Lika Geplaatst 30 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2021 Ik denk dat je moet kiezen wat innerlijk goed voelt. Maar voir zo'n heel kleintje lijken jullie alleen me helemaal geen probleem. Antroposofische kdv's nemen kinderen pas vanaf 1 jaar aan om die reden. Laat haar lekker op aarde landen joh. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2021 Mijne gingen wel, maar vonden het niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2021 En zo zijn er altijd 300 meningen.... niks, lady jane en bumperjim reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2021 Goed idee Niks, niets mis mee! Als het papa goed uitkomt gewoon doen. Dan merk je vanzelf wel of het haar/ jullie bevalt. Ik was vroeger tegenstander, maar nu niet meer. Ik zie zoveel goede en leuke dingen daar! Ik denk dat het sowieso goed is dat ze op termijn andere kinderen ontmoet. Ook als ze een half jaar oud zijn vinden ze dat al heel leuk. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2021 (bewerkt) @niks een kleintje zoals mini zal ws weinig last nog hebben van dat ze alleen papa en mama ziet . Ben er alleen uit mbt hun cognitief vermogen op 4 maanden . Ik denk alleen voor papa dat het wel fijn kan zijn om een dagje echt te kunnen werken zonder een mini erbij . Zodat hij ook ongestoord kan werken misschien ? Even geen papa zijn ? Maar dat kan ik verder niet beoordelen ken zijn werk niet als ik bv naar mijn man zijn werk kijk thuis zit hij gewoon halve dagen gewoon in meetings ipv alleen scherm werk wat ingehaald evt moet worden . 30 januari 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2021 @takeiteasy waar ben jij ' heb je al even gemist of ligt dat aan mij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2021 Als het corona gedoe er niet was geweest, was ze ook minimaal 2 dagen heen gegaan. We denken nog even, dank jullie wel! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Von Geplaatst 30 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2021 Schat in dat het voor mini niet hoeft te doen, nog niet echt de leeftijd denk ik om echt te socializen/samen spelen. Met één van mijn kids een paar maanden gedaan onder de 1 jaar (noodgedwongen), was zoooooo blij dat het maar kort nodig was want mijn mini vond het helemaal niks. Maar goed, zijn ook kinderen die er prima op gaan natuurlijk :). Vind het andere argument steekhoudender, als het voor papa wel echt een pluspunt is dan zou ik het zeker overwegen. Ik heb later ook een gastouder gehad ook voor de jongste vanaf dat hij 4 was, die had een stuk of 5 kindjes thuis, ook jonger, helemaal geweldig, hij wilde amper mee naar huis als ik kwam halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2021 Ben je dan je plekje niet kwijt op de kvd als mini niet naar de opvang gaat ? Als straks je vriend weer moet gaan werken heb je misschien een probleem ? @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FILOU Geplaatst 30 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2021 2 uur geleden zei Tatum: Ik kom weer ongelezen binnen vallen. Blijkbaar is het dag van de online liefde vandaag Ten eerste heb ik een andere man online ontmoet die in de buurt woont en geen probleem heeft met mijn alcoholisme/niet drinken. Heeft de man uit Zweden weer internet. Ik weet nu zijn naam hij bestaat echt. Het voelt als "meeting your soulmate". Om het feestje compleet te maken heb ik chocolade ijs met slagroom in huis gehaald. Wat leuk nieuws voor jou. Geniet er maar van Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 30 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2021 (bewerkt) Hoi Vaccinatie gekregen vanmiddag. Voor nu alleen een pijnlijke arm waarin geprikt is, morgen zal het nog stijver aanvoelen. Hoop dat door die vaccinaties het leven weer normaler gaat worden. Wilde mij eigenlijk eerst niet laten vaccineren. Maar moet wel als verpleegkundige ook het goede voorbeeld geven natuurlijk. Na het vaccineren mag je 3 maanden niet meer drinken, komt goed uit. Dit laatste is een grapje denk ik Heb er naar gezocht maar kon het (nog) niet vinden. Alhoewel waarom is er geen vaccinatie tegen alcoholisme bedacht ik mij vandaag? Dat ben ik dan weer. Alcoholisme is niet besmettelijk natuurlijk(wel kan het middels genen overgedragen worden aan jouw naasten, erfelijk belast) maar wb dodelijke slachtoffers zal het niet onderdoen voor Covid-19 natuurlijk. Antabuse ook meteen ingenomen. Dat schijn/scheen je ook ooit te kunnen injecteren een soort van nooddepot in je lichaam. Weet niet of dat nog bestaat. Dat werkte voor maanden als ik het mag geloven, hoefde je het niet meer in te nemen. Fijne avond 30 januari 2021 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 30 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2021 Kijk en daar gaat mijn geheugen, wilde iets tikken tegen @Quinn wat blijft hangen bij mij. Iets van , ik kan niet met of zonder drank, beiden is niet te doen. Vond ik zo treffend raak voor mijzelf ook. Zo herkenbaar. Klinkt zo contradictief en dat is het en toch ook weer niet. En dat de naam van jouw vriend ook met een C begint, ook dat. Heel toevallig maar wel fijn ook weer. Dank dat je er weer bent al is de reden niet fijn natuurlijk. Sterkte voor een ieder die het kan gebruiken @Jannigje waar ben je? Of heb ik iets gemist. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2021 Ja, ik mis @Jannigjeook al even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2021 Bij jou zit hij er iig in @Smaragd ben benieuwd maandag en dat hoor ik idd van mijn collega's die gegaan al zijn een stijve arm is wat ze voelen meer niet. Afgelopen donderdag zijn al onze bewoners gevaccineerd .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Ik geloof dat ik nuchter de laatste pagina's ook niet zou begrijpen. Het kan altijd erger, zo blijkt. En toch ben ik wel blij dat ik dit hier weer gevonden heb. Dus. Hey @Smaragd drank of niet, het zelf bljjft hetzelfde, in essentie. Nog maar even slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 FF bijgelezen maar moet er stiekum om lachen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Om lachen? Het is om te huilen. @Marikazoek hulp alsjeblieft. Je bent zoveel meer waard. Musashi, Lieke7777 en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 (bewerkt) Vind het ook niet zo om te lachen ' het raakt mij meer dat mensen het zo moeilijk hebben en compleet vastlopen . Temeer omdat ik ook een periode gekend heb waar ik vast liep . Echter was ik toen nog niet hier actief op het forum . Zodoende ben ik hier niet in gebruik aanwezig geweest . 31 januari 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Ik ken geen van alle partijen maar het doet me niettemin heel veel verdriet om zulke dingen te lezen. Het gooit me terug naar de toestanden met mijn verwekker, dronken verwijten in het gezicht krijgen, waar tegen geen verweer is. maar sterkt me ook wel in mijn besluit, waarom ik niet (meer) wil drinken... veel sterkte en zelfinzicht gewenst voor iedereen die hiermee te maken heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden