Spring naar bijdragen

Zaterdag 12 december


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Gelukkig weer beter Yvonne 

beetje rillerig,maar denk dat ik gewoon ziek aan het worden ben  

vanavond neem ik toch de antabus maar weer in. 
aangezien ik er toch wel van geschrokken ben en het me heeft weerhouden om verder te drinken. 
 

het heeft me ogen wel weer even geopend dat drinken en antabuse dus echt niet kan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Zbb:

Gelukkig weer beter Yvonne 

beetje rillerig,maar denk dat ik gewoon ziek aan het worden ben  

vanavond neem ik toch de antabus maar weer in. 
aangezien ik er toch wel van geschrokken ben en het me heeft weerhouden om verder te drinken. 
 

het heeft me ogen wel weer even geopend dat drinken en antabuse dus echt niet kan. 

Dat wist ik natuurlijk wel

maarja ben soms een beetje hardleers :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Zbb:

het heeft me ogen wel weer even geopend dat drinken en antabuse dus echt niet kan. 

Als ik me niet vergis had je het hier de vorige keer ook over Zbb... 
Maak alsjeblieft een noodplan voor het geval de heftige trek jou weer in zijn klauwen gaat krijgen, we willen je niet missen.... 
Maar hartstikke fijn dat je er nu weer bovenop bent... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. 

Ik merk dat ik er niet meer van schrik als iemand corona blijkt te hebben: bij mij op het werk is het schering en inslag. Verschillende collega's zijn al positief getest of zitten thuis in quarantaine vanwege familieleden. Geldt ook voor de kinderen. Was het eerst nog iets bijzonders, is het nu al bijna ' normaal '. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Jopie:

volgens mij is de regel in jouw geval dat je nu moet testen, én 10 dagen binnen blijft (zelfisolatie)..... maar check het zelf even op rivm. 

Dat dacht ik ook... 
Maar oei, dat het zo 'gewoon' is geworden bij jullie in de buurt... 
Als ik even nadenk is dat ook niet zo gek, maar ik schrok er gewoon van. 
Hier lopen de besmettingen ook op, maar is niet te vergelijken met het westen van het land dus. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Jopie:

Nee. Wij zitten achter glas, met aangepaste luchtcirculatie en op afstand. Alleen de gps-functie ziet dat anders in een rijdende bus. Maar het geeft (voor ons) dus wel een mooie indicatie hoeveel besmette mensen nog met OV gaan, bewust of onbewust, zeker als je in acht neemt dat die hele app nog niet breed gebruikt wordt. 

Ik heb helemaal geen zin aan dit corona gedoe.
Die corona app heb ik een tijdje geleden geïnstalleerd.
Zonet zag ik dat hij niet werkt als mijn mobiel niet volledig opgeladen is.

En dat die app geüpdatet moest worden.
Zonder dat ik daar een melding van gehad heb.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niets kroms aan, mensen gaan zelf met de bus, en inderdaad vaak niet noodzakelijk. Was het in maart stil op straat, nu overal mensen. Met hele gezinnen boodschappen doen. Ik ga nu werkelijk ook niet met kinderwagen de supermarkt in, niet nodig. Wel even naar de markt gelopen, op tijd was nog rustig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stom, stom, stom...

Niet de lampjes voor de kerstboom van te voren even gecontroleerd.
Al die zenuwedingen in de boom gehangen. Stekker in het stopcontact.....

HET HALVE SNOER DOET 'T NIET...

Dan moet ik straks maar gauw nog ergens zo'n nieuw snoer scoren.
Lampjes weer uit de boom gehaald.
Nog één keer proberen.

HET HELE SNOER DOET 'T...

Toch maar weer in de boom geslingerd. Brandend dit keer.

Ze werken allemaal.

Voor de zekerheid even op het memobordje in de keuken geschreven:
.kerstboomlampjes
En misschien volgend jaar een nieuwe kunstboom. Deze is nu 19 jaar oud en begint wat
sleets te worden. Dan mag het binnen het verantwoord bezig zijn betreffende je ecologische voetafdruk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Cleo66:

Ik neem aan dat je het filmpje van lou en tiny kent  kohtje. Kreeg een beetje dat beeld erbij , alhoewel dan bij jou zeker zonder het k-woord ;)

Maar toch...
Door jouw bericht heb ik net dat filmpje even teruggezocht. Na één minuut heb ik het weer gestopt. Verschrikkelijk.
Kan het niet eens afkijken. Nee, zo erg ging ik gelukkig niet te keer. Ik ging eigenlijk helemáál niet te keer.
Beetje bozig in mezelf mompelen...
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kutkerst met die godverdomme klotelampjes die allemaal kapot zijn en die draden die in elkaar zitten. :D 

Ik kende die Lau en Tiny nog niet. Heb met verbazing gekeken. 

Jopie ik vind dat wel een goede analyse.

Gisteren sprak ik een man die heel verontwaardigd was, want toen hij (echt dringend hoor) in de binnenstad was, was het echt heel erg druk. Niet normaal.

Ja euh... jij was er zelf ook toch? Net zoiets als mensen die vloeken als ze in de file staan. Jij bent zelf de file. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zijn jullie allemaal al vroeg met de kerstversiering, of ik laat, dat kan ook.

Ik ben er nog niet uit of ik een boom(pje) ga kopen dit jaar. Voor het eerst sinds jaren heb ik er weer plek voor, maar ikheb alles weggedaan met de verhuizing, dus moet alles opnieuw aanschaffen. Maar ja, om nu “leuk” naar de Intratuin te gaan, niet echt noodzakelijk natuurlijk.

Tenzij ik een boom wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...