Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 november


niks

Aanbevolen berichten

Roos33

 

Geplaatst 14 minuten geleden

DAGPACT:

Roberto 

Rapilos

Yvonne 

 

Roos33

@Mathilda123

 

Hopelijk is ie zo gelukt met kopie en plak, ben niet zo handig wat dat betreft B)

Te moe om echt mee te schrijven, lees wel mee. valt me toch wat tegen qua vermoeiend. In m'n hoofd al redelijk fit en wil vanalles doen maar ben vreselijk gaar en sloom. Vandaag ook wel wat lastig,.. Inkomen is binnen, vrijdag,.. Normaal alle reden om wat te halen (en precies waar het vorige week zo fout op ging, dat was geen weekendborreltje meer). Maar ik ga het niet doen!! Vanavond een pittig bruiswater kopen of iets in die richting. Dan zou het m'n derde nuchtere avond zijn en dat is sinds april niet meer voorgekomen. 

Liefs en fijne dag allemaal en succes en een knuffel voor degenen die het nodig hebben 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

@Zbb en @SanMiquel zet m op vandaag:rose: @Lieke7777 snap dat ook, dat je van alles tegelijk voelt, ook angst. Mijn jongste zoon (15) is laatste tijd weer niet te harden. Continu aan t uitdagen en boos op me zijn om niks. Zit soms met de handen in het haar. Gisteren ook weer tijdens avondeten ruziemaken met zn broer, uiteindelijk gingen ze alletwee met bord naar hun kamer. Zit ik daar alleen. Jongste zoon heeft op speciaal onderwijs gezeten (adhd/vleugje odd gediagnosticeerd maar ze wisten het ook niet helemaal zeker toen). Was destijds voor mij enorme trigger om te gaan drinken. Nu gaat t op school wel goed maar thuis reageert hij zich af. Twijfel of ik opnieuw hulp moet inschakelen maar wie/wat dan. Destijds alles geprobeerd en niks heeft geholpen, therapieen/trainingen/opvoedcoaches. Ben er doodmoe van. Mijn oudste zoon zegt dat hij hem echt haat. Doet me zoveel pijn, dat snijdt echt door mn hart. Soms kan het ook ineens weer gezellig zijn en we hebben , hoe gek ook, ook veel lol vaak. Maar dit blijft terugkomen. Rustig praten met hem helpt niet. Pfff beetje lang verhaal geworden op de dagdraad. Zou het vreselijk vinden als mijn zoons later geen contact met elkaar meer hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou het best fijn vinden als hij eens een tijdje bij zijn vader ging wonen zodat we hier even wat meer lucht hebben. Maar dat wil zijn vader niet, want zijn vrouw wil dat niet. En hij zegt: jij wilde zelf vroeger geen co ouderschap dus nu kan het niet meer. Kan hem wel schieten echt. (Mijn ex dus)

bewerkt door Rosee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt @Rosee   ik heb ook weer angst voor het opvoeden ..  ook onderdeel geweest  trigger  om te drinken ..  combinatie  met niet  op 1 lijn staan met mijn  man samen  ... trok het ook niet  meer ... hier  oudste ook adhd   jongste  trouwens  ook.

Gelukkig  niet  de fases die  jij  nu beschrijft  maar mijn ouste aansturen  vanmorgen  al gelijk weer .  

Op nieuw  hulp inschakelen  kan best  goed zijn. 

Wij hebben onze kinderen  aangemeld ook opdracht  van jeugdzorg  om te onderzoeken  hoeveel ze trauma  hebben  opgelopen  in onze thuis situatie  .. daarmee  aansluitend evt behandeling  heb ook aangegeven  dat mijn oudste  vooral psycho educatie   nodig heeft mbt omgang zijn prikkel gevoeligheid  .

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rosee:

Goed dat je dat doet Lieke. Snap ook dat je bang bent. En je wilt zo graag dat het goed gaat allemaal. Legt ook een druk op je.:rose:

Dat is het juist wil mij nu over bewijzen naar mijn jongens  ' man ' instanties ..    vooral  bevestigingen  dat  ik het  goed doe ..    

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Geslapen als een blok, voor het eerst echt 8 uur achter elkaar, wat een cadeautje.

@Zbb vond het ook eng dat je door die anatabuse hebt heen gedronken, hoop dat je je kan herpakken. Bij mij eindigde zoiets in het ziekenhuis ooit. Sterkte man!! Kun je nagaan hoe sterk en krachtig/vernietigend drank kan zijn. Zelfde voor @SanMiquel hoop dat jullie je kunnen herpakken nogmaals, dat vereist ook veel wilskracht. Fysieke en vooral de mentale kater, horror.

Sterkte ook voor de dames met kinderen, het is een hele verantwoordelijkheid en toch doen jullie het maar mooi, gaan het aan en geven mijn inziens nooit op. Dat zie ik zo. 

@Bor @Lieke7777 @Rosee :lips:

Zo meteen mijn refu bruistablet innemen, gewoon trots om er naar toe te gaan en te laten zien dat het goed gaat. Die behandelaar is ook nog eens leuk en aardig, dus is geen opgave  :D Kleed mij ook altijd leuk aan, goed teken. haha.

Daarna later avonddienst. Weekend heerlijk vrij. Leven kan slechter gaan. Jee lijk wel positiever aan het worden. Mocht eens tijd worden.

Sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken :rose:

Voor de rest een fijne dag.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei nancy:

Ik kan het niet vinden op internet...ik kan vandaag wel, maar wil liever morgen, dan kan man mee met de auto. Ik voel me nu niet lekker en wil niet op de fiets de halve stad door....

Hoop dat je dan idd het weekend  terecht  kan vaak moet je een paar dagen wachten op afspraak toch ?   Je kan er niet zomaar heen .

Vervelend  dat  je  ziek bent /voelt  ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...