennen, maar het is ook weer fijn om wat te doen. Mini is al weer bijna 4 maand. Ze begint nu echt te groeien. Gisteren haar eerste hapje gehad. Papa en mama vonden het leuker dan mini zelf :lol: Hopelijk gaat het verder goed met iedereen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen weer richting de thuishaven

van de week waarschijnlijk naar de bedrijfsarts en me werkgever wil langskomen om te praten of ik moet maar kantoor. 
 

dan kan ik hier niet blijven

al zie ik het vooral als stoom afblazen om even weg te zijn,zien hun het dalijk ofdat ik vakantie aan het vieren ben. 
 

beter dat als ik ga varen en stoom afblazen dat beter maar in de buurt van de thuishaven doe. 
 

sommigen vinden het zoiezo al verdacht in de ziektewet op je boot zitten. 
 

maarja die boot is wel me thuis :(

 

pff gelijk nog meer stress erbij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Zbb:

Water laden is gelukt,ben zo blij als een klein kind. 
 

eindelijk weer warm en koud stromend drinkwater!

ook heerlijk kunnen douchen

diesel gehaald voor de kachel en de motor. 
 

boodschappen ook binnen. 
 

lig nu weer op een ander eilandje ,ook helemaal alleen heerlijk vind ik dat @Bor

dit zijn de mooiste tijden om te varen heel af en toe een ander bootje en een klein praatje of elkaar even helpen en daarna weer snel op jezelf. 
 

ik heb deze tijd echt even nodig,ben mezelf compleet voorbij gelopen en ben ongelooflijk gestrest en depressief. 
 

echt genieten lukt me niet,maar ik maak er het beste van. 
 

heel soms heb ik dan toch wel een momentje van vreugde,zoals met dat water laden of ff lekker douchen

maar het is verdoemd moeilijk op dit moment. 
 

en het belangrijkste,geen drank meegenomen!

nu eten maken voor mezelf want ik heb al een week niet fatsoenlijk warm gegeten. 
 

 

@Zbb, je tobt wat af he? Gestrest en depressief ben ik ook.. Dat komt omdat ik geen drank meer heb. Ik heb 40 jaar lang gezopen e n daar pluk ik nu de vruchten van.. Als ik maar goed en lang kan slapen ben ik altijd een stuk rustiger overdag..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Artax:

Zeg Zeilboot,

Zou je niet aan op de wal willen wonen? In een normaal huis, zonder al dat geïmproviseer? Het lijkt me zo hard, nooit echt ruimte, kou, gedoe. een beetje comfort is toch goed voor een mens? 

Misschien ooit een klein huisje/apartementje erbij als ik ouder word/ben
 

ik heb in de tijd dat ik op mezelf woon drie keer in een huisje gewoond,maar kon nooit wennen. 
het bootleven bleef en blijft trekken,maar het geeft wel een hoop ‘gedoe’ dat klopt. 
 

altijd bezig zijn

altijd vooruit moeten denken

Het is zeker niet altijd rozengeur en maneschijn. 
maar er zitten ook zo ontzettend veel fijne kanten aan :heart:

dit is wie ik ben,eenmaal een bootmens altijd een bootmens denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei rapilos:

Goedemiddag allemaal,

@ikkanhet
Gecondoleerd
Sterkte, toch nog snel gegaan

@Zbb
Deze dag kan je heel voldaan afsluiten zou ik zo zeggen
Je pakt jezelf goed aan
Goed man (duimpje omhoog :) )

@Jopie
Ik vind het leuk om te lezen dat je "burgelijke "flatje, beter bevalt dan je had kunnen vermoeden :)
Je klinkt een heel stuk rustiger en tevredener
Gelukkig, want dat gun ik je uiteraard wel 

Dank je @rapilos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei niks:

@ikkanhet gecondoleerd en sterkte. @Bor ook heel veel sterkte met je dochter, wat heftig zeg! Hier gaat alles goed. Ritme van werken was even wennen, maar het is ook weer fijn om wat te doen. Mini is al weer bijna 4 maand. Ze begint nu echt te groeien. Gisteren haar eerste hapje gehad. Papa en mama vonden het leuker dan mini zelf :lol: Hopelijk gaat het verder goed met iedereen! 

Dank je wel @niks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...