Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 februari 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

Och @Jopie  snap ik dat je opeens opgezwolgen wordt  door de ruimte als je gewend  bent  om in de bus te leven '  lijkt mij  erg knus en overzichtelijk  .

Ben ook de caravan  wel gewend  ' maar bij thuiskomst altijd weer verrast  door de ruimte  .

Hoop  eenmaal  ingericht  dat  het even een plek  wordt waar je ' je veilig en fijn voelt .. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Harp jij vroeg gisteren hoe het met mij is, ik weet het niet zo goed. 

Ik had een heel stuk geschreven, maar ik heb het weer weggehaald. Holle woorden, loze zinnen.

Ik doe mijn best om zo goed mogelijk door deze tijd te komen, maar ik vind het wel steeds moeilijker worden. Ik zie 1x per week een vriendin, dan wandelen we met haar honden. Verder ben ik alleen en dat wordt moeilijker. Het “moedig voorwaarts “ lukt niet meer zo goed.

Maar ik drink niet, dat is wel fijn.  
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cleo66:

@Smaragd, ik ben ook niet echt overtuigd op een goede afloop  van je nieuwe plannen . Maar wat begrijp ik je goed in deze . Ik lijk wel hoog en droog lekker veilig te zitten , maar als me iets dergelijks heftigs zou overkomen dan lijkt het me vreselijk moeilijk mezelf niet te gaan verdoven. Een dergelijke pijn moet vreselijk zijn .

Dit is misschien geen ondersteunend antwoord om je te overtuigen om de drank te laten staan,  maar wel eerlijk zoals ik het zelf voel .

Hou je bijeen en pas goed op jezelf :rose:

@Smaragd  hier  sluit ik mij bij aan   txs cleo .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...