Reacher Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Iemand die het feest verpest @takeiteasy! Hoi @Quinn! Goed dat je hier weer bent. Leenbakker is een stuk sneller. Tja living in a box. Hoe heb jij dat gedaan @Likaliefka met je verhuizing? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Hoe gaat het met jou @Jannigje? De tijden zijn nu wel heel duister... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Ik gooi er eens wat lichtjes in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 27 minuten geleden zei takeiteasy: Wat is een partypoeper Lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Nooit van gehoord, een party poeper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Hey @Reacher ouwe dwarrelaar. Hoe is het? Heb bij een ander besteld. Drie maand levertijd en drie keer zo duur. Dat zal IKEA leren... #backfire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Oei het is pooper ipv poeper... ik dacht al zullen jullie Nederlanders dit wel verstaan want poepen op zich betekent natuurlijk ook al iets heel anders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 https://straatwoordenboek.nl/letter/p/partypoeper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 zuurkoolstamppot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 21 minuten geleden zei Musashi: Oei het is pooper ipv poeper... ik dacht al zullen jullie Nederlanders dit wel verstaan want poepen op zich betekent natuurlijk ook al iets heel anders! Jij bent Vlaams dan zeker? Ik heb je al het woord zetel zien gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 19 minuten geleden zei Bor: Snert. En jullie? Paprikachips. bumperjim, lady jane en niks reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Gebakken aardappelen, sla en een gehaktbal. Vlaflip als toetje. Ben druk bezig met het eerste foto boek. Wat een foto's, nog een hele klus om te kiezen welke erin moeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Goed eten is belangrijk @Quinn bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 @niks paprikachips is groente en aardappels in één hè. Plus er is niet echt wat in huis ook. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Curry Chili en Lemongrass met rode ui, rode paprika, broccoli en kipreepjes met allerlei extra kruiden en mie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 kippedijfilet met gemengde groenten gewokt en dan noedels en een indozakje soja achtige vloeistof erdoor, en knoflook natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 31 minuten geleden zei bumperjim: Jij bent Vlaams dan zeker? Ik heb je al het woord zetel zien gebruiken De indringer is betrapt bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 36 minuten geleden zei Bor: Ik vind snert een raar woord. Het klinkt zo snert- achtig terwijl ik zo goed m'n best erop gedaan heb. Ah je bedoelt mss iets van eten of zo? Ik dacht zoals een snert dag dat je bedoelde... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Btw ik ben super blij want m’n foto’s die ik dan afgelopen weekend bestelde zijn aangekomen! De kwaliteit valt heel goed mee! Dit weekend begin ik ah album!! Woop woop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 6 minuten geleden zei Musashi: Ah je bedoelt mss iets van eten of zo? Ik dacht zoals een snert dag dat je bedoelde... Snert is spliterwtensoep. Google maar eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 9 minuten geleden zei nancy: Snert is spliterwtensoep. Snert is heerlijk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Ja zo’n dikke erwtensoep met rookworst en spekjes is heerlijk in de winter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 3 minuten geleden zei Musashi: Ja zo’n dikke erwtensoep met rookworst en spekjes is heerlijk in de winter! Nou, dat is dus snert. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 1 uur geleden zei Musashi: De indringer is betrapt Er zijn er meer hier hoor ik heb een paar maanden in Antwerpen gewoond, heb veel affiniteit met België Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 1 uur geleden zei Quinn: @niks paprikachips is groente en aardappels in één hè. Plus er is niet echt wat in huis ook. Jezus Quinn zo wordt het niks hè. Je wordt wat je eet. Begin nou eens met goed te eten, daar begint alles mee. De liefde van de man gaat door de maag is bekend. De eigenliefde dan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden