Rosee Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Ach @fleurtje niet fijn... Gelukkig dat t nu weer beter gaat. Fijn om t hier even van je af te schrijven toch? fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 En iedere dag beweging @fleurtje. Minimaal een half uur maar als het kan langer. Dat helpt mij echt. Je leven anders inrichten inderdaad. Gezond eten, vaste routine. Ik heb er last van dat aan de ene kant absolute sleur en aan de andere kant gierende stress zit. Bijna niets er tussen in. Dus wandel ik. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Zeg @Bob zie jij het zitten om arreslee reisleider te worden of ben ik nu aan het drammen? Ik ben een onbewuste drammer. Alleen mijn omgeving is zich daar bewust van. Ikke niet. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 14 minuten geleden zei Reacher: Zeg @Bob zie jij het zitten om arreslee reisleider te worden of ben ik nu aan het drammen? Tsja, ik twijfel eigenlijk een beetje. Als ik het doe wil ik het ook goed doen, maar dan ben ik er gedurende die tijd wel steeds mee bezig... Reacher en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Ah, begrijp ik. nou dan wachten je besluit nog even af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Aloha allemaal, Weet eigenlijk helemaal niets te zeggen Ben alleen verrast hoeveel oudgediende er nog zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Ha Tasseke wat fijn jou hier te zien hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Sorry, Snap het nieuwe digitale niet. Met mij gaat het onwijs goed en slecht tegelijk weet. soms niet goed om te gaan met het normale normale, burgerlijke leven. mag ik morgen eerlik antwoorden? heb nu de behoefte om te lezen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Ooooohhhh.... Tasseke Wat fijn je weer even te zien... Heb je nog altijd naaldhakken? En eet je nog steeds het warme eten 's morgens??? Jeetje wat is dat lang geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 prima meis, ik was nieuwsgierig en snap dat hier weer komen van alles kan betekenen leesze♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 zit even te huilen mijn leven is 100 keer beter vandaag 90 mag ik klagen? nee Iedereen maakt mi trots en nederig hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 ben potverdrie zo blij met jullie Kom morgen erop terug lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 voel je welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 @fleurtjewat @Jopiezegt. Weinig prikkels.In zijn achteruit, zeg ik altijd. En lopen ja. Ik vind het zelf heel lastig, omdat ik echt bevries. Bewegen voelt dan tegennatuurlijk en ik ben geneigd prikkels op te zoeken. Niet doen. De modder laten zakken. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Heb weer kunnen lopen vandaag. Fijn. Ga een elektrische fiets huren. Kniepijn blijft. Dus mee omgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 20 november 2020 Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 Ik meld me alvast droog af voor het dagpact. Fijne avond allemaal en weltrusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2020 @Pinkman mijn vader had ook corona. Heeft in het ziekenhuis gelegen, niet op IC wel zuurstof. Nu weer thuis en hij is er nog niet, maar we zijn wel dankbaar dat hij er nog is. Ik hoop dat het mee gaat vallen voor je vader, sterkte man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 Bedankt voor de adviezen. T vermijden van prikkels is helaas soms niet haalbaar in de werksituatie. Ik weet niet goed waarom ik zo heftig reageerde. Alhoewel ik denk t wel misschien. Ik denk vooral de reactie van de ict persoon aan wie werd gevraagd hoe ik de smsjes kon overzetten. Zij antwoordde dat t niet meer kon en dat ik altijd screenshots kon maken. Screenshots van jaren aan berichten? Ik denk dat daar de trigger lag. Iemand die wat heel belangrijk voor me was, gewoon geen aandacht gaf. Kort daarna legde ik t probleem voor op de werkvloer. De reacties over hoe ik dat miss kon oplossen en t gebrek aan reacties uit mijn eigen team voegden toe aan de verwarring, paniek en chaos in mijn hoofd. Dat had ik misd beter niet gedaan. Maar t is van t moment ik in die foute flow zit dat ik er moeilijk uit geraak. Gisteren gesprek met chef. Oefening rond kernkwadranten gemaakt. Op een bepaald moment zei ik dat je zonder goede communicatie/afspraken je niet kan spreken van een team. Hij schrok er van die uitspraak. Hij vond dat redelijk extreem. Ik ben nogal extreem in mijn uitspraken maar meer om een punt duidelijk te maken dan dat t echt zo zwart wit is. Communicatie en afspraken zijn voor mij wel een aantal van de steunpilaren. Ben aan t tobben nu omdat ik ben geschrokken van zijn schrikken. Voel me niet zo lekker en worstel. Heb verschrikkelijke hoofdpijn. Vandaag wordt t terug proberen de balans te vinden. Spijtig genoeg denk ik altijd alles eerst te moeten overanalyseren voor ik t kan laten rusten. T is wat gescheten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 @fleurtjehet gebeurt gewoon af en toe. Dingen raken je meer of minder, je was misschien moe en je wilde de berichten bewaren en je reageert vanuit je automatische piloot. Paniek, vast zitten, overanalyseren. Gebeurt soms. Is helemaal niet erg. De boel laten zakken en naar buiten? Ik schoot.vannacht wakker van twee dingen die ik ben vergeten op mijn werk. Kon niet slapen van alle oplossingen die ik probeerde te vinden. Het gebeurt soms. En niet fijn nee. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 (bewerkt) x 24 november 2020 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 @Pinkman gaat goed hoor, alweer 10 dagen vandaag. Vannacht heeft ze zich maar 1 keer gemeld. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 @fleurtje ik hoop vooral dat je mild kunt zijn naar jezelf. Niet te hard voor jezelf (dit komt als eerste in me op als ik je lees) fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 november 2020 Rapport Share Geplaatst 21 november 2020 Ha @tasseke, ik ken je ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden