Spring naar bijdragen

Woensdag 9 september 2020


nancy

Aanbevolen berichten

Wat een schijterd ben ik toch altijd geweest als ik de ervaringen hier lees. Ik heb alleen gerookt (gestopt juli 1997) en alcohol gedronken. Voor de rest durfde ik niks :blush: En inderdaad ook geen medicijnen. 
 

Wat een mooi vooruitzicht dat we nog een indian summer krijgen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Cleo66:

Omdat ik dus niets meer gebruik,  leek het me een goed idee om een stukje spacecake mee te nemen op vakantie,  ter ontspanning . Aangezien na mijn operatie,  sex weer voor het eerst op het programma stond en ik wel wat ontspanning kon gebruiken . Stukje in  aluminiumfolie, in plastic in de pot pindakaas verstopt . Wat een held ben ik.   En het viel zelfs tegen , mijn gedachten vlogen alle kanten op en ik heb uren wakker gelegen van het spul . 

Wat een nare ervaring Cleo. Klinkt een klein beetje als cross-addiction, term ken je misschien wel. Heel goed van het spul afblijven waarvan je weet dat je er niet mee om kunt gaan, en dan onbewust op zoek naar een ander middel (waar je waarschijnlijk even gevoelig voor bent). Maargoed, zelfs AA’s Big Bill ging in de jaren ‘70 nog even rustig aan de LSD omdat het leven toch wel lastig was. En dat is het ook.

Stay strong!

En fijne dag allemaal, genieten van de goeie dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk er ook wel eens aan om dan maar eens wat anders te proberen...maar net als Kyon heb ik het nooit gedurfd om een andere drug dan alcohol te proberen. Geen space-cake voor mij en geen joint en al helemaal geen andere/zwaardere middelen. Geen medicijnen en heb ook nooit gerookt. Alleen alcohol en daar had ik nooit genoeg van.

Ook bij mij trekt het de laatste tijd weer...zal ik toch niet nog weer eens proberen om af en toe te drinken? Gewoon lekker ontspannen. Of dus maar eens wat nieuws proberen?

Het zijn maar gedachten..... :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lieke7777 van harte met je trouwdag. Gaat hier over geestverruimende middelen lees ik. Kan ik ook over meepraten. Bijna alles geprobeerd, ligt gelukkig achter me. Meestal een pil of een lijntje nadat ik had gedronken, alcohol was een echte trigger. Nu heb ik er een afkeer van, behalve dat ik de nachten van vroeger met een XTC pilletje nog wel eens kan missen. Of nou ja missen is het woord niet. Das war einmal. Vind mezelf ook te oud ervoor nu haha. Ook een keer lang geleden paddenstoelenthee gedronken en zag toen mijn ex in een haan veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och @Rosee   zit hier  hardop te lachen  om je verhaal dat je ex in een haan zag  veranderen  . @Yana ook wat  zal je muur prachtig  zijn geweest :D

Gelukkig  heb ik het nooit  gedaan  die paddo's   ging  soms op een  goede   blow   ( White Whitdow of  zoiets ) al hard genoeg.    Maar toen was het nog  in een verslavende  mode.   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Moeps    ja die gedachten  he  ' ik heb afgelopen  jaar in november 2 dagen lang naast drank geblowd ook..   zat er zo helemaal  doorheen  .  Was hier niet thuis  trouwens  .. het was uiteindelijk  geen goede  ervaring  ben erop flauw gevallen ook nog  .. voor mij iig niet  voor herhaling  vatbaar.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou het niet doen, je wordt er opgewekt en energiek van en daarna stort je in of je wordt er opgefokt en agressief van en daarna stort je in. Wat heb je eraan? Niks, het brengt geen bestendige levensblijheid. Je bent nu twee dagen van de drank af, dat schiet zo niet op hè.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste keer dat ik speed nam heb ik samen na het stappen met een huisgenoot (die mee deed) het hele huis schoon gemaakt, van onder tot boven. :lol: De tweede keer werd ik de dag erop paranoïa, ik dacht steeds dat er iemand vlak achter me liep. Het maakt je geest verknipt. Paddo's of LSD durfde ik niet zo. Maar toen iemand met xtc kwam en zei dat het van een betrouwbaar adres kwam, slikte ik het zo weg. Daar aan terug denkend is dat best gek, om zo'n risico te nemen. Coke vond ik erg prettig. Ik heb een relatie gehad met een dealer, dat was niet zo slim. Nu ben ik gelukkig een nette mevrouw geworden met een vaste baan en een eigen huis. <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op een gegeven moment word je er te oud voor en is het gevaar dat je er in blijft hangen. Zo zie ik dat voor mezelf. Altijd met die middelen bezig zijn. Ben je moe, dan wil je een pilletje om jezelf op te peppen of ga je veel koffie drinken. Heb je geen rust, dan ga je blowen of een ander pilletje nemen. Zo blijf je bezig.

De kunst is om een beetje aardig met je lichaam en geest om te gaan zonder die peppers en downers.

 

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cleo66:

Nee niet stiekem hoor.

Ik gebruik wanneer we naar een festival gaan mdma,  niets verslavends aan . Speed,  coke , ghb , ketamine is daarentegen wel verslavend. 

Bij mdma treed wel tolerantie op ,  dat zou je  verslavend kunnen noemen. 

Ik ben niet zo thuis in andere drugs dan alcohol maar dat er niets verslavends is aan MDMA daar lijken verslavingsklinieken toch anders over te denken. Het valt onder amfetamine dus speed en kan toch aardig schade aanbrengen op korte en lange termijn. Ik lees ook dat er behandelingen zijn voor mensen die niet meer los weten te komen van dit goedje.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...