Quinn Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Stad. Melk komt uit de fabriek. Ha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Zojuist zei Harp: Maar @Quinn, maak je nu een salade van stoofpeertjes (dat is voor mij dan nieuw) of stoofpeertjes én een salade? Salade van stoofpeertjes. Met wat rucola, harde schapenkaas, walnoten, er lagen wat spekjes, honing en balsamico. Ik proef tussendoor een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Oe dat klinkt smakeluk.... Hier zelf loempias gebakken....en pindasoep.... Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Jasmjjntheetje erbij bedenk ik nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Stiekem ben ik heel klassiek. Niet verder vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 @Harp jij deed professioneel iets met voedsel toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Weet je dat zeker? Huh, gek. Mandela effect dan. Hé, bedankt voor de steun zo hier weer. Eten klaar, tijd om romantisch te gaan doen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 32 minuten geleden zei adri02: Haha, voor ik naar het oosten verkaste, woonde ik in Amsterdam, dus mijn boerengehalte valt op zich ook wel mee. ik ook, ben er geboren. maar wel opgegroeid merendeels hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FILOU Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 10 uur geleden zei Reacher: Mijn Socrates heeft zijn eerste kattenluik alweer stuk gemaakt. Hij weet ieder slot te openen. Tot grote vreugde van zijn maatjes. Cat burglar Hij heeft wel gelijk, met die coronaregels moet hij zich toch nog ergens mee bezighouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Sorry @Bor ik ben een verwende rotzak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 5 uur geleden zei Reacher: Heerlijk @Jannigje, ik keek via jouw ogen even mee naar de spreeuwen. zolang het maar geen eksters zijn Nee die zijn weer verdwenen. Ik had hier een gezin dat binnen een paar dagen een potje pindakaas leeg at. . Als er al kool-of pimpelmezen wilden komen dan hadden ze geen schrijn van kans. Maar ze zijn vertrokken. Misschien houden ze niet van spreeuwen? 5 uur geleden zei Reacher: Oh ja.. en verder is het dood en doodeng, dat samenwonen. Kwetsbaarheid etc. Dat bedoelde ik met moedig. Dat doodenge snap ik helemaal. 5 uur geleden zei Reacher: Het samenwonen is wennen, maar ook heel gezellig. Maar wel fijn dat het gezellig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 zelfgemaakte bruine bonen maaltijdsoep met meergranen stokbrood enne, ik fiets 90% ook zonder ondersteuning in de Randstad (op 3 gewone fietsen) die 10% op Electra is als NS me niet mag vervoeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 1 uur geleden zei Kohtje: haha.. ik ben die andere ene. hoewel ik meer loop dan fiets. Dan ben ik de nóg andere ene. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FILOU Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 21 minuten geleden zei FILOU: Hij heeft wel gelijk, met die coronaregels moet hij zich toch nog ergens mee bezighouden. Of lekker een coronafeestje bouwen met zijn vriendjes. Moet hij trouwens een blazen bij thuiskomst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Lijkt me een goed plan! Ik dacht dat je in de buurt woonde @Harp tot ik zag dat je het over dé IJ had en niet hét IJ. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Vanmiddag heb ik gefietst, heen ging lekker, maar toen terug. Vol in de wind! Langs de A. Tjonge dat was werken. Maar ook wel erg lekker. Ik moest aan jou denken @Bor, alleen was er geen sneeuw, die heb ik er maar bij bedacht. Wat eten jullie allemaal lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Ja inderdaad, een flink eind uit de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 19 minuten geleden zei lady jane: als NS me niet mag vervoeren Wanneer en waarom mag de NS jou niet vervoeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 In april, toen ik persé naar t strand wilde toen heb ik die fiets dus gekocht. enne morgen mag je Bor eren Jannigje dan heb je je sneeuw, kou èn wind succes! ik houd het op wandelen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Hier nog geen sneeuw te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 om de beurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Wijze lessen wat mij betreft: Lika en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Morgen hou ik het ook bij wandelen hoor. Fietsen lijkt me dan niet goed mogelijk. Misschien zie ik de fietspaden niet eens door de sneeuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Veel plezier in de kou! Hier was de lucht vandaag geel van het Sahara zand en het weer heel zacht... maar ook hier gaat het kwik weer richting vriespunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Niet teveel dingen denken nu. Ga maar lekker lopen idd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden