Pats Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Pompoen, is het seizoen.. lekker de partjes door de olie, paneermeel, parmezaan en oregano gehaald en straks de oven in en stukje kabeljauw erbij. Onder het mom van we genieten maar gewoon verder van het leven toch! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Knap @Bor en onwijs moeilijk .. maar dat is juist helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 witte liefde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Respect voor jullie, moeders en vaders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 5 uur geleden zei Bor: @ikkanhet Naam? Namen noemen is dus niet zo slim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Heb enorm veel respect voor jullie(verhalen) wanneer help je wel, wanneer niet? Wanneer laat je wat/iets los, wanneer grijp je in . Wanneer geef je advies(wel/niet/gedeeltelijk) Bedankt voor het delen. Morgen of overmorgen ga ik gebeld worden door de manager, stik van de zenuwen. Onderga het maar, wat moet ik anders? Enige bemoedigende wat ik ervoor nu uithaal is dat er ook tijdens het gesprek besproken werd dat ik een volledig schoon opgebouwd dossier heb gedurende de 10 jaar dat ik daar werk. Daarom was de verbazing bij hen ook zo groot, snap dat wel. Hoe groot kan de contradictie zijn. Nooit een steek laten vallen. Wacht maar rustig af. Zat eerst hysterisch ook meteen te solliciteren etc, je weet het maar nooit. Misschien moet ik mijn vaste basis(baan) ook wel ergens anders gaan vinden. @Descartes33 beschreef het mooi, ik ren soms ook letterlijk, moet wel, anders gaat het mis/komen mensen wat te kort. Het zal een reden hebben dat dit moest gebeuren, probeer het maar posi te bekijken, al blijft dat erg lastig. Moet door en nog belangrijker ik wil door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 @Descartes33 nog niet geweest, hopelijk alles goed bij jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 24 minuten geleden was hij nog online, ja ik hou alles in de gaten Hoop ook dat het goed met hem gaat maar ik denk het wel. Hem kennende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Zojuist zei Smaragd: 24 minuten geleden was hij nog online, ja ik hou alles in de gaten Hoop ook dat het goed met hem gaat maar ik denk het wel. Hem kennende. hahaha doe je goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 (bewerkt) Ja klopt @Cleo66 gesprek gehad en deze week krijg ik te horen hoe en wat. De uitslag. Hoop gewoon het weekend weer te gaan werken of een paar weken vakantie, bood ik zelf aan. Heb nog zoveel uren staan. Een schorsing mag maar 2 weken duren. Komende vrijdag is het 2 weken geleden. Bood ook nog aan dat ze mij onverwachts mogen testen op alcohol. Meer dan dit kan ik niet doen. Ze mogen mij ook niet zomaar ontslaan, ben goed op de hoogte, heb de back up van een advocaat. Vind alleen het label dat ik op mijn voorhoofd heb nu vervelend, al zullen ze er discreet mee moeten omgaan natuurlijk. Ga er maar niet teveel over nadenken. Vernederende gevoel, kan het niet beschrijven, wat erg. Zelf gedaan dus eigen verantwoordelijkheid. Hoe veel/erg alcoholist ik ook ben, dit is mij nog nooit overkomen, daarom baal ik ook zo natuurlijk. Djw voor de KMW, want dat heb ik ook nodig. Tnx 28 september 2020 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Och @Smaragd toch. Ik hoop dat het met een sisser afloopt voor je. Dan door, hoe vervelend het ook is voor je. Terug draaien kun je helaas niet. Ik ga duimen dat het mee valt. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Djw @niks, fijn dat de echo goed was! En ook heel knap dat je op je werk het hebt aangegeven dat het te zwaar wordt. En dat ze er rekening mee houden, trots mag je zijn op jezelf. Goed bezig. Spannend allemaal, lijkt wel ook een beetje ons forumkind wat gaat geboren worden. Een nieuw mooi leven, is je zo gegund. Zelden iemand van zo diep zien komen. Erg knap. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Punt is @Smaragd, dat ik mijzelf graag bewijzen wil. Op het werk net dat extra stapje loop, ik doe het wel even. Ook thuis, niet dat mijn vriend dat wil. Toch kan ik moeilijk stil zitten als hij wat doet, dus dan ga ik ook maar weer wat doen, anders voel ik mij schuldig. Verloskundige zei vanmorgen: als je goed voor je baby wil zorgen, begint het nu bij jezelf. Voor je zelf zorgen, leren nee te zeggen en overgeven dat anderen nu meer moeten doen, thuis en op het werk. Dit is ook oud zeer, niet iemand boos maken. Zorgen dat hij tevreden is. Het hoeft niet meer, nu nog even dat goed in mijn koppie zien te krijgen. Bert1953 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Zet jezelf en je baby nu maar op één, dat is gewoon heel belangrijk. Niet alleen nu, maar straks na de bevalling ook. Dat mag hoor, niks mis mee . niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 (bewerkt) Snap je, zorgen dat HIJ tevreden is(was) je ex. Dit is goed voor jezelf zorgen en ja laat het maar toe en in je koppie vooral toe ja. Zeker oud zeer, snap het ook deels vandaar. Stop en geef het maar een plek in je hoofd, is lastig, weet het maar is ook investeren in jezelf en jullie, je relatie en werk. Voor een ander weet ik het altijd zo goed. Zal ook niet meteen goed aanvoelen voor je maar je hebt wel een grens aangegeven. Leerzaam ook voor mij. Blijf ook altijd maar rennen voor anderen, waar ben je zelf dan? Ook belangrijk, rust en voor jezelf opkomen. 28 september 2020 bewerkt door Smaragd toevoeging niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Ondertussen gaat er 1 tekeer in mijn buik. Zo jammer, het lukt mij niet om een video hier op te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Trapt ze veel??? Bij een goede vriendin zag je echt de bewegingen in haar buik, zo mooi om te zien/voelen. Wonderlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Ja kleine druktemaker! Hier ook, zo leuk om te voelen en te zien. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Ik ga douchen, hou je kop erbij @Smaragd, wat ze ook gaan zeggen Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Djw lieverd, hou jullie op de hoogte. Fijne avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 @Smaragd Over zelfzorg, rust nemen, loslaten. Ik heb toegelaten dat mijn man mijn moeder thuis bracht uit het ziekenhuis. Ik ben naar mijn toneel gegaan. Mijn uitlaatklep. Dat had ik nodig na deze week. Echt nodig. Moeilijk om niet door te rennen ja. Alles voor de ander. Terwijl ik daar geen leuker mens van word....dus dit was goed zo. Slaap lekker. Morgen het huis kijken. En dan heb ik wel weer even genoeg enerverende dingen meegemaakt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Djw lieve @Lika knap dat je het uit handen kon geven. @Bor Maak mij nog steeds zorgen om @takeiteasy , ze ligt toch niet dood in haar huis? Echt als ik morgen niks lees, dan ga ik wat doen, dit kan toch niet? Snap het weg blijven, schaamte, maar stel je voor dat er wel wat aan de hand is. @fleurtje tikte dat ooit zo goed ook naar haar toe, dit kan niet! Laat het los nu, heb mijn eigen dingen. Welterusten. Moet heel vroeg op. Katten eten gegeven, ga plat nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 (bewerkt) Kan er niet van slapen, hoe erg ook. Is het een binge, dan kun je toch tikken zit in een binge, @Zbb heb jij al iets gehoord van haar? Ze heeft ook nog een hond. Zal wel weer aan mij liggen. Zie ws spoken, weet jij waar ze woont? Ga er anders zelf morgen naar toe om te kijken hoe het gaat. Op Fb is ze ook absent en niks, niet goed dit. Jij woont dichterbij. 28 september 2020 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 september 2020 Rapport Share Geplaatst 29 september 2020 Als je haar adres hebt @Smaragd, heb je dan niet haar tel.nr? BLijven bellen dan zou ik zeggen. En via FB kun je ook haar zoon aanklikken en een chatbericht zenden, haarzelf ook voor alle zekerheid. Ik heb zo ook iemand op kunnen sporen van wie ik bang was dat er iets mis was. En vorige week moest ik ook zo langs zoon, die niet bereikbaar bleek meer dan 24 uur. Was niets aan de hand hij sliep zo diep en hoorde niets, deur bonken, bellen, appen. Onderbuurman kon me geruststellen en ik weer bonken en bellen en toen deed hij open, dikke ogen vd slaap, maar gezond en wel. Zoiets kan took zijn, maar bij TIE is ongerust zijn wel terecht ben ik bang. Maar ook dat loslaten hier, is moeilijk. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden