Spring naar bijdragen

Zondag 14 februari


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

Harp even terug komen op jouw berichtje gisteren over slapen. Ik heb ook heel m'n leven slecht geslapen, kwam ook door de alc. en das echt heel kluten.

Nu gebruik ik cbd-olie een supplement gemaakt van de hennepplant. Als je dicht bij Groningen woont staan er velden vol. Het is dus GEEN drug.

*

 

Er is echt veel informatie te vinden. Ik slaap voor het eerst van mijn leven echt goed en lang 8-9 uur. en moet ik er uit dan slaap ik daarna gewoon weer in. Het heeft soms wel een inwerktijd nodig. Het helpt heel goed tegen pijn epilepsie hoofdpijn enz. Je wordt er heel erg rustig van het maakt je hoofd leeg, en het is niet verslavend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen Quinn. Hoezo opgeef????? Wat bedoel je daarmee?

De kansen op het herstellen van onze relatie bedoel ik @bolletje ik verdom het om me neer te leggen bij het is over. Je weet wel, if you can breath, you can stand and if you can stand, you can fight.

Dus. Charme offensief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

Harp er is veel onderzoek gedaan naar CDB olie, de Jellinek heeft er
ook een hoofdstuk aan gewijd. Maar het is dus wel officieel bewezen dat
het werkt. Het wordt zelfs via goedgekeurde, gecertificeerde kwekers voorgeschreven
bij ziekten als MS, glaucoom en waarschijnlijk wel meer.
Ik heb het gebruikt toen ik een frozen shoulder had en zittend moest slapen,
wat dus niet lukte. Had er erg veel pijn aan en kocht een flesje (met THC)
via een MS patient. En het hielp geweldig, ik sliep weer en heelde sneller dan
meestal gemiddeld. met kan een high geven na opbouw, maar dat heb ik bewust niet gedaan.
Ik kreeg dus geen roes, maar wel de ontspanning. Nu kan ik weer met mn matje toe meestal
als mijn hoofd te vol zit. Maar die kennis met MS gaat nu ook veel langzamer achteruit dan
eerder, al zal hij er wel aan overlijden en niet oud worden waarschijnlijk. Maar het verlicht
hem erg in zijn lijden. Sommigen noemen het echt een wondermiddel. De olie zonder THC
kan geen kwaad, die mèt kan soms bijwerkingen geven en kan wel verslavend worden.

https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/risicos-cbd-olie-cannabis-olie

 

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei adri02:

In Bolivia reed ik ooit tussen de cocaplanten en Afghanistan staat vol met papavers. Omdat het daar gewoon groeit is het DUS geen drug?

Adri de boeren die het zetten hebben toestemming om hennep te planten voor medische doeleinden, en in Engeland groeit Weed in het wild, maar ik doe er niet moeilijk over en ga nu een tukkie doen om vanmiddag mijn lievelingsneef te ontvangen. Hij komt een bezoekie doen lief hé?

trusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...