Tatum Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Jawel, ik heb de smaak te pakken en plak er nog een maand aan vast. Wie doet er mee met het Dry January pact? Kijk ook eens op www.ikpas.nl Daar doen nog duizenden mensen mee met deze uitdaging. Ook daar kun je steun en begeleiding vinden om in de eerste maand van het nieuwe jaar de alcohol te laten staan. Dry January pact: Tatum Vol, Lieke7777 en Kyon reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 (bewerkt) Tatum Lieke 27 december 2020 bewerkt door Lieke7777 Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Leuk @Isabeau tijd niet gezien. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 32 minuten geleden zei Isabeau: Chips @Lieke7777 en ik tegelijk Dry January pact: Tatum Isabeau Lieke Maja Ik doe mee! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 Dry January pact: Tatum Isabeau Lieke Maja Ikkanhet Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 Bij ikpas sta ik al voor het tweede jaar ingeschreven. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 Dry January pact: Tatum Isabeau Lieke Maja Ikkanhet Lonster Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 2 uur geleden zei Lonster: Dry January pact: Tatum Isabeau Lieke Maja Ikkanhet Lonster Rapilos Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 Dry January pact: Tatum Isabeau Lieke Maja Ikkanhet Lonster Rapilos Manou Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 yes, ik doe ook mee ! Dry January pact: Tatum Isabeau Lieke Maja Ikkanhet Lonster Rapilos Manou Vol Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozette Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 15 minuten geleden zei takeiteasy: Dry January pact: Tatum Isabeau Lieke Maja Ikkanhet Lonster Rapilos Manou Vol Takeiteasy Jozette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 29 december 2020 Rapport Share Geplaatst 29 december 2020 56 minuten geleden zei takeiteasy: Dry January pact: Tatum Isabeau Lieke Maja Ikkanhet Lonster Rapilos Manou Vol Takeiteasy Jozette Kyon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Puck1982 Geplaatst 30 december 2020 Rapport Share Geplaatst 30 december 2020 Ik doe ook mee Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2020 Dry January pact: Tatum Isabeau Lieke Maja Ikkanhet Lonster Rapilos Manou Vol Takeiteasy Jozette Kyon Grumpie SanMiquel Puck1982 Er kan nog meer bij. Geef je maar op. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 december 2020 Rapport Share Geplaatst 30 december 2020 Dry January pact: Tatum Isabeau Lieke Maja Ikkanhet Lonster Rapilos Manou Vol Takeiteasy Jozette Kyon Grumpie SanMiquel Puck1982 Jannigje Er kan nog meer bij. Geef je maar op. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Lieke7777 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 Op 31-12-2020 om 00:43 zei Jannigje: Dry January pact Tatum Isabeau Lieke Maja Ikkanhet Lonster Rapilos Manou Vol Takeiteasy Jozette Kyon Grumpie SanMiquel Puck1982 Jannigje Bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 Ik heb inmiddels iets te lang geleefd op het idee dat ik af en toe en met mate kan drinken en dat ik er gewoon af kan blijven als ik wil. Met mate KUNNEN drinken heeft weinig nut, met mate drinken wel Dus eerst maar weer detoxen. Bob en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 Dag 1 van dry januari .. niet met een kater opgestaan Misschien is het wel een idee om elke dag een onderwerp in te brengen om deze te bespreken met elkaar ? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Vandaag dag 2 Onderwerp hoe gaan jullie om met trekmomenten ? Voor mijzelf was het vooral in het begin een douche nemen ontspanning in mijn lijf zoeken . Ook was stenen schilderen een actieve ontspannende afleiding . Om mij zelf actief te houden in contact met anderen volg ik minimaal 2 meetings AA online . Mijn trekmomenten zijn gelukkig veel minder heftig geworden ' het zijn vaak bevliegingen die ook snel verdwijnen. Voor mij is het nu een uitdaging triggers te herkennen en daarmee om te gaan . Triggers leveren mij controle drang momenten om toch rond 17.00 naar de winkel te gaan .. dan koop in geen alcohol maar het feit dat ik het ritje maak gaf al voldoening maar ook eenzaamheid. Heb afgelopen dagen record gemaakt om 6 dagen niet bij een winkel te komen . Om prikkels te vermijden om of mijzelf af te leiden in een gezin met prikkels waar ik mijzelf weer moet leren functioneren zonder alcohol heb ik een koptelefoon met noice canseling gekocht deze kan ik opzetten en dan mijn eigen muziek luisteren. Verder trek momenten ging ik ook veranderen naar eetmomenten toch je behoefte te voeden door iets anders. Ook ben ik gaan roken dus ook mijn behoefte tot iets anders gaan omzetten .. kortom hier wil ik wel aan werken ten eerste heb ik mij op het pact gezet kiloknaller .. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Of ik laat het gewoon gaan, of ik ga theedrinken als het heftig is. Ik weet inmiddels dat ik sterker ben dan de trek, dus ik ben daar helemaal niet bang voor, ook al ligt er bier en wijn in de koelkast. Lastiger wordt het als ik uit mn vaste gewoontes wordt gebracht door lockdown of andere toestanden, dan moet ik mezelf motiveren om door te gaan. Tatum en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Ik ben ook meer thee gaan drinken we hebben nu een grote thermos kan met pomp functie op aanrecht staan die al gevuld is met thee dus al ready to use . is er een met 2 liter inhoud . Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Voor een beetje kleur op deze draad. Is meteen weer véél kleur geworden. Lieke7777 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Sorry, sorry voor het formaat! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 2 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2021 Een trekmoment laat ik voorbij gaan. Ik bekijk dan wat er gebeurt en eigenlijk ben ik er al langer achter gekomen dat het eigenlijk nooit zolang duurt. Als ik krampachtig allerlei dingen ga doen om het maar niet te hoeven beleven dan blijft het bij mij juist steeds terugkomen de hele tijd en word ik onrustig. Dus uitzitten en rustig afwachten werkt bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 12 uur geleden zei Jannigje: Sorry, sorry voor het formaat! Ik vind het wel fleurig zolang we maar niet aan de cola moeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden