Spring naar bijdragen

Zondag 7 maart 2021

Lika

Aanbevolen berichten

Ik kan me voorstellen dat @Cleo66veertig jaar van haar leven keihard heeft moeten werken om ‘erbij te horen’. En dan een enorme opluchting voelt als daar een duidelijke aanleiding voor is. 

Je klinkt nog steeds vaak in paniek als je de aansluiting met anderen voor jouw eigen gevoel mist Cleo, dan zou ik je wel een dikke knuffel willen geven 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Fabienne1985:

Goedemorgen allemaal.

ik dank iedere dag dat ik zo fit en vrolijk opsta, och mijn hemel wat heb ik mezelf toch wat aangedaan om zoveel te drinken en wat voelt het leven nu fijner aan zeg. 
Heb een kinderloos weekend en ik vermaak me super goed, beetje werken mijn huis gezellig maken,koken heb voor het eerst in mijn leven een eigen auto gekocht een Renault uit 2016 dus echt een gezinsauto want ja dat ben ik maar dan alleen met mijn kinderen. Geniet echt momenteel van alles wat op me pad komt, en dat te bedenken dat ik me enkele weken zo slecht voelde dat ik me wilde laten opnemen en zelfs hele duistere gedachtes had. Zo dat wilde ik even kwijt op de vroege zondagochtend. 

@Quinnmijn hemel wat knap zeg zo even 10 km rennen. Heb ik het nu goed onthouden dat je tot woensdag nuchter moet blijven om dan met de Antabus te beginnen? 
@Renaldohopelijk valt je kater mee, al was ik in de veronderstelling dat je ook medicatie gebruikte

@Lieke7777vandaag weer aan de slag? Toi toi 

@ikkanhethoe is het vanochtend met je? Hopelijk heb je er niet teveel last van, wat een verschrikkelijk nieuws van je beste vriendin. Heel veel sterkte

@Zbbwauw wat een respect heb ik voor je dat ondanks dat je het super moeilijk hebt je toch niet hebt gedronken heel knap van je. 

Oh @Fabienne1985wat herken ik dat dat het leven een donkere wolk is en je geen andere uitweg ziet om je te laten opnemen. Ik had een depressie maar ben er nu achter door nuchter te zijn dat alcohol een grote boosdoener is geweest. Ik ben nu naar een aantal jaar uitbehandeld bij de psycholoog en psychiater dat zegt denk ik wel genoeg. Het leven is nu een stuk leuker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Fabienne1985:

Goedemorgen allemaal.

ik dank iedere dag dat ik zo fit en vrolijk opsta, och mijn hemel wat heb ik mezelf toch wat aangedaan om zoveel te drinken en wat voelt het leven nu fijner aan zeg. 
Heb een kinderloos weekend en ik vermaak me super goed, beetje werken mijn huis gezellig maken,koken heb voor het eerst in mijn leven een eigen auto gekocht een Renault uit 2016 dus echt een gezinsauto want ja dat ben ik maar dan alleen met mijn kinderen. Geniet echt momenteel van alles wat op me pad komt, en dat te bedenken dat ik me enkele weken zo slecht voelde dat ik me wilde laten opnemen en zelfs hele duistere gedachtes had. Zo dat wilde ik even kwijt op de vroege zondagochtend. 

@Fabienne1985, je klinkt als een engel! De Heer heeft je gered en gezegend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Ik had mij een tijdje terug getrokken op mijn eigen draadje om mijn eigen ding te kunnen doen.
Af en toe kom ik uit mijn schuilplaats vandaan en scroll de dagdraad door.
Gisteren leek het er voor mij op dat ADB staat voor: Autisme De Baas.
Voorlopig trek ik mij maar weer terug op mijn eigen draadje.
Met af en toe een muziekje tussendoor.
Woorddomino vind ik ook wel leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Cleo66:

Ik vind jou lief yana , maar het bagatelliseren van autisme gebeurd aan de lopende band . Jullie merken hoegenaamd niets , maar van binnen gebeurd er vanalles.  Zonder structuur kan ik mijn dag niet doorkomen,  dat is mijn houvast . Ik ben nu mezelf weer aan het verdedigen merk ik . Ik heb moeite hiermee . Weet niet waar ik moet beginnen om uit te leggen dat het zeer zeker niet gewoon normaal is   

Sorry Cleo, ik zei het misschien stom, maar ik bedoel het niet rot. Ik weet niet hoe ik het goed moet zeggen maar ik zou willen dat jij gewoon je natuurlijke zelf mocht zijn. We zijn allemaal zo druk om erin te passen en ons af te vragen wat anderen van ons vinden, veel meer dan met ontdekken wat we zélf belangrijk vinden. Die balans mag voor bijna iedereen wel anders en ik vroeg me af of dat voor jou óók geldt. Of gaan er bij jou vanwege autisme dingen écht niet goed als je 'gewoon' je eigen pad volgt?

Je hoeft daar natuurlijk geen antwoord op te geven, ik kan me voorstellen dat het niet met een paar zinnen uit te leggen is.

Heb je misschien een linkje naar iets waar jouw vorm van autisme wordt uitgelegd en waar jij je in herkend? Ik ben wel benieuwd om er eens iets over te lezen.

Ik vind jou ook lief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...