ikkanhet Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiswa Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Goeiemorgen allemaal! Jij was er vroeg bij @ikkanhet Ben je vaak vroeg wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Ja bijna dagelijks Tiswa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiswa Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 (bewerkt) Vindt je dat fijn of komt het door ongemak? Ik ben sinds ik gestopt ben met drinken ook wel een stuk vroeger wakker dan eerst. 8 november 2020 bewerkt door Tiswa . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Nou gaat vanzelf maar ben ook graag vroeg wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Lekker hè, vroeg op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiswa Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Oh gelukkig niet van de pijn of ander ongemak @ikkanhet Ik moet zeggen dat ik het ook wel fijn vind om vroeg wakker te worden zonder kater. Echt wat fijn dat ik geen katers meer heb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiswa Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Zojuist zei bumperjim: Lekker hè, vroeg op Ja, heel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Ik geniet ook het meeste in de vroege morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 6 minuten geleden zei Tiswa: Oh gelukkig niet van de pijn of ander ongemak @ikkanhet Ik moet zeggen dat ik het ook wel fijn vind om vroeg wakker te worden zonder kater. Echt wat fijn dat ik geen katers meer heb! Ja die katers kan ik ook missen als kiespijn haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Goedemorgen! Schoonmoeder komt vanmiddag, de was opvouwen en netjes in de commode leggen. Ik wil het graag klaar hebben. Maar eerst verloskundige straks weer. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Ik zie dubbel niks en heb niet eens gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Wat zie je dubbel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 nu niet meer haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 (bewerkt) Goedemorgen. We zijn een beetje op huizenjacht. Nu ontdekte ik gisteren een pareltje op funda. Meteen naartoe gegaan om het huis van buiten te bekijken, en de omgeving. Ik ben nu al verkocht. Genoeg ruimte, luxe. In een prachtige omgeving én op 5 minuten van de binnenstad. Alleen de vraagprijs gaat richting max leningsbedrag. We kunnen het betalen, maar we zijn het er hier thuis nog niet over eens of we het ook moeten doen. Daarnaast is mijn vriendin net wat minder enthousiast over deze optie dan ik. Die heeft zo weer haar eigen favorietjes. 8 november 2020 bewerkt door Sandro Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 DAGPACT ikkanhet Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 16 minuten geleden zei Sandro: Goedemorgen. We zijn een beetje op huizenjacht. Nu ontdekte ik gisteren een pareltje op funda. Meteen naartoe gegaan om het huis van buiten te bekijken, en de omgeving. Ik ben nu al verkocht. Genoeg ruimte, luxe. In een prachtige omgeving én op 5 minuten van de binnenstad. Alleen de vraagprijs gaat richting max leningsbedrag. We kunnen het betalen, maar we zijn het er hier thuis nog niet over eens of we het ook moeten doen. Daarnaast is mijn vriendin net wat minder enthousiast over deze optie dan ik. Die heeft zo weer haar eigen favorietjes. Wel altijd spannend he, hoop jullie komen er samen uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Goedemorgen ... Lekker geslapen hier iig . Fijne zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 20 minuten geleden zei Cleo66: Buiten bij de sauna alles zover op orde met nieuwe loungebank en oma's kast die ik ibiza groen heb geschilderd . O ja, in de woning die ik gisteren bekeek zit ook een sauna lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 ik hou helemaal niet van een sauna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Het klinkt helemaal geweldig, Sandro! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Jaaaaaaaaa, dat wil ik ook Cleo! Helemaal te gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 november 2020 Rapport Share Geplaatst 8 november 2020 Goedemorgen Wat spannend @Sandro hoop dat jullie eruit komen. @Cleo66 heeeeerlijk die sauna, ben zelf ook dop op de sauna. Helaas is de sauna op de sportschool dicht, maar heb toevallig morgen na lange tijd sauna geboekt, zo'n zin in! Ook hier bezig met huis gezellig te maken. Gisteren een lamp gekocht waar ik al een half jaar over twijfel omdat ie eigenlijk veel te duur is, maar toch overstag gegaan. Bezuinig wel op andere dingen Vandaag precies 2.5 jaar gestopt met roken, dus dat scheelt ook weer. nancy, lady jane en Jannigje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden