Rosee Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Vandaag echt minder snoepen. Gisteren lukte niet, teveel lekkere restjes over van oud en nieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 @Renaldo61 klopt ik woon met mn twee kinderen (pubers) maar ik bedoel meer met een man samenwonen. Daar begin ik niet meer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 1 minuut geleden zei Renaldo61: Dit had ik nog niet gezien. Daar zijn ook studies over, vrouwen leven ook langer. Het zal in de natuur zitten? Mannen hebben vaak nadat een relatie uit is meteen weer iemand anders. Omdat ze niet alleen kunnen zijn. Hoor ik vaak. Maar misschien is dat wel omzin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Onzin ipv omzin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Ik zit alleen maar te lanterfanten, zelfs nog in mn badjas. Ik ga eens in actie komen. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Ik ga ook douchen en ik actie komen ... zo even langs de Aldi lopen. Paar dingetjes nodig . Ltrs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Zojuist zei Renaldo61: Ik ga maar verder doen met eten gereed te maken. Je bent er vroeg bij heb net ontbijt op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 4 uur geleden zei Marika: Goedemorgen. Dat verlangen naar alleen zijn heb ik ook. Heb nu een huisgenoot en is niet te vergelijken met een partner maar toch vind ik het alweer beklemmend. Dat je moet eten op een bepaald tijdstip, dat het eten aan voorwaarden moet voldoen, hoe laat je gaat slapen, of je overdag wel of niet een dutje doet. Of dat gras niet gemaaid moet. Ik vind het vreselijk. Ben nu de helft van mijn volwassen leven alleen geweest en de andere helft niet. Was als alleen wonende niet zo eenzaam als nu soms. Mijn huisarts vroeg me ook een keer of ik niet eenzaam was, woonde toen alleen en ik zei: eigenlijk niet want ik kan goed met mezelf opschieten. Ook dagen als de kerst en oud en nieuw vond ik zalig alleen. Geen verwachtingen, geen feest eten moeten maken, niet persé op een bepaald tijdstip samen moeten zitten. Ben ingeschreven voor een appartementje nu. Dat probleem heb ik nu ook. Ik ben tot mijn zestigste alleenstaand geweest, maar heb nu een levenspartner. Voor mij af en toe ook erg beklemmend. Toen ik nog alleen was zat ik ook elke dag in de kroeg. Dat in de kroeg zitten en zuipen heb ik dus al afgeleerd. Als je lang alleenstaand bent geweest kun je dat beter blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Eigenlijk houden jullie soms het drankgedrag in stand ' maar ook vullen jullie elkaar samen dus ook aan om rekening met de ander te blijven houden @Bor klinkt goed en ik lees bij jou hier ook wel progressie in het afgelopen jaar. Goed bezig . Vervelend dat je omstandigheden vandaag aangepast moeten worden ivm de baby . @takeiteasy succes met de band plakken ' tis een rot klus maar niet iets wat je niet kan ' ik kan het ook hahaha . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Zou die van mij soms het liefst op marktplaats zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Zojuist zei Renaldo61: @takeiteasy je kunt ook een nieuwe fietsband kopen? De fietsenmaker zal vast niet open zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Renaldo61: Dat zou sommige ook als een flauwe mop kunnen beschouwen? Dat kan en mag ' heb ik geen problemen mee . Lijkt mij dat de context hier totaal andere lading heeft als wat ik gisteren bedoelde . 2 januari 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Ik heb vandaag het laatste deel van I.M. teruggekeken, een 4 delige serie die deze week werd uitgezonden. Erg van onder de indruk. De respectvolle manier van elkaar accepteren en toch, meestal, de eigen grenzen in de relatie bewaren. Beschouwend kijken naar de ander, zonder ego meestal leek het voor mij. Maar ook de kwetsingen door de ouders, de verschillende manier waarop je hetzelfde kunt ervaren en verwerken. En ernaar googlend leer ik dat hij nog een dochter heeft, die haar eigen verhaal heeft, ook in een boek opgeschreven gelukkig. En hoe zij als resultaat/vervolg aan een master positieve psychologie bezig is. Tijd voor mijn ommetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Mooie kijktip @lady jane zal vanavond eens kijken of het mij kan integreren . Ik heb gisteren Volendam 20 jaar geleden gekeken op gemist ' was hier ook van onder de indruk hoe die meiden verder zijn gegaan met littekens voor het leven ' zelfacceptatie en doorgaan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 7 minuten geleden zei Jopie: in de film wellicht, maar dit waren twee super-ego's hoor, vergis je niet. Poeh.... aanvulling: vergeet dat. Ook ik ken ze niet persoonlijk. Geen idee waarom ik dat zonodig moest plaatsen. Waarom weet ik niet, maar ik schoot hier spontaan van in de lach Overigens heb ik hetzelfde gevoel / idee als jij hierover hoor Jopie.. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 @Jopie, je weet misschien al dat afgelopen oktober de Raad van State een uitspraak heeft gedaan in een rechtszaak die over zo'n briefadres ging. De gemeente die dat niet wilde verlenen werd toen teruggefloten. Ik hoor al verhalen van mensen die met die uitspraak in de hand opeens wél de gemeente aan hun kant kregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Ik denk eigenlijk, hoewel ik heel erg zeker wist dát ik het wilde, dat ik helemaal niet goed alleen kon wonen. Nu zou ik misschien wel alleen kúnnen, maar ik wil het niet zo graag meer. Ben er ook niet bang voor. Zoals het nu is, is het heel gezellig. Dat realiseer ik me terdege. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 23 minuten geleden zei Jopie: in de film wellicht, maar dit waren twee super-ego's hoor, vergis je niet. Poeh.... aanvulling: vergeet dat. Ook ik ken ze niet persoonlijk. Geen idee waarom ik dat zonodig moest plaatsen. wat ik van beiden kende, ervaarde ik dat ook, ik mocht ze beiden niet haha. Misschien dat juist daarom de serie me zo raakte. Ik las ook dat de regisseur het boek anders verfilmde dan dochter van.... had verwacht. Zij was ook lang boos na het boek. Maar inmiddels is zij ook verder, kan meer kanten aan de verhalen plaatsen en heeft ook nog een jaar of 4 in het huis van haar vader mogen wonen. Het is gewoon fijn om anders naar mijn (voor)oordelen van toen te kijken en me positief te laten raken. En natuurlijk heeft en had iedereen ook nare trekjes/karaktereigenschappen. het blijft toch een aanrader in mijn ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Klopt allemaal, ik had kunnen volstaan met dat het keigoed gespeeld is haha. En dat het prachtig aansluit op een gesprek met dochter over haar jeugd, worstelingen en behoefte aan antwoorden en rondere cirkels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Hier vanavond lekker patat uit de airfryer met sperzieboontjes, sla en een vega kipfiletje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Daar heb je helemaal gelijk in Renaldo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 @Renaldo61 sterkte alvast voor dinsdag. Wat naar dat je moeder langzaam aan het uitdoven is ik noem het zelf via mijn werk een fase van love en care ( kan natuurlijk niet inschatten in hoeverre dit bij je moeder het geval is ) ik vind het zelf als het het zo gesteld is met je moeder vreemd dat jullie niet samen je moeder mogen bezoeken bij ons is de regel gericht op norm allerlei instanties die dit advies geven o.a RIVM dat er 2 bezoekers per dag morgen komen en dat al wanneer er geen fase van achteruit gang is .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Denk dak maar eens pizza's ga maken. Genoeg restjes om erop te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Hier kinderen mini slavinken met rosti wij restjes pastasaus uit de vriezer met verse pasta . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Heerlijk een eind gelopen samen. Thuis aan de warme chocolademelk, nieuwjaar rolletjes erbij met slagroom. Mini zit bij papa, hebben grootste lol samen. Ze gaan zo samen douchen en dan bedtijd voor de dame. Ze is een tijd wakker, wel in de kinderwagen geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden