Quinn Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Dan Zwitserland. O wacht, mag maar één keer gokken zeker? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 yep, jij bent. de eerste was een aanloopje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Wij gingen hier en masse voor Malta. Die Italiaanse nepfreddymercury vonk niks. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Yay! Nieuwe vraag. Welke reclame won in 2015 de prijs voor beste Nederlandse reclame aller tijden? Kudo's voor een fimpje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Dat kan er maar 1 zijn, stom hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 @niks fout! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Niet huilen @niks petje pitamientje is ook best goed. Maar iets minder goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Ik ga bij Japie wonen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 @Yana ook een leuke, maar nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Het was deze: En nu is @knakker lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Briljante reclame. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Geen flauw idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Kurt Cobain? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Ik vind het wel heel gaaf (en heftig) maar ik weet de zanger ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 (bewerkt) De kleinzoon van Clifton Chenier? degrotefan 23 mei 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 zwaartekracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Aaaarrrggg...ik hoopte eigenlijk dat ik fout zat . Nu moet ik wat bedenken...w8 ff.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Noem drie plaatsen die aan de Noord-Hollandse kust liggen. Dus meteen aan het strand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Ik had beter vijf kunnen vragen, dit is veel te makkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Callantsoog, julianadorp eb Bergen aan zee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Jeetje, ik zou eerder denken aan Egmond aan Zee, Castricum aan Zee en Zandvoort. Maar het is goed hoor , Haddock. Ik was gisteren overigens nog in Bergen aan Zee, even terrasje pakken op het strand. Blij dat ik mijn winterjas aan had en een dikke sjaal om. En nóg verkleumd terug in de auto. En geen strandwandeling kunnen maken, want dat kost me teveel energie die ik tegenwoordig niet meer hen. Was wel heel fijn om weer even de zee te zien. Vooral veel kite- surfers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Ben n noorderling. Wat is t snelste dier ter wereld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 (bewerkt) Jachtluipaard (cheetah) 25 mei 2021 bewerkt door nancy Tikfout, maar fout was het toch al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden