lady jane Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Eerst de ochtend @Jopie. Vandaaruit weer verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Verdorie @Jopie! En toch petje af en hou vol. Je hebt zoveel doorstaan, bent zo ver gekomen. Voor mij ben jij een wijze inspiratiebron. Neem mij dat niet af. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Sneeuwschoenen aan en gaan @Jopie, gaan! Waar nieuwe wegen zich ontvouwen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Idd jopie sneeuw schoenen aan en lopen het winterweer in je opnemen ' alle sterkte . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Zo het sneeuwt de auto net even schoongeveegd alvast de ijs sneeuw eraf voor het vastgevroren is morgen ochtend . Even goed bekijken hoe de weg is en anders gewoon met 50 over de snel weg naar het werk .. wisch me luck Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 3 minuten geleden zei Lieke7777: Even goed bekijken hoe de weg is en anders gewoon met 50 over de snel weg naar het werk .. wisch me luck Oei @Lieke7777. Zet m op morgen!! De zorg voor mijn moeder is in het weekend 100% voor mijn rekening. Dus vallen uit bed zonder sneeuwheuvels en op naar wc en douche voor de eerste hulp. Voorzichtig hoor! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Txs ga het idd rustig aan doen .. jij ook rustig aan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2021 Lieve Jopie, heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2021 https://youtu.be/-xjW2bzvd1o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2021 @Jopie, wat een prachtig nummer is “Vandaag ga ik lopen”. Ik kende het niet. Waar ik loop is van nu af aan een weg. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden