Spring naar bijdragen

Vrijdag 29 januari 2021


Lika

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei nancy:

Goedemorgen. Ik moet zo ook naar de supermarkt. Ik ben er al bijna twee maanden niet geweest, het wordt helemaal een uitje straks :lol:. Eens kijken wat het weer doet, want ik moet ook op de fiets. 

Ik ben eergisteren voor het eerst sinds lange tijd weer geweest, voelde me net Pipi Langkous in een snoepwinkel :lol: Was ook wel te zien aan mijn winkelwagentje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joh, het eerste was een grapje en er was niks mis met jouw posting, het was duidelijk dat je echt met Quinn te doen hebt. En dan kom je bij het tweede: ja, het is verrekte jammer voor Quinn dat het zo gelopen is. Ik snap dat je daar verdrietig om bent. 

Droog je tranen, pak een kop koffie en daarna Bo uitlaten. :heart: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Bor toch. 
Zo heb ik het absoluut niet bedoeld.. 
En (ik weet het, mag niet voor een ander spreken, maar toch...) ik denk dat Jim het ook niet zo heeft bedoeld... 
Ja, ook ik had de hoop dat het allemaal goed was gegaan met Quinn, het laatste wat ik van hem las indertijd was dat hij mee ging met zijn vriendin naar de vroedvrouw, vond het jammer dat hij daarna niets meer liet horen. 
Maar dat het zó fout zou lopen allemaal... nee, dat had ik absoluut niet verwacht. 
En dat vind ook ik heel erg. 
Kop op Bor, hij heeft de eerste stappen weer gezet. De rest volgt nu ook, vast wel!!! 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi. we gaan hier milimeter voor milimter vooruit.

ja yana, heel onhandig. kon wel handen zelf bewegen vanuit de pols maar niet m'n vingers.

m'n vrow had gelukkig kerstvakantie en die was er druk mee.. boodscappen, hond uit, boodsch. voor m'n moeder, m'n brood smeren en snijden helpen aankleden

en zelfs m.n sigaretjes aansteken .. etc. etc.. :wacko:

ik loop al weken in ouwe joggingbroeken met elastiek ipv knopenn en ritsen. hond laat ik wel weer uit, riem om m'n hand slaan en beetje achter hém aansjokken.

maar erg lastig ,super vermoeiend/irritan en tijdrovend allemaal.

kan nu weer mes in rechterhand schuiven en iets van smeerachtige bewegingen maken. werkt me ondanks pijn op m'n lachspieren.

minder leuk.. was ik net zo mooi geminderd met pijnstillers, zit ik er weer helemaal onder.

godzijdank heb ik al langere tijd geen drank mer nodig.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja joh @Bor :) ik lachte jou niet uit, jij schreef juist iets goeds. ik werd een beetje kriegel van dat gedoe van Quinn eerst met die paprikachips "want er is niks anders in huis" (alsof iemand dat komt brengen of zo of dat het vanzelf groeit in de kast, in plaats van dat je gewoon boodschappen doet) en nu vanochtend over de regen dat hij dus maar weer de hele dag binnen moet blijven. 

Die slachtofferrol daar moet je uit Quinn.

Ik had een collega een paar jaar geleden. Ging altijd in het zwart gekleed, of donkergrijs als t zn verjaardag was of zo. Vreselijk slim mannetje, wist het altijd beter dan iedereen. Maar oh oh wat leed hij een kutleven op de zaak. Kwam je hem tegen en vroeg je hoe het ging dan zei hij altijd "niet slechter dan gisteren" (of "niet beter dan gisteren") en vaak hoorde je in de gang "ik denk dat ik me straks maar een kogel door mn kop schiet" of dat soort passief-agressieve opmerkingen.
Dat eindigde helaas in een burnout en een lullig ontslag met veel wrok
 van zijn kant want niks was zijn schuld van de hele situatie.

Als alles zo kut is dan kan je er net zo goed om lachen en niet zo belastend zijn naar je omgeving en naar jezelf. Kook maar een lekkere driegangenmaaltijd, voel je je een stuk beter, kan t jou schelen dat je de enige bent die het eet. Alsof het leuker is om een zak chips leeg te vreten. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne ik was ook liever anders of helemaal niet terug gekomen hier. Al heb ik zeker mensen gemist. En ik had het ook liever allemaal anders gezien. 

@Bor ik ook van jou.

@bumperjim je kent mij noch mijn verhaal noch mijn geschiedenis. Bespaar me je veroordeling.

En voor de rest, laat maar. Dat is geen slachtofferigheid, maar een tegenzin in het verpieteten van de dagdraad met persoonlijk gezever. 

Er is hier wel brood en koffie enzo, dus daar ga ik me maar mee bezighouden.

En ergens ben ik vet pissig, dus daar ga ik eens over denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Bor:

Goedemorgen Frutseltjes.

Vrijdag alweer, de weken vliegen voorbij. Ik vind het lekker zo in de ' opgaande' tijd. De dagen lengen aanzienlijk. Nog even dan kan ik weer varen, joepie! Ik heb er al zin in.

M'n tweeling is vandaag jarig.. 29 jaar geleden was het hopen en bidden. Grote zorgen en zie nu:)

Varen? Dat heb ik 47 jaar gedaan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker, heel epistel... verkeerd knopje en weg is alles...
Afijn, het regent nog steeds, het houdt vast noooit meer op. 
Ik hoop alleen niet dat het straks echt gaat vriezen want dan verandert alles in 1 grote glijbaan hier. 
@Quinn, ben je inmiddels aan de kokerij begonnen? Ik meen me te herinneren dat jij wel van koken houdt??  Ik hoop dat je niet meer pissig bent inmiddels, het kost je een hoop energie en het lost niets op man. 
@ikkanhet, het ís ook echt weer om even in slaap te dommelen... 
@rapilos lekker met de benen omhoog dan nu hoor. En je hoeft er echt niet meer aan te twijfelen of je een goede beslissing hebt genomen... 
@Pinkman, als bedden verschonen, stofzuigen, badkamer doen en de koelkast schoonmaken ook onder klussen vallen, ja dan was ik aan het klussen vandaag... 
 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lesje geleerd van vorige week: terug onderweg naar huis en nu maar op voorhand aan m’n partner gevraagd om warm citroenwater met honing klaar te zetten bij m’n thuiskomst...iets van een ezel en een steen en zo...

een goed voorbereide vrouw is een goed weekend waard!

fijne relaxavond iedereen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei takeiteasy:

Soep met een kroketburger. Daarnet na lange tijd weer eens op mijn keyboard gespeeld. Weinig motivatie de laatste tijd. De gedachten gingen net even naar drank. Echt zo'n ouderwets vrijdagmiddag gevoel, maar ik geef er niet aan toe. De gedachten gaan vanzelf weer weg, weet ik nu uit ervaring. De drankdromen zijn al erg genoeg :face-icon-small-shocked:. Ik zou alles weer verliezen wat ik heb opgebouwd. Moet er niet aan denken. 

Keyboard spelen is heerlijk. Althans mijn man speelt als ik onder de zonnebank ga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...