Spring naar bijdragen

Woensdag 14 oktober 2020


Descartes33

Aanbevolen berichten

Fijn @Lika geniet ervan. 
Beetje liever zijn mag inderdaad ook wel maar ook wat strenger. Zo laconiek als ik er afgelopen vrijdag mee omging kan natuurlijk niet.

Ik ga wel zoeken naar andere manieren om met stress om te gaan. Zoals het fakirmatje dat @lady jane aanraadde, goede tip dankjewel.

bewerkt door Descartes33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Descartes33:

Fijn @Lika geniet ervan. 
Beetje liever zijn mag inderdaad ook wel maar ook wat strenger. Zo laconiek als ik er afgelopen vrijdag mee omging kan natuurlijk niet.

Maar als je goed nadenkt ben je dan juist niet lief voor jezelf. Je gooit jezelf weg, geeft jezelf op, verwaarloost jezelf. Dat is echt heel wat anders. Ik ga hierop door omdat juist consequent goed voor mijn lichaam zorgen ( lief dus, wat ook inhoudt dat je dingen niet doet om.jezelf zoet te houden) mijn geest ontzettend veel winst oplevert. 

Ook hier liggen somberte en depressie vlakbij. Angst voor het leven met name. Maar dat zijn (voor mij) tekenen dat ik te veel hooi op mijn vork heb of iets doe dat tegen mijn kernwaarden ingaat. 

Help jezelf

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei knakker:

Een prettig uitzicht hier: @Descartes33 op het dagpact :). Ik ben een beetje bang van dat fakirmatje van @lady jane eigenlijk. Ik heb ook een tijd gedacht dat ze een undercover verkoper van dat product was trouwens ;)

Eerste keer dat ik erop lag was inderdaad een beetje pijnlijk maar dat went wel. Het is wel een beetje gek zo’n matje maar ik slaap er goed mee in. Heeft een beetje het effect van een massage.

Goed vandaag lig ik er niet op ik heb al pijn genoeg. Maar ik ben er blij mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha, ja het is me in de sportschool wel aangeraden om verkoper te worden
omdat ik zo fanatiek dat ding aanprees
maar dan zou ik eraan verdienen en nooit meer echt integer zijn, zo voelt het
Maar je hebt wel gelijk, ik mocht destijds de linkt naar de site niet openbaar zetten
maar tegenwoordig denk ik; als anderen grof mogen schrijven, mag ik reclame maken
voor iets wat mij zo verschrikkelijk veel heeft opgeleverd, zonder er moeite voor te hoeven doen.
Er zijn genoeg andere situaties overgebleven waar verantwoordelijkheid en moeite wel bij nodig is hoor
maar dit matje is als de sauna, ik geef me eraan over en oogst al

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@knakker, ja nog op de Waddden. Texel. Nu filosofeert mijn man over de vraag of we een Tureluur of Zwarte Ruiter hebben gezien op het strand.

Morgen ga ik een heuse vogelexcursie meemaken. Ik??? Ja. In het kader van eens delen met mijn man wat hem echt boeit. Leuk samen. En om 09.00 uur buiten is niet wat ik van nature doe, maar wel wat echt goed voor mij is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...