Bob Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 3 uur geleden zei Zbb: Ik kan zulke blije emoties altijd slecht aan,voor mij een enorme trigger om te drinken. hebben hier meer mensen last van? Ik wil hier nog even op terugkomen. Sorry voor de late reactie. Het eerste wat er bij mij op kwam toen ik je vraag las, was "nee, want ik ben gestopt met drinken". Direct daarna volgde verbazing. Waarom zou je in hemelsnaam terug willen, juist als je blij bent? Je gaf nog wel wat meer uitleg, iets van "het willen vieren", en enerzijds begrijp ik dat maar anderzijds blijft het me toch een raadsel. Misschien kun je de twijfel of het op lange termijn gaat lukken geen alcohol meer te drinken nog meer proberen om te buigen naar blijdschap dat het je gelukt is. Dan worden blije emoties een bevestiging dat je op het goede pad zit. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 toch gedaan Marika? heeft het je ook iets goeds gebracht? en ja, benieuwd naar het goede nieuws van vanmorgen aagje........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 soms kan iets ff niet anders we gaan toch maar voor ok dan weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Fijn dat er ook buiten deze gewaarwording ook goed nieuws is ..hopelijk kan je er van genieten xxx @Marika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Hallo allemaal, even gedag zeggen. Ik heb net een stukje gezellen van 4-12, loop dus nogal achter. Nu soep brengen naar een pas geopereerde vriendin. Dus daaag meteen maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 5 uur geleden zei Zbb: Nee niet omdat er een blije emotie staat,zo bedoelde ik het niet. ik bedoelde als ik zelf iets gekocht heb waar ik heel blij van word,dan kan dat mij triggeren. ik weet niet,ik moet het dan vieren ofzo normaal gesproken slik ik de antibus ook permanent,maar ik was even gestopt vanwege me terugval van laatst. je kan niet zodra je gestopt ben met drinken aan de antibus,eerst moet alles uit je bloed zijn. Ik moest altijd alles vieren, somber, zielig, gelukkig, teleurgesteld, geschrokken, vlijtig geweest etc allemaal redenen voor een feessie. Hoe verzin je het. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Ow ja en zoals vanmorgen.... ziekenhuis gehad, reden tot feessie feessie nu gehad met een gebakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Goeiemiddag. Was plotseling even niet zo lekker. Nu nog steeds naar maar beter. Moet je nu kortere zinnen maken omdat er rechts zo'n info-blok zit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Beterschap @Kohtje Zinnen gaan vanzelf he Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Ik ben al onderweg, Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Maak er dan maar borrelhapje van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Kan ik ook zeggen ikkanhet maar wat kan ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Vindt het zo wel mooi geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Zuurkool hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Lastig @takeiteasy al die keuze. Vind dat met alles lastig, als je ergens naar zoekt heb je meteen duizenden keuzes. Laat maar denk ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Behalve met mannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Alhoewel er is qua mannen ook wel veel keus maar zitten meestal maar paar leuke bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Ik zou iets van Chinees maken,maar ik heb geen zin om te koken vandaag. morgen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 2 minuten geleden zei Pinkman: Chinees afhalen is ook geen straf Ja en het scheelt een hoop afwas en werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Pasta ga ik maken '' moet er nog aan gaan beginnen " dus geef mijzelf maar een schop onder de kont ... op naar mijn inductie plaat .. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 11 minuten geleden zei Pinkman: Jij kan de vuile vaat toch zo overboord gooien. Of zet je het in het gangboord en gaat er dan een puts water overheen? Haha ja dat zou kunnen,maar was liever af met schoon en warm/heet drinkwater Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 (bewerkt) Krijgen schnitzel met kaas overbakken, rösti en sla. 9 december 2020 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Heel veel sterkte @Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 december 2020 Rapport Share Geplaatst 9 december 2020 Och @Borrie heel veel sterkte ... dit zijn geen leuke dingen .. dikke knuffel .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden