Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
niks

Vrijdag 20 november

Aanbevolen berichten

22 minuten geleden zei Bor:

...en een zekere (zorg)meldingsplicht.;)

Ik vind het moeilijk om op sommige berichten te antwoorden. Moeten ze dan al niet uitgaan van zware verwaarlozing? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij hebben besloten om kraambezoek een beetje toe te laten. Niet meer dan 2 tegelijk en per dag. Kan ik zeggen dat ik liever nog niet wil dat ze bij iedereen op de arm gaat? Of kan ik dat niet maken? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei niks:

Wij hebben besloten om kraambezoek een beetje toe te laten. Niet meer dan 2 tegelijk en per dag. Kan ik zeggen dat ik liever nog niet wil dat ze bij iedereen op de arm gaat? Of kan ik dat niet maken? 

Ik zou het niet toelaten 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@niks Ik lachte in begin ook met sommige maatregelen. Maar nu, ik vind het nog steeds erg. Maar het is nu eenmaal zo. Het is een oorlog tegen een onzichtbare vijand. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op zich moet het kunnen @Renaldo61. Je mag 3 mensen op bezoek hebben, als je maar afstand houd. Opa's en oma's zijn hier welkom. Heel duidelijk met afspraak, is er 1 verkouden, voelt zich niet lekker, dan niet natuurlijk. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Renaldo61:

@niks Ik lachte in begin ook met sommige maatregelen. Maar nu, ik vind het nog steeds erg. Maar het is nu eenmaal zo. Het is een oorlog tegen een onzichtbare vijand. 

Ik weet genoeg over corona. Lachen om de maatregelen heb ik nooit gedaan. 

bewerkt door niks
typefoutje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Lieke7777:

En nancy  gaat nu  bellen om een afspraak te maken  :P

Nee, dat gaat niet,  heb geen stem meer :( en voel me te beroerd om vandaag te gaan op de fiets. Nu blijkt dat ik morgen ook kan, kan mijn man mee, dus hoef ik alleen de auto in te stappen. Mijn man kan morgenochtend bellen, ik heb voorrang vanwege beroep, dus verwacht geen problemen. 

Maar bedankt voor jullie berichtjes hoor, voor het meedenken, hartstikke lief! :heart:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niks ik liet mijn baby zelden v hand tot hand gaan. Alleen mn moeder en een enkeling. Nu met corona zou ik geen enkel risico nemen denk ik

bewerkt door lady jane

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@lady jane  '  zolang  nancy geen positieve  test heeft  is er  niets aan de hand .  Wanneer  ze positief test is er dacht ik thuis quarantaine  in eerste instantie  .

bewerkt door Lieke7777

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...