Yana Geplaatst 30 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2021 Opnieuw opstarten en stoppen met drinken zou ik eerst proberen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2021 Een iPhone kopen bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2021 Maar stoppen met drinken is wél vaak het goede antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Obviously Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 13 uur geleden zei Artax: Dat is goed! @Yana wint deze ronde. Ze wint een weerstation van Alecto! Jaja... ja? De kerstboom die zo lieflijk wordt toegezongen met Oh, denneboom is geen den maar een spar. Hoe kun je het verschil zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Aan de kaarsen Yana en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Aan de groepering van de naalden, als ik het goed onthouden heb, heeft een spar de naalden in groepjes en de den solo naalden. Of andersom. Of heel wat anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Of andersom Je hebt het goed, nou ja, bijna. Een spar heeft enkele naalden, een den heeft twee naalden bij elkaar. En de boom die een groepje naalden bij elkaar heeft is de larix. Het ezelsbruggetje gaat zo: spar/solo, den/duo, lariks/legio. Dan weten jullie dat ook weer lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Heet dat niet kaarsen? Of is dat alleen bij een kastanje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Ik dacht dat je het over de kaarsjes in de kerstboom had @Lonster. Maar nee, ik heb het over de naalden, de blaadjes zeg maar. De bloeiwijze van een kastanje noemen ze 'kaars' inderdaad, bij naaldbomen heet dat een 'kegel'. En zo zijn we toch weer on-topic nancy en Lonster reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Koos Inspiratieloos. Waar komt koffie oorspronkelijk vandaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Ethiopië (zeggen ze in Ethiopië). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Twee goede antwoorden! Twee vragen dan dus maar? @Bob en @Artax haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Welke schrijver gebruikte het pseudoniem Piet Grijs? Noem nog andere pseudoniemen die hij gebruikt heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 Hugo Brandt Corstius. Stoker, Jan Eter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2021 (bewerkt) Kom op, er waren veel meer pseudoniemen... 31 augustus 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 (bewerkt) Raoul Chapkis was bijvoorbeeld ook een bekende. Maar @Jan1000 heeft de vraag goed beantwoord en is dus nu aan de beurt. 1 september 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Tussenvraag: noem drie clips waarin de artiest(en) gedurende het gehele liedje over straat of in een gang loopt of lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 muziek is toch om naar te luisteren? hij van de pré MTV generatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 11 minuten geleden zei haddock: muziek is toch om naar te luisteren? hij van de pré MTV generatie Dat antwoord is niet correct. Nouja deels wel. De muziek is het belangrijkste maar soms doet een videoclip wel iets extra. Zij van de cassettebandjes generatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 Dit is 1: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 Oeh, dat is een mooi nummer @knakker... Ik kom op Dexys Midnight Runners met come on Eileen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 Dancing in the street? (Jagger en Bowie) Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 Op 31-8-2021 om 22:11 zei Bob: Welke schrijver gebruikte het pseudoniem Piet Grijs? Noem nog andere pseudoniemen die hij gebruikt heeft. Hij is de enige bij wie ik mijn tentamen niet heb ingeleverd. Ik dacht dat ik het niet snapte. Semantiek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 2 uur geleden zei knakker: Oh wacht, misschien toch. Ultravox met Vienna. Dat vond ik destijds een geweldig nummer. Ik weet alleen niet zeker of ze gedurende het gehele nummer over straat blijven voortsjokken. Helaas niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden