ikkanhet Geplaatst 1 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Yvonne YanaQuinnBor Maverick Statice ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Dank jullie nog ff dan mag ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Zojuist zei ikkanhet: Dank jullie nog ff dan mag ik. Komt goed Ikkanhet... sterkte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Hahaha, ik eet geen Brinta hoor @kruidenthee67, wel havermout op zijn tijd... Ach @Statice, ik kan de tijd nog herinneren dat de belastingaangifte diverse A4-tjes besloeg en dat ik er een paar avonden mee zoet was, moest je alle bedragen ook nog zelf uitrekenen...Daarbij vergeleken is het nu een fluitje van een cent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Goed bezig @Quinn wat fijn dat je zo snel terecht al kan .. alsof het zo moet zijn . Ipv nog dagen wachten voor een afspraak . En idd eerlijk zijn kop op je kan het .. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 (bewerkt) toi toi toi @ikkanhet toi toi toi @Quinn toi toi toi @Cleo66 toi toi toi @Statice toi toi toi @Jopie 1 maart 2021 bewerkt door Kohtje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 toi toi toi @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 En toitoitoi @Yana want ik moet in twee landen belastingaangifte doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 goeiemorgen frummers en ook hier toitoitoi Jane want vandaag moet de kerstboom echt weg van mezelf de belastingen mag nog even uitgesteld nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Och echt staat deze nog @lady jane nou toi toi toi dan .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Dank jullie allemaal, het is al gebeurd en viel voor 100% mee. nancy, rapilos en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Snel gedaan @ikkanhet woon je naast de dokter gelukkig viel het mee . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Ik eet nu zelf gebakken krentenbrood met kaas en een glas cola light Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Zojuist zei Bor: Gelukkig @ikkanhet Opgelucht? @Pinkman vanmorgen 6 uur koffie met een plak suikerbrood en 2 mandarijntjes. Nu koffie en een bruine boterham met pindakaas Ja ontzettend, ze heeft me er lekker doorheen gekletst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 1 minuut geleden zei Lieke7777: Snel gedaan @ikkanhet woon je naast de dokter gelukkig viel het mee . Nee maar is niet ver van me af gelukkig. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Wachtkamerpost. Ben doodnerveus. Maar in de wie is wie zag ik net de grote oplossing! Lieke7777 en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Zojuist zei Quinn: Wachtkamerpost. Ben doodnerveus. Maar in de wie is wie zag ik net de grote oplossing! En de oplossing is ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Zojuist zei Bor: Kun je op een mobiel niet frummen en tegelijk je you tube afspeellijst luisteren? Moet nu steeds 1 van de 2 doen. Nope vrij irritant is is dat . Of ik doe het ook fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 @Lieke7777 o, er staat weer zo'n voodoo spammer. Going in! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 3 minuten geleden zei Quinn: Wachtkamerpost. Ben doodnerveus. Maar in de wie is wie zag ik net de grote oplossing! Sterkte @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Nou de belasting site ligt er al uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 (bewerkt) Heb je nu geen laptop meer dan ? Ik stream in de avond wel eens mijn utube dan op mijn tablet of op mijn telefoon . Overdag heb ik hier altijd q music aan. Heb vorige week een nieuwe laptop notebook gekocht moet hier nog verder voor zitten om deze verder in te stellen naar mijn zin. 1 maart 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Ow ' @Bor had gemist dat je laptop echt stuk ' stuk gebleven was . Inderdaad als je een u tube account hebt moet het niet weg zijn . Ik heb een kanaal die ik niet meer gebruik staan nog aantal filmpjes op . Maar verder heb ik het op een playlist staan de muziek . Vervelend dat je dan nu ook alles op een telefoon moet opzoeken dan als je laptop gewend bent . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Sterkte vandaag voor wie het kan gebruiken. @Cleo66 balen kiespijn hoop dat je er snel vanaf bent. @Quinn dappere stap maak je vandaag @ikkanhet gelukkig dat t meeviel. Toedels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Zo goedemorgen allemaal. Pff kon vanochtend echt niet mijn bed uitkomen heb wel 2x de snooze knop ingedrukt. Maargoed uiteindelijk om half 8 eruit, kids wakker gemaakt, ontbijt gemaakt etc. En een nieuwe angst aangepakt heb de kinderen op de fiets weggebracht. Klinkt misschien allemaal heel stom maar aantal weken geleden durfde ik amper nog het huis uit te komen, en nu fiets, loop en rij ik weer ( niet helemaal nog op de snelweg maar daar ben ik ook stap voor stap mee bezig) vandaag ook weer voor het eerst gewerkt en ging heel goed. Zal nu zo een lunch maken en dan lekker de buitenlucht in. Ben nu een week verder geheel zonder alcohol en voel me al zoveel beter moet ik zeggen, kijk er naar uit hoe dit zou zijn na een aantal maand hopelijk durf ik dan gewoon alles weer. Vocatus, Quinn en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden