Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 september


Maja

Aanbevolen berichten

Zo webinar  gevolgd  '   beetje saai was het wel .  Nu maar  wat boodschapjes  doen eet alleen vanavond  .. dus word lekker  roerbak.. 

Was altijd  triggie tijd omstreeks deze tijd  naar de winkel ...   zodra ik binnenstapte   hoofd maar links  wie staat er in de gall ' kan ik daar kopen   ?   Niet  te veel bekenden  .   Zo ja  uitwijken  naar een andere  winkel andere dorp stad ...  wat koste tijd zeg'

 

Kan nu relaxed  de winkel in ' zonder gelijk  te plannen en te onderhandelen..

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei rapilos:

Wat een weertje zeg
Vanmiddag gefrustreerd over iets wat niet lukte
Jeemig, wat een craving daarna zeg
Ben maar als een gek aan de poets gegaan, en vele glazen water naar binnen geklokt
Pfff, nu gaat het wel weer

Jawel, ook hier in België is het kwik boven de 30° gestegen. Toen ik wat jonger was kon ik uren in de zon liggen, maar die tijd is voorbij. Ik trek me het liefst van al terug in mijn frisse bureel met een glaasje water met grenadine (zoals ik momenteel doe).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei knakker:

Ik had het nog wel eens als je 's ochtends vroeg om 8 uur bij de supermarkt allerlei flessen had ingeslagen, dat ik er dan voor de vorm een halfje volkoren of een pak melk bij zette. Ik dacht: anders gaat die kassière nog denken dat ik alcoholist ben.

Zo heeft mijn ex een hele kast vol met schoonmaakmiddelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei rapilos:

Of twee flessen wijn tegelijk kopen, en dan denken ; de casierre zal toch niet denken dat ik die allebei op ga drinken...

Welnee, ze denkt vast dat ik visite krijg vanavond :)

Echt hè!? Ik ging soms alleen voor 2 flessen wijn maar dan nam ik ook maar gelijk avondeten voor de volgende dag mee .. omdat ik me schaamde .. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Pats:

Echt hè!? Ik ging soms alleen voor 2 flessen wijn maar dan nam ik ook maar gelijk avondeten voor de volgende dag mee .. omdat ik me schaamde .. 

En dan de dag erna weer 2 flessen met het eten van overmorgen? :D 

Hier heb je jaarlijks wijnfeest in de supers (foire aux vins) waarbij het min of meer gebruikelijk is om groot in te kopen. Dwz een hele kar (en de karren zijn hier groot) met een kop er bovenop. Ik heb ook weleens met 2 karren wijn bij de kassa gestaan. Met een heel serieus kennersgezicht. (Aan de kassa weten ze wel beter :) ) Maar ja daar haalde je toch nog geen 365 dagen mee, laat staan dat je er een paar langer kon laten liggen. :(

Ik denk wel dat alcoholisme in Frankrijk nog meer geaccepteerd is. Als we met Nederlanders gaan wijnproeven is het altijd: OK wie rijdt er? Een Fransman stapt nog steeds rustig met 3-4 glazen achter het stuur (heb ik ook een tijd lang gedaan :ph34r:) als t niet meer is. Dat tikt toch weer door in de nationale omzet. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn eerste dagpact zit er bijna op... Het is best goed verlopen en ik ben blij jullie allemaal te mogen leren kennen. Ik heb links en rechts wat gelezen en heb veel tips en zo gezien. Best ook wel aangenaam om een paar keer per dag op het dagpact te komen kijken. 

Morgen sta ik voor het eerste hete vuur... Op woensdagvoormiddag ga ik altijd met de schoonpa iets drinken in een plaatselijk tea-room, naar goede gewoonte zijn dat 2 of 3 Whiskey-cola's. Ik ben nu al een beetje aan het stressen wat ik morgen ga bestellen, maar het gaat me lukken. Het moet me lukken!!

Ik wens jullie nog een fijne avond en we horen elkaar vast morgen weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Elton:

Mijn eerste dagpact zit er bijna op... Het is best goed verlopen en ik ben blij jullie allemaal te mogen leren kennen. Ik heb links en rechts wat gelezen en heb veel tips en zo gezien. Best ook wel aangenaam om een paar keer per dag op het dagpact te komen kijken. 

Morgen sta ik voor het eerste hete vuur... Op woensdagvoormiddag ga ik altijd met de schoonpa iets drinken in een plaatselijk tea-room, naar goede gewoonte zijn dat 2 of 3 Whiskey-cola's. Ik ben nu al een beetje aan het stressen wat ik morgen ga bestellen, maar het gaat me lukken. Het moet me lukken!!

Ik wens jullie nog een fijne avond en we horen elkaar vast morgen weer.

Beste @Elton gewoon de whiskey eruit laten, alleen cola is ook lekker! Fijne avond en gefeliciteerd met je eerste behaalde dagpact! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit was een van de mooiste stranddagen van dit jaar
tot 19u gebleven en et voor t donker thuis gehaald.
Noh nooit bij het weggaan zoveel fietsen nog zien staan;
ze hadden mijn vouwfietsje helemaal ingebouwd, het kostte
me 10 minuten zweten, trekken duwen en uiteindelijk fiets over
2 zware electrische heen tillen. Gelukkig dat gedachtes niet
serieus genomen hoeven te worden, anders haddie die nu samen
4 lege banden gehad, grrrrr Snap dat ze aan hetzelfde hek vast wilden
zitten, maar dat doe je toch niet? Zij zijn groot en ikke klein, en das nie eerlijk, oh neeimage.png.f9462db5afe81f2a970a6668b2acf30e.pnghe BJ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...