Smaragd Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 (bewerkt) Nee anders moet ik een vraag bedenken, geen zin in, moet de nacht in. Nachtspookje, morgen doe ik weer echt mee. Met raden, dit wist ik.. kom op rest van de anderen...... 24 maart 2021 bewerkt door Smaragd Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Ik ben op twee geweest....ben nog altijd van plan om naar de andere twee te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Het kleinste eiland is Ibiza (niet opgezocht). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 @Vocatus, heeft dit bedacht he? Leuk, ik ga vaak meedoen en NOOIT meer iets opzoeken. Gewoon antwoorden uit het blote hoofd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Nee, niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Ik haal altijd de ballejaren en de canaries door elkaar. Kan niet onthouden wat waar ligt. Je moet mij niet aan het roer zetten dan komt er niks van terecht. Lieke7777 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Fuerte Vertura (of zoiets?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Nee, verkeerde eilandengroep . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 (bewerkt) Ik zie er maar 2 op de landkaart hier in huis Mallorca en Menorca 24 maart 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Onee ibiza hoort er ook bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 het is wel die ik bedoelde Nancy, maar heb nu gekeken, dus ik pas nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Jij bedoelt Fuerteventura @lady jane, maar dat hoort bij de Canarische eilanden. Van de Balearen hebben we nu gehoord Mallorca, Ibiza en Menorca. Als Menorca het ook niet is dan moeten we er nog één opdiepen uit ons geheugen. Heet dat niet zoiets als Mininorca ??? Tatum en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 16 minuten geleden zei lady jane: het is wel die ik bedoelde Nancy, maar heb nu gekeken, dus ik pas Het heet anders. Tip voor de anderen: het lijkt wel wat op het antwoord dat Jane gaf. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 24 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Ik ben de vraag kwijt @Jopieje bent vergeven. Wie ben ik om daar iets over te zeggen okey ik ga ff terug lezen naar de vraag hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 24 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 3 uur geleden zei nancy: Wat is de kleinste van de vier hoofdeilanden van de Balearen? crappp dat weet ik ook niet. ik ken alleen maar minorca. Is dat goed? hey maar mn nieuwe regel van eergisteren;..na 10 antwoorden;;..geef het corrrecte antwoord en wijs iemand aan voor nieuwe vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Ik heb pas zes antwoorden. Niet zo ongedurig, Vocatus, we wachten nog even af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Oké, het goede antwoord is: Formentera. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Wie wil er een nieuwe vraag bedenken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 4 uur geleden zei nancy: Wie wil er een nieuwe vraag bedenken? Ik bedenk er wel één. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Wat is de afstand: Aarde - maan en Aarde - zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 90.000 kilometer en 900.000 kilometer ( ik zeg maar wat). Klinkt in ieder geval ver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Zojuist zei nancy: 90.000 kilometer en 900.000 kilometer ( ik zeg maar wat). Klinkt in ieder geval ver. Dat is helemaal fout.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Wanneer mag ik het antwoord openbaar maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Ik volg deze box, ik hoop dat er veel antwoorden komen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Adrian, na 10 foute antwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden