Spring naar bijdragen

Za 30 jan 2021


bumperjim

Aanbevolen berichten

Goed idee Niks, niets mis mee! Als het papa goed uitkomt gewoon doen. Dan merk je vanzelf wel of het haar/ jullie bevalt. Ik was vroeger tegenstander, maar nu niet meer. Ik zie zoveel goede en leuke dingen daar! Ik denk dat het sowieso goed is dat ze op termijn andere kinderen ontmoet. Ook als ze een half jaar oud zijn vinden ze dat al heel leuk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niks   een kleintje  zoals mini  zal ws weinig last nog hebben  van dat ze alleen papa  en mama ziet .    Ben  er alleen uit mbt hun cognitief  vermogen  op 4 maanden .

Ik denk alleen voor papa  dat  het wel  fijn kan zijn om een dagje  echt  te kunnen  werken zonder  een mini erbij .  Zodat  hij ook ongestoord  kan werken  misschien  ?  Even geen papa zijn ?  Maar dat kan ik verder niet  beoordelen  ken zijn werk  niet  als ik bv naar mijn man zijn werk  kijk thuis zit hij gewoon  halve  dagen gewoon  in  meetings  ipv  alleen  scherm werk  wat ingehaald  evt moet  worden .

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schat in dat het voor mini niet hoeft te doen, nog niet echt de leeftijd denk ik om echt te socializen/samen spelen. Met één van mijn kids een paar maanden gedaan onder de 1 jaar (noodgedwongen), was zoooooo blij dat het maar kort nodig was want mijn mini vond het helemaal niks. Maar goed, zijn ook kinderen die er prima op gaan natuurlijk :). Vind het andere argument steekhoudender, als het voor papa wel echt een pluspunt is dan zou ik het zeker overwegen. Ik heb later ook een gastouder gehad ook voor de jongste vanaf dat hij 4 was, die had een stuk of 5 kindjes thuis, ook jonger, helemaal geweldig, hij wilde amper mee naar huis als ik kwam halen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Tatum:

Ik kom weer ongelezen binnen vallen. Blijkbaar is het dag van de online liefde vandaag :face-icon-small-shocked: Ten eerste heb ik een andere man online ontmoet die in de buurt woont en geen probleem heeft met mijn alcoholisme/niet drinken. Heeft de man uit Zweden weer internet. Ik weet nu zijn naam hij bestaat echt. Het voelt als "meeting your soulmate". Om het feestje compleet te maken heb ik chocolade ijs met slagroom in huis gehaald. 

Wat leuk nieuws voor jou.  Geniet er maar van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi 

Vaccinatie gekregen vanmiddag. Voor nu alleen een pijnlijke arm waarin geprikt is, morgen zal het nog stijver aanvoelen. Hoop dat door die vaccinaties het leven weer normaler gaat worden. Wilde mij eigenlijk eerst niet laten vaccineren. Maar moet wel als verpleegkundige ook het goede voorbeeld geven natuurlijk. Na het vaccineren mag je 3 maanden niet meer drinken, komt goed uit. Dit laatste is een grapje denk ik:D;) Heb er naar gezocht maar kon het (nog) niet vinden.

Alhoewel waarom is er geen vaccinatie tegen alcoholisme bedacht ik mij vandaag? Dat ben ik dan weer. Alcoholisme is niet besmettelijk natuurlijk(wel kan het middels genen overgedragen worden aan jouw naasten, erfelijk belast) maar wb dodelijke slachtoffers zal het niet onderdoen voor Covid-19 natuurlijk.

Antabuse ook meteen ingenomen. Dat schijn/scheen je ook ooit te kunnen injecteren een soort van nooddepot in je lichaam. Weet niet of dat nog bestaat. Dat werkte voor maanden als ik het mag geloven, hoefde je het niet meer in te nemen.

Fijne avond

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk en daar gaat mijn geheugen, wilde iets tikken tegen @Quinn wat blijft hangen bij mij.

Iets van , ik kan niet met of zonder drank, beiden is niet te doen. Vond ik zo treffend raak voor mijzelf ook. Zo herkenbaar. 

Klinkt zo contradictief en dat is het en toch ook weer niet.

En dat de naam van jouw vriend ook met een C begint, ook dat. Heel toevallig maar wel fijn ook weer. Dank dat je er weer bent al is de reden niet fijn natuurlijk.

Sterkte voor een ieder die het kan gebruiken :rose:

@Jannigje waar ben je? Of heb ik iets gemist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het  ook niet zo om te lachen  ' het raakt mij meer dat mensen het zo moeilijk  hebben  en compleet  vastlopen .   Temeer  omdat ik ook een periode gekend heb waar ik vast  liep . 

Echter  was ik toen  nog  niet hier  actief op het  forum  . Zodoende  ben ik hier  niet  in gebruik aanwezig geweest . 

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken geen van alle partijen maar het doet me niettemin heel veel verdriet om zulke dingen te lezen. Het gooit me terug naar de toestanden met mijn verwekker, dronken verwijten in het gezicht krijgen, waar tegen geen verweer is. maar sterkt me ook wel in mijn besluit, waarom ik niet (meer) wil drinken... veel sterkte en zelfinzicht gewenst voor iedereen die hiermee te maken heeft!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...