ikkanhet Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal Happy Valentine 14 februari 2021 bewerkt door ikkanhet Musashi en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 3 minuten geleden zei Renaldo61: Goede morgen Is dat de Maas ? De visvijver Von reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 Goeie morgen vroege valentijntjes en zondagsvogels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 Goedemorgen frummers, Het is al licht... nog wel -10, maar dat gaat veranderen En er staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 Goedemorgen. Gisteren in het bos (Den Haag/Wassenaar). Niet geschaatst, wel genoten. En dat ga ik vandaag ook doen. Fijne dag allemaal! foto komt gedraaid, wat ik ook doe. Het is niet anders... Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 @Yvonne: dankjewel voor je bakkie. Goed getimed:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 Morgen. Koffie en chocola, niet verkeerd. Valentijnsdag, commercieel * feest. Heb rozen naar D gestuurd, ik maak zelf wel uit of en wanneer ik opgeef. Verder ben ik van plan om vandaag niet uit bed te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 Goeie morgen allemaal, Harp even terug komen op jouw berichtje gisteren over slapen. Ik heb ook heel m'n leven slecht geslapen, kwam ook door de alc. en das echt heel kluten. Nu gebruik ik cbd-olie een supplement gemaakt van de hennepplant. Als je dicht bij Groningen woont staan er velden vol. Het is dus GEEN drug. * Er is echt veel informatie te vinden. Ik slaap voor het eerst van mijn leven echt goed en lang 8-9 uur. en moet ik er uit dan slaap ik daarna gewoon weer in. Het heeft soms wel een inwerktijd nodig. Het helpt heel goed tegen pijn epilepsie hoofdpijn enz. Je wordt er heel erg rustig van het maakt je hoofd leeg, en het is niet verslavend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 Goeie morgen Quinn. Hoezo opgeef????? Wat bedoel je daarmee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 5 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen Quinn. Hoezo opgeef????? Wat bedoel je daarmee? De kansen op het herstellen van onze relatie bedoel ik @bolletje ik verdom het om me neer te leggen bij het is over. Je weet wel, if you can breath, you can stand and if you can stand, you can fight. Dus. Charme offensief. Von reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 O Quinn nou dan wens ik je ontzettend veel kracht toe Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 Je zou het gewoon moeten proberen Harp en het niet laten afhangen van linkjes maar van ervaringen. Maar jouw keuze joh, als je weerstand voelt moet je het zeker niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 Wishing you luck @Cleo66! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 (bewerkt) goeiemorgen frummers Harp er is veel onderzoek gedaan naar CDB olie, de Jellinek heeft er ook een hoofdstuk aan gewijd. Maar het is dus wel officieel bewezen dat het werkt. Het wordt zelfs via goedgekeurde, gecertificeerde kwekers voorgeschreven bij ziekten als MS, glaucoom en waarschijnlijk wel meer. Ik heb het gebruikt toen ik een frozen shoulder had en zittend moest slapen, wat dus niet lukte. Had er erg veel pijn aan en kocht een flesje (met THC) via een MS patient. En het hielp geweldig, ik sliep weer en heelde sneller dan meestal gemiddeld. met kan een high geven na opbouw, maar dat heb ik bewust niet gedaan. Ik kreeg dus geen roes, maar wel de ontspanning. Nu kan ik weer met mn matje toe meestal als mijn hoofd te vol zit. Maar die kennis met MS gaat nu ook veel langzamer achteruit dan eerder, al zal hij er wel aan overlijden en niet oud worden waarschijnlijk. Maar het verlicht hem erg in zijn lijden. Sommigen noemen het echt een wondermiddel. De olie zonder THC kan geen kwaad, die mèt kan soms bijwerkingen geven en kan wel verslavend worden.https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/risicos-cbd-olie-cannabis-olie 14 februari 2021 bewerkt door lady jane bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 13 minuten geleden zei Harp: Wacht, gisteren riep iedereen dat het vanmiddag ging dooien toch? Is dat veranderd? Ik heb net gekeken. Het wordt wel rond of boven het vriespunt. De echte vorst is wel uit de lucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 @Maja ik wandel met zoon vanmiddag ook die kant uit zal ff zwaaien als je daar nog bent dan. eind van Haagse Bos toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 Goedemorgen! Mini en ik zijn al goed verwend. Ik met een ketting met kinderkopje en mini haar naam erop. Mini een armbadje met naamplaatje. Staat zo schattig! Lika, rapilos, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 24 minuten geleden zei Harp: Heb jij zelf wel in de gaten hoe grappig jij bent? Natuurlijk wel het concept van Valentijnsdag vind ik bezopen, maar doe er alsnog graag mijn voordeel bij. Heb altijd al gezegd dat ik zeer consequent ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 Hoe oud is jullie baby Quinn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 Harp ik ben een luie en slectieve lezer ik had dat anekdotische niet gelezen, zocht meer een link die op mijn ervaring aansloot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 Bijna zeven maanden @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 9 minuten geleden zei Jopie: Ik ga ook de zon in, thnks. soms worden hier toch wel hele wijze dingen geschreven brood op en de zon in nu hij nog schijnt mooie weesjeeigenValentijds dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 16 minuten geleden zei adri02: In Bolivia reed ik ooit tussen de cocaplanten en Afghanistan staat vol met papavers. Omdat het daar gewoon groeit is het DUS geen drug? Adri de boeren die het zetten hebben toestemming om hennep te planten voor medische doeleinden, en in Engeland groeit Weed in het wild, maar ik doe er niet moeilijk over en ga nu een tukkie doen om vanmiddag mijn lievelingsneef te ontvangen. Hij komt een bezoekie doen lief hé? trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 14 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2021 Goedemorgen allemaal Heeft @Fabienne1985zich al gemeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden