Yvonne Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Maar hoe vaak dan wél? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Zal ik het maar zeggen dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Doe maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 ..."Volgens Atkins is het te vaak laten knippen van het haar de meest gemaakte fout door vrouwen. ‘Je haar elke vier tot zes weken laten knippen is echt veel te snel’ zegt ze. ‘Wanneer je een mooi kapsel hebt waarbij het niet uitmaakt of er wat centimeters bijkomen, kun je het bezoek aan de kapper tot wel zes maanden uitstellen’. Daar kijk je van op hè. Toevallig kwam ik dit zeer belangrijk weetje over de sterren tegen en wilde het graag met jullie delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Wat grappig.... ben het met haar eens, maar je verwacht het niet van een kapper, en zeker niet van zo'n 'sterrenkapper' .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Zo lang laat ik mijn haar toch niet staan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 doe ik eindelijk iets goeds mn hele leven al nou groeit mijn haar trager dan mn lijf toevallig.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Ik ben al 8 maand niet meer geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 15 dec. net voor de lokdown kappers werkeloos maakte voor maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 25 minuten geleden zei lady jane: doe ik eindelijk iets goeds mn hele leven al nou groeit mijn haar trager dan mn lijf toevallig.......... Op een bepaalde leeftijd krimpt je lijf alleen maar. Alé toch bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Zolang ik een vrouw en een tondeuse heb zie je mij niet bij een kapper.. jeugdtrauma door een knip in m'n oor. M'n vrouw houdt voor mij met een schaar het haar uit m'n ogen gedurende de wintertijd en 's zomers eens in de zoveel tijd de tondeuse erover... . Geen poespas om 'mooi' te moeten zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Ik ga er over twee uurtjes weer eens naartoe zoals elke 6 weken. Maar voor mannen is het dan ook veel goedkoper Slaat nergens op dat het voor vrouwen duurder is maar dat leer je zo op business school. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 15,00 coronatarief, daarvoor 11,00 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 7 uur geleden zei Lonster: Wanneer je een mooi kapsel hebt waarbij het niet uitmaakt of er wat centimeters bijkomen, kun je het bezoek aan de kapper tot wel zes maanden uitstellen’. Dit noteer ik even voor D nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Ik wordt hier thuis geknipt. Niet geschoren, helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 16 minuten geleden zei haddock: Ik wordt hier thuis geknipt. Niet geschoren, helaas. Scheren doen we je wel hier op het forum. Wie was er ook alweer aan de beurt om een vraag te stellen? Oh ja: JIJ! DeSweenytoddfan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Wie? Ikke? Dagutnie. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Ah toe @haddock ^^ Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Nee, onverbiddelijk. Wie zat er het dichtste bij Lonsters antwoord? Die mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 En Moeps Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 @Moeps jij bent!! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 1 minuut geleden zei Quinn: @Moeps jij bent!! Jaja klets er maar overheen, jij was samen met Haddock aan de beurt mannetje Omdat jullie al die top 10 science fiction boeken wisten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 2 minuten geleden zei Reacher: Omdat jullie al die top 10 science fiction boeken wisten. Nerd treiterij is dat Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Ik wist er maar 1! Asimov Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden