Smaragd Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Ja zal ik zeker doen, jij ook! Zag -9 staan volgende week, sneeuw/neerslag. Zal wel heel glad gaan worden. Zulk naar eng weer vind ik dat altijd. Blijf allemaal veilig idd! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Och @Jopie snap ik dat je opeens opgezwolgen wordt door de ruimte als je gewend bent om in de bus te leven ' lijkt mij erg knus en overzichtelijk . Ben ook de caravan wel gewend ' maar bij thuiskomst altijd weer verrast door de ruimte . Hoop eenmaal ingericht dat het even een plek wordt waar je ' je veilig en fijn voelt .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 @Jopie lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 ach jopie je kunt dit niet overslaan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Fijn voor je @Cleo66, de reacties van je cliënten geven je meer vertrouwen denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 @Harp jij vroeg gisteren hoe het met mij is, ik weet het niet zo goed. Ik had een heel stuk geschreven, maar ik heb het weer weggehaald. Holle woorden, loze zinnen. Ik doe mijn best om zo goed mogelijk door deze tijd te komen, maar ik vind het wel steeds moeilijker worden. Ik zie 1x per week een vriendin, dan wandelen we met haar honden. Verder ben ik alleen en dat wordt moeilijker. Het “moedig voorwaarts “ lukt niet meer zo goed. Maar ik drink niet, dat is wel fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 1 uur geleden zei Cleo66: @Smaragd, ik ben ook niet echt overtuigd op een goede afloop van je nieuwe plannen . Maar wat begrijp ik je goed in deze . Ik lijk wel hoog en droog lekker veilig te zitten , maar als me iets dergelijks heftigs zou overkomen dan lijkt het me vreselijk moeilijk mezelf niet te gaan verdoven. Een dergelijke pijn moet vreselijk zijn . Dit is misschien geen ondersteunend antwoord om je te overtuigen om de drank te laten staan, maar wel eerlijk zoals ik het zelf voel . Hou je bijeen en pas goed op jezelf @Smaragd hier sluit ik mij bij aan txs cleo . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 @Adriangecondoleerd. voor ons allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Waar ben je dan heel hard mee bezig?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Dus je bent hard bezig met je alcoholprobleem, maar je drinkt op dit moment. Klopt dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Ja hoor @Bor, dat kun jij zeggen , wat mij betreft in ieder geval. Lukt het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Ik maak me zorgen om je , @Jopie. Ik vraag me wel eens af waar jij elke keer weer de kracht vandaan haalt. Jouw laatste zin raakte me extra. Feitelijk weet ik niet wat te zeggen en heb ook geen zin in clichés. Ik denk aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Net sa seuruh juh. En Jopie, ik denk dat het nog meer te plek gaat vallen. Ga er lekker minimal in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 @Bor, ik ga naar bed, ben moe. Je bericht was voor mij nogal cryptisch. Ik hoop dat je zo ook slapen kunt. Tot morgen . Dag lieve Jannigje! Slaap ze voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Als je dat hier niet kan zeggen, waar dan wel? Ik doe met je mee, hard werken en proberen niet te veel te drinken. Ga ook maar es op tijd slapen. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Welterusten dan maar en morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Dank je @nancy, jij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Gecondoleerd @Adrian en heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 Natuurlijk @adri02 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden