lady jane Geplaatst 18 september 2020 Rapport Share Geplaatst 18 september 2020 alsnog van harte gefeliciteerd TIE; enne als je toch zo lekker zit: triggers gaan voorbij, ook als je ze uitzit!! Je hoeft er niet aan toe te geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 september 2020 Rapport Share Geplaatst 18 september 2020 Hoe was de meeting @takeiteasy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 september 2020 Rapport Share Geplaatst 18 september 2020 2 minuten geleden zei takeiteasy: Was wel leerzaam @Lieke7777. Wel grote groep, we moesten in 2 ruimtes, maar wel voor herhaling vatbaar. Wel anders, als de groepen die ik voorheen bezocht. Fijn dat je er zo voor open kan stellen ' het kan je veel opleveren . Werken jullie met het big book ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 september 2020 Rapport Share Geplaatst 18 september 2020 14 uur geleden zei knakker: Leuk @Lika, huizen zoeken. Ga je op een waddeneiland wonen? Wij hebben ook net zo'n zoektocht achter de rug. Ik merkte dat ik daarbij vooral gericht was op woonomgeving en veel minder op het huis zelf. Het idee is iets groters te kopen in een zogenaamde mindere buurt ( die ik leuk en spannend vind) en een huisje op een Waddeneiland. Dus: eigenlijk js. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 18 september 2020 Rapport Share Geplaatst 18 september 2020 .. wat ik vooraf zei : ze zullen het wel niet gezellig vinden (dat ik niet drink) .. oa @bumperjim @Maverick ... eerst proberen ze toch mij 3 keer mee te krijgen, ik ‘nee ik drink niet meer’ .. netjes aan ginger ale gegaan. En zij dronken daardoor ook veel minder! Misschien inderdaad die confrontatie met hun drinkgedrag .. Nu dronk mijn man dus ook veel minder, onze vrienden ook .. en het was serieus veel gezelliger! Ik merkte dat ik juist zonder drank veel meer praat (dat wist ik niet meer van mezelf) er wordt beter naar elkaar geluisterd zonder bizarre dronken discussies, heerlijk gegeten en ervan genoten. Ik had vanmorgen appeltaart gebakken en meegenomen. Soms wordt zoiets door het vele drinken vergeten maar nu gesmuld en daarna bleef de drank van de tafel. Wist niet wat me overkwam, zo niet verwacht. Was DUs heel positief en dat maakt het nog meer een goede beslissing. Ik heb de drank geen seconde gemist; de avonden zo zijn veel leuker. Nu bedje in en morgen zonder kater op en fietsen. Trusten allemaal! Bob, Kyon, Lieke7777 en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 september 2020 Rapport Share Geplaatst 18 september 2020 Ha wat positief!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 september 2020 Rapport Share Geplaatst 18 september 2020 1 minuut geleden zei knakker: Serieus? Serieus! Pats reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 september 2020 Rapport Share Geplaatst 18 september 2020 @takeiteasy van harte! @Pats wat goed om te lezen! Ik ben moe. Veel gedaan. Even onzeker geworden van mijn eigen verhuisplannen. Vooral omdat ons huis nu ook fijn is. Maar te klein wordt. En ik vind het te druk worden hier. We gaan het zien. Heb óók veel zin in zo'n gezamenlijk avontuur. Want dat wordt het. Zó totaal anders dan nu. In alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 18 september 2020 Rapport Share Geplaatst 18 september 2020 Leuk zeg @Lika die nieuwigheid, verhuizen, andere plek! Heerlijk al de voorpret! @knakker heel bijzonder hè hoe achterlijk je denkt dat je het nodig hebt .. tuurlijk toen de wijnglazen op tafel kwamen had ik 3 seconden nodig om sterk te blijven komopkomopkomop ...en dat het een veel fijnere avond zou worden wist ik toen nog niet.. verrijking (Mooi gezegd) door juist iets weg te laten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 september 2020 Rapport Share Geplaatst 18 september 2020 Altijd @knakker. Als ons hondje er past, past een ezeltje ook wel. Tja. Soms is het denk ik goed om te veranderen. Nieuwe lucht inademen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 september 2020 Rapport Share Geplaatst 18 september 2020 Fiets je nog steeds @Renaldo61? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden