Spring naar bijdragen

Dry January pact


Tatum

Aanbevolen berichten

Ik heb verzuimd hier te schrijven. Heb online een man leren kennen (nog niet in het echt) met wie ik een hele goede klik heb. Die ontmoeting gaat nog wel plaatsvinden, maar nu nog niet. De reden houd ik nu voor mezelf. Maar het gaf zoveel spanning dat alcohol in de buurt leek. In vorige relaties heb ik altijd heel veel gedronken. Deze man is bereid zijn ene glas per dag voor mij te laten staan. Ik heb hem zeker duidelijk gemaakt dat dat is wat ik wil en nodig heb. 

Ik heb deze site een tijdje vermeden om rust voor mezelf te creëren. Even niet extra met alcohol(vrij) bezig zijn. 

Dat is gelukt en ik heb in de tussentijd niet gedronken. Nog steeds onderweg naar 1,5 jaar. :)

Iedereen hier ook nog steeds blij alcoholvrij? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat leuk @Tatum  fijn en   goed dat je ondanks de spanning  het verhaal  alcohol er niet  bij  gehaald  hebt  ..  op naar 1.5 jaar

@takeiteasy   waarom zal je niet leuk genoeg zijn ?  Gun het jou zo een nieuwe liefde  in je  leven het zal je zo goed doen .. Heb  je al video gebeld met elkaar ook ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed, die man gaat het niet worden. Rode vlaggen beginnen zichtbaar te worden. Hij en zijn ex zijn nog veel te veel met elkaar bezig. Elkaar flink dwars te zitten. Dat wil ik niet. Tevens, terwijl die ex zich op de voorgrond dringt, gaat de digitale aandacht voor mij naar de achtergrond. 

Het waren "maar mooie woordjes". Er leek een klik. Het is een hele leuke man om te zien. Maar ik verdien beter dan dit, zoals zich dit nu ontpopt. 

Ik voel me wel zwaar teleurgesteld. Herken wel dat ik mezelf misschien beloften heb gedaan en deze op deze man heb geprojecteerd. Dat dit niets met het echte leven te maken heeft. 

Heel langzaam neem ik afscheid, op mijn eigen tempo. Afscheid van een droom. Ik wil graag lief voor mezelf zijn momenteel en niet vluchten in alcohol. Juist door alcoholvrij te zijn kan ik nu goed zien dat dit niet gezond voor mij is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is verrassend hoe snel ik opnieuw met alcohol loop te dansen. Die liefde zal altijd blijven bestaan. Daar ben ik me nu heel goed van bewust. 1 glas is te veel en 10 glazen zijn te weinig. :face-icon-small-shocked:

Het is wel heel erg fijn om dat gevoel hier te kunnen delen. Om het heel eerlijk aan mezelf toe te geven. 

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik hoef geen afscheid te nemen van mijn droom. Nu de donderwolken optrekken en ik droog ben gebleven kan ik weer rationeel nadenken in plaats van emotioneel. Ik ben een steenbok en een kei in planning en vastberaden doorzetten. 

Ik weet nu dat ik over ongeveer 5 jaar zou willen stoppen met werken en dan minimaal een jaar langs de kust van Australië wil trekken. Lijkt mij geweldig. 

Online heb ik mijn omschrijving aangepast. Nu nog duidelijker op zoek naar de juiste man voor mij. :)

En indien dat niet lukt, dan ga ik alleen. Zoals ik altijd alles alleen heb gedaan. Samen is alleen net iets gezelliger. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed plan @Tatum ondanks  dat toch  rechtop  blijven  staan  en bij je besluit blijven  ..

Wat  een mooie  vooruitzicht  wat je wilt plannen  alleen of met gezelschap het is mooi in Australië  .

Ik ben zelf  dacht  9 jaar geleden naar Australië  geweest  het was een mooie reis .. 

 

 

En voor de rest  nog 1 week en dan  is dry  januari  een feit ..:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei takeiteasy:

Gaat hier fantastisch, echt boven verwachting. December droog, januari straks droog, op naar februari. 

Zo blij met mezelf :heart:

Lekker bezig! Gaat goed hè. Vooral het gevoel van helderheid maakt me blij. Nog ff doortrekken dan is januari gedaan. Is er al een februari pact ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-1-2021 om 14:31 zei Johan54:

Lekker bezig! Gaat goed hè. Vooral het gevoel van helderheid maakt me blij. Nog ff doortrekken dan is januari gedaan. Is er al een februari pact ?

Nee er is nog geen februari pact, Johan. Zou jij het willen beginnen? Dat is gelijk een hele goede motivatie voor jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-1-2021 om 18:07 zei Jannigje:

Die mag je laten staan voor @fleurtje, hoewel, die doet niet mee geloof ik. 

Bij ons begint t in februari dacht ik. Ik ben hier niet vaak genoeg om te supporteren maar ik drink niet in stilte. Heb t niet doorgelezen maar hoop dat t voor iedereen gelukt is! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij is het January pact gelukt. 31 droge dagen. :)

Ik ben heel erg trots op iedereen die heeft volgehouden. Het is niet altijd makkelijk, maar zeker de moeite waard. Sta vandaag eens stil bij wat je geleerd hebt. Je hebt het helemaal op eigen kracht gedaan. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...