ikkanhet Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal 29 december 2020 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 Goedemorgen op naar mijn werk .. Nog niet zo veel zin was bijna weer in slaap gevallen na de wekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 (bewerkt) DAGPACT ikkanhet Citaat Citaat samen staan we sterk 29 december 2020 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 Goedemorgen! Net als @nancyen @Vol ook hier aan de studie. Hoop toch deze zomer mijn diploma te halen. Anders vindt van Dissel daar wat van . Verder draait het fototoestel overuren. Mini Niks heeft nu echt het lachen ontdekt, zo heerlijk om te zien. Jannigje, Vol, nancy en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 Goedemorgen wat goed @nancyen @niks dat jullie het ook lukt! Ik ga vandaag met mijn man mee naar zijn ‘kantoor’ Zijn bedrijf zit in fijne gezellige ruimte met vandaag verder niemand, en voor mij zonder afleiding! @Smaragdik weet echt geen woorden. Veel sterkte ! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 @Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 (bewerkt) Goedemorgen, ik ben ruim vóór de wekker wakker. Dat gebeurd zelden. Ik denk dat het komt door de stress van het kerstmenu bereiden gisteren. Ik ben nog een week vrij, dus rustig aan vandaag. DAGPACT ikkanhet Tatum 29 december 2020 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 Ben deze week ook vrij. Gisteren was er nog een fijn zonnetje, maar de komende dagen is het wat triestig weer. Thuis maar eens even wat nuttigs doen; kleding opruimen. Kijken of ik wat kwijt kan in de recyclecontainer. Of zouden ze dat niet kunnen verwerken nu. De laatste tijd ben ik alleen maar stapeltjes aan het verschuiven, even doorpakken nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 Hier ook nog vrij. Droge kerst achter de rug, en met oud op nieuw zal het mij ook lukken. Ik kijk al uit naar 5 Jan. Niet omdat ik dan weer werken moet, maar dan sta ik weer drie maanden droog. Tussendoor nog wat klussen doen in huis, waar ik straks met mijn fulltime job niet meer zo vlug aan toe kom. Ik ben best wel tevreden Lieke7777, rapilos en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 goeiemorgen frummers mijn dag begint tegenwoordig rond 10 uur pas alsof ik in een winterse bubbel leef maar mijn ommetjes maak ik trouw en soms vaker per dag Yana en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 Goedemorgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 @Smaragd, wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws. Ik kan me voorstellen dat er heel veel verschillende gevoelens door jou heen razen nu. Heel veel sterkte wens ik jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 Een hele goede morgen allemaal, Ik wordt ook vreselijk lui Half zeven wakker, dacht draai me nog even om, toen was het kwart voor acht, dacht; nog even en voordat ik het wist was het tien voor negen Vreselijk, halve dag al om naar mijn gevoel, want uitgebreid gedoucht, ontbeten, computer, koffie En wat heb ik nu gedaan...niets dus Ga aan de slag dus; Ochtengym, meditatie nog doen Dan heb ik nog steeds niets gedaan naar mijn gevoel Enfin, bed is afgehaald, machine draait Laat ik nou eindelijk mijn huis eens gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 Goedemorgen frummers, Tijd voor een bakje nu, al druk bezig geweest met van alles en nog wat. De boodschappen voor de rest van de week in huis, het voordeel van heel vroeg naar het stadje rijden is dat het er dan nog zo heerlijk rustig is. En er ook al lekker op uit geweest met de hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 DAGPACT ikkanhet Tatum Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 9 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT ikkanhet Tatum Yvonne Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 Oh bah, met citeren zie je de volledige tekst niet meer Goed bezig @Yvonne Meer gedaan dan ik in elk geval. Moet ook nog een vracht boodschappen doen eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 DAGPACT ikkanhet Tatum Yvonne Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 Ik ga op Oudjaarsdag tóch oliebollen en ouderwetse appelflappen (dus zonder bladerdeeg) bakken. Was het niet van plan, klotejaar. Maar oké, in het kader van : doe eens positief! Ik ga wel lekker in de regen staan. Wie nog meer?? Oh ja, ik bak ze buiten, nooit in huis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 Jaaaaaa, dat laatste uurtje voor het eten! Zo herkenbaar, het komt opeens weer allemaal terug! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 Hier gaat ze gewoon naar bed, hoelang nog? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 Ik had een muur met schoolbordverf geverfd dat heeft best lang goed gewerkt, maar uiteindelijk moest ik dus steeds sneller eten klaar hebben of ze het in de kamer uit laten zoeken. Nu zou ik wat makkelijker zijn met TV denk ik, want ging vaak zelf gestresst aan tafel nancy en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 10 minuten geleden zei Renaldo61: Zoals ze tegenwoordig slim worden op jonge leeftijd, een paar jaren ? Denk niet dat het een paar jaar duurt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 @Smaragd sterkte En wat goed dat je dit nuchter aangaat. Dit zal je zeker gaan helpen bij het verwerken. Ik vind je echt heel erg gegroeid en lees je nu weer graag. Je voegt echt iets toe. Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden