Spring naar bijdragen

Zaterdag 3 oktober


niks

Aanbevolen berichten

Tsja, Trump.... je hebt wel gelijk Niks, maar aan de andere kant is deze man nou zelf ook weer niet een toonbeeld van mededogen en medeleven met de minderbedeelden op deze wereld om het maar suf te zeggen..... 
En dat uitslapen.. pfffff, dat kon ik als de beste in het weekend, tót er kinderen kwamen... is nooooooit meer goed gekomen. 
Geeft niet, ik was vroeger een avond-/nachtmens, maar kan nu zo verschrikkelijk genieten van de heel vroege uurtjes... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei niks:

Dat is ook zo @Yvonne. Maar om iemand te gunnen dat hij heel langzaam stikt... Nou ja, zullen de hormonen wel zijn. 

Nou maak je het wel heel theatraal, ik gun niemand een vreselijke dood, maar als hij flink ziek wordt is de kans dat hij wordt herkozen kleiner en dat gun ik de wereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Niks, met je eens, dat gun ik echt niemand. 
Maar er zijn natuurlijk wel snellere en mindere pijnlijke manieren  :o.... 
Ook dát mag ik natuurlijk niet wensen, maar echt, ik hoop dat deze man toch heel snel van het politieke strijdtoneel verdwijnt, dat dan weer wel. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei niks:

Dat is ook zo @Yvonne. Maar om iemand te gunnen dat hij heel langzaam stikt... Nou ja, zullen de hormonen wel zijn. 

Nou ik zal wel een zieke geest hebben maar ik ben ervan overtuigd dat hij zoveel op zn geweten heeft waar nog niet over gepraat is ("grab m by the pussy"...) dat het wel een soort gerechtigheid zou kunnen zijn. Voor iemand die geen centje emphatie heeft voel ik wederzijds ook niet veel helaas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontzettend balen hier. De klachten waren er eerst af en toe. Nu dus al een paar dagen aan een stuk. 
Mijn linkerzij voelt aan of het constant onder stroom staat...heel raak akelig gevoel.
Vrees dat ik maandag toch aan de bel moet trekken.
FF gegoogeld kan ik beter niet meer doen, lees zo'n akelige dingen.:(
Dit was voorheen zo'n moment dat ik dat lekker deed verdoven met drank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...