niks Geplaatst 3 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 Goedemorgen! Helaas uitslapen is er niet meer bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 Mogge! Zoon Eric Trump roept op om te bidden voor Donald, lees ik net. Daar ben ik al druk mee bezig maar vast niet op de manier die hij bedoelt Rosee, ikkanhet, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 En toch... het is ook een mens, die een vrouw en kinderen heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 Goedemorgen frummers, De was draait al, met een beetje mazzel kan alles lekker buiten aan de lijn straks. Beestjes zijn verzorgd, nu eerst even een bakje. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 Tsja, Trump.... je hebt wel gelijk Niks, maar aan de andere kant is deze man nou zelf ook weer niet een toonbeeld van mededogen en medeleven met de minderbedeelden op deze wereld om het maar suf te zeggen..... En dat uitslapen.. pfffff, dat kon ik als de beste in het weekend, tót er kinderen kwamen... is nooooooit meer goed gekomen. Geeft niet, ik was vroeger een avond-/nachtmens, maar kan nu zo verschrikkelijk genieten van de heel vroege uurtjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 @Renaldo61, nog steeds geen echte napijn? Wat zou dat heerlijk zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 DAGPACT ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 Dat is ook zo @Yvonne. Maar om iemand te gunnen dat hij heel langzaam stikt... Nou ja, zullen de hormonen wel zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 Dat zal toch ook tijd nodig hebben @Renaldo61 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 6 minuten geleden zei niks: Dat is ook zo @Yvonne. Maar om iemand te gunnen dat hij heel langzaam stikt... Nou ja, zullen de hormonen wel zijn. Nou maak je het wel heel theatraal, ik gun niemand een vreselijke dood, maar als hij flink ziek wordt is de kans dat hij wordt herkozen kleiner en dat gun ik de wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 Nee hoor Niks, met je eens, dat gun ik echt niemand. Maar er zijn natuurlijk wel snellere en mindere pijnlijke manieren .... Ook dát mag ik natuurlijk niet wensen, maar echt, ik hoop dat deze man toch heel snel van het politieke strijdtoneel verdwijnt, dat dan weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 Zeg @Renaldo61 ik gun jou ook het allerbeste maar die verhalen over wat zich allemaal afspeelt op en in jouw reet vind ik niet nodig hoor, ik word er een beetje misselijk van. Kun je niet wat minder specifiek zijn? Rosee, ikkanhet, niks en 1 andere reageerden hierop 1 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 Uhm, Yana, Renaldo antwoordde alleen maar op een vraag van mij.... dus eigenlijk mijn schuld een beetje nu ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 Nee joh Yvonne, het is lief dat je er naar vraagt. Ik vraag alleen aan Renaldo of het wat minder beeldend mag als hij er nog verder over gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 32 minuten geleden zei niks: Dat is ook zo @Yvonne. Maar om iemand te gunnen dat hij heel langzaam stikt... Nou ja, zullen de hormonen wel zijn. Nou ik zal wel een zieke geest hebben maar ik ben ervan overtuigd dat hij zoveel op zn geweten heeft waar nog niet over gepraat is ("grab m by the pussy"...) dat het wel een soort gerechtigheid zou kunnen zijn. Voor iemand die geen centje emphatie heeft voel ik wederzijds ook niet veel helaas. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 Maar goed tis wel een negatief begin van het weekend sorry Zal ik er nog een espressootje ingooien misschien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 Hahaha, Jim, geeft niet hoor. Als ik heel eerlijk ben..... als deze man het loodje zou leggen zou ik dat ook helemaal niet erg vinden. Jij nog een bakkie sterk, ik nog een theetje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 Ik denk dat ze je heeft gemist gisteren... en bang is dat je weer weg gaat voor langere tijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 Vandaag al kijkers hier. De huizenmarkt is een rare wereld.... Smaragd en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 Mooi, dan is het huis vanavond dus verkocht waarschijnlijk??? Goedemorgen trouwens Ik maak me steeds meer zorgen over @Marika.... Heeft zij met niemand buiten het openbare gedeelte hier contact??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 1 uur geleden zei bumperjim: Mogge! Zoon Eric Trump roept op om te bidden voor Donald, lees ik net. Daar ben ik al druk mee bezig maar vast niet op de manier die hij bedoelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2020 Ontzettend balen hier. De klachten waren er eerst af en toe. Nu dus al een paar dagen aan een stuk. Mijn linkerzij voelt aan of het constant onder stroom staat...heel raak akelig gevoel. Vrees dat ik maandag toch aan de bel moet trekken. FF gegoogeld kan ik beter niet meer doen, lees zo'n akelige dingen. Dit was voorheen zo'n moment dat ik dat lekker deed verdoven met drank. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden