Descartes33 Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Goedemorgen allemaal. Descartes kan niet slapen dus dan mag hij wel even het dagdraadje maken. Bedankt voor alle steun gister. We gaan er weer tegenaan. En dan nu een keer niet twee weken want dat wordt een beetje voorspelbaar. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Goedemorgen hier de kachel kapot,dat word straks sleutelen. gelukkig hoef ik me nooit te vervelen op de boot succes descarttes33 !! Descartes33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Goedemorgen allemaal! Dagpact: Billy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 14 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 3 minuten geleden zei billy1981: Goedemorgen allemaal! Dagpact: Billy Descartes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Goeiemorgen allemaal, Lekker geslapen gelukkig en begin aan dag 22. @Descartes33 wat fijn dat je weer van de partij bent. Zet hem op je kunt het. toy toy en veel liefs. DAGPACT BillyDescartes ikkanhet Descartes33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Goedemorgen allemaal! ga ervoor @Descartes33 en kom hier voor support. Op naar een nieuwe record! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 14 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Dankjewel @Maja. En wat goed zeg, @ikkanhet. Heel knap van je, en inspirerend. Ik ga vandaag weer werken. Maar ik ging alweer een beetje te hard uit schuldgevoel vanochtend. Is opletten want echt herstel moet nu op 1 staan. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Goedemorgen frummers, Het daagt al héél voorzichtig in het oosten. Buiten is het minder koud dan gisteren heb ik het gevoel. Binnen staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Krijg morgen een cadeautje voor goed gedrag. Verheug me er ontzettend op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Zo, dat ziet er prima uit, mooi hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 1 minuut geleden zei Yvonne: Zo, dat ziet er prima uit, mooi hoor ja he met zo'n lekkere koffie wordt het nog makkelijker de drank te laten staan rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 14 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Mooi cadeau @ikkanhet. Ik heb vorig jaar ook zoiets aangeschaft nadat ik stopte met drinken. Lekkere cappuccino. We moeten toch een beetje lief voor onszelf zijn hè. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Goedemorgen! Jij 22 @ikkanhet en ik 33! Mooie getalletjes! Geniet van de lekkere koffie. DAGPACT BillyDescartes ikkanhet Pats ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Goedemorgen, Vandaag dag 11. Vanacht voor het eerst wat beter kunnen slapen. Zo lekker even met de hond het bos in voordat ik weer aan het werk moet. Fijne dag allemaal! DAGPACT BillyDescartes ikkanhet Pats Roos33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 DAGPACT BillyDescartes ikkanhet PatsRoos33 Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Goedemorgen. @Descartes33jij zegt dat je niet streng genoeg bent voor jezelf? Ik denk eigenlijk dat je veel liever mag zijn voor jezelf met verantwoordelijkheid hebben voor je eigen handelen incluis. Dan gun je jezelf echt veel beter. Vandaag naar het bos. Het is hier allemaal. Descartes33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 41 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT BillyDescartes ikkanhet PatsRoos33 Yvonne Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 14 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 (bewerkt) Fijn @Lika geniet ervan. Beetje liever zijn mag inderdaad ook wel maar ook wat strenger. Zo laconiek als ik er afgelopen vrijdag mee omging kan natuurlijk niet. Ik ga wel zoeken naar andere manieren om met stress om te gaan. Zoals het fakirmatje dat @lady jane aanraadde, goede tip dankjewel. 14 oktober 2020 bewerkt door Descartes33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 sterker nog Knak, je leert weer ècht proeven en genieten, zònder alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 2 minuten geleden zei Descartes33: Fijn @Lika geniet ervan. Beetje liever zijn mag inderdaad ook wel maar ook wat strenger. Zo laconiek als ik er afgelopen vrijdag mee omging kan natuurlijk niet. Maar als je goed nadenkt ben je dan juist niet lief voor jezelf. Je gooit jezelf weg, geeft jezelf op, verwaarloost jezelf. Dat is echt heel wat anders. Ik ga hierop door omdat juist consequent goed voor mijn lichaam zorgen ( lief dus, wat ook inhoudt dat je dingen niet doet om.jezelf zoet te houden) mijn geest ontzettend veel winst oplevert. Ook hier liggen somberte en depressie vlakbij. Angst voor het leven met name. Maar dat zijn (voor mij) tekenen dat ik te veel hooi op mijn vork heb of iets doe dat tegen mijn kernwaarden ingaat. Help jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 14 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Zojuist zei knakker: Een prettig uitzicht hier: @Descartes33 op het dagpact . Ik ben een beetje bang van dat fakirmatje van @lady jane eigenlijk. Ik heb ook een tijd gedacht dat ze een undercover verkoper van dat product was trouwens Eerste keer dat ik erop lag was inderdaad een beetje pijnlijk maar dat went wel. Het is wel een beetje gek zo’n matje maar ik slaap er goed mee in. Heeft een beetje het effect van een massage. Goed vandaag lig ik er niet op ik heb al pijn genoeg. Maar ik ben er blij mee. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 haha, ja het is me in de sportschool wel aangeraden om verkoper te worden omdat ik zo fanatiek dat ding aanprees maar dan zou ik eraan verdienen en nooit meer echt integer zijn, zo voelt het Maar je hebt wel gelijk, ik mocht destijds de linkt naar de site niet openbaar zetten maar tegenwoordig denk ik; als anderen grof mogen schrijven, mag ik reclame maken voor iets wat mij zo verschrikkelijk veel heeft opgeleverd, zonder er moeite voor te hoeven doen. Er zijn genoeg andere situaties overgebleven waar verantwoordelijkheid en moeite wel bij nodig is hoor maar dit matje is als de sauna, ik geef me eraan over en oogst al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Heb ik ook en ik was ook nog een drinker die zo goed als niets at als ik dronk dus vaak 7 dagen nauwelijks eten. En het vreemde is als ik ziek was had ik juist de meeste trek in alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 @knakker, ja nog op de Waddden. Texel. Nu filosofeert mijn man over de vraag of we een Tureluur of Zwarte Ruiter hebben gezien op het strand. Morgen ga ik een heuse vogelexcursie meemaken. Ik??? Ja. In het kader van eens delen met mijn man wat hem echt boeit. Leuk samen. En om 09.00 uur buiten is niet wat ik van nature doe, maar wel wat echt goed voor mij is. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden