Lika Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 Goedemorgen. Hier is de nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 Goeiemorgen, Ja we gaan er wat van maken.....wat weet ik nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 (bewerkt) Mogge! Vandaag eens wat meer van de mobiel afblijven. Twas gisteren weer wezenloos bingen. Als ik m gewoon eens wat verder weg leg... 8 september 2020 bewerkt door bumperjim Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 Goedemorgen.. ja, we gaan er weer wat van maken..! Vooral NIET drinken vandaag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 DAGPACT ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 Goedemorgen frummers. Bagger geslapen hier, al even aan het rommelen hier om het huis, nu eerst een bakje Een hoop te doen en te gaan vandaag, maar echt.... 's morgens even lekker rustig een bakje is zóó belangrijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 23 minuten geleden zei knakker: Bijna klok rond geslapen warempel, als een zoete baby. Al een paar dagen erg moe. Jongens in huis allemaal snotteren, vrouw hoofdpijn. In mijn optimisme denk ik al snel dat het wel corona zal zijn en wij allen spoedig zullen sterven. Nog maar snel iets moois van deze dag gaan maken dus. Nu kan het nog. goeiemorgen frummers. hier ook snotverkouden. donderdag pas een afspraak kunnen maken voor een test. balen, was mijn saunadag geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 47 minuten geleden zei knakker: Bijna klok rond geslapen warempel, als een zoete baby. Al een paar dagen erg moe. Jongens in huis allemaal snotteren, vrouw hoofdpijn. In mijn optimisme denk ik al snel dat het wel corona zal zijn en wij allen spoedig zullen sterven. Nog maar snel iets moois van deze dag gaan maken dus. Nu kan het nog. haha knakker wij zijn ook alle 3 snipverkouden en de hele dag moe maar ik ga maar uit van een griepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 Goedemorgen allen. Gisteren oppasdagje. In plaats van kleindochter ging nu kleinzoon voor het eerst mee naar het zwembad. Een dag met een gouden randje. Kleindochter was wat jaloers, zij moest naar school. Zondag neem ik ze dan gewoon allebei mee . 9 september was jarenlang mijn stopdatum. Vanaf morgen is dat het weer. lady jane en elisa72 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 heb je daarop gewacht, boef! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 Trouwens dank @Sandro voor je onafgemaakte gedachten inzicht van gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 DAGPACT ikkanhet Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 21 minuten geleden zei Pytje: DAGPACT ikkanhet Pytje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 Goedemorgen allemaal, Nou het hangt in de lucht zeker ook hier heel slecht geslapen vannacht Heel vroeg naar bed gegaan, want doodmoe gisterenavond helaas voel ik me door de slechte nacht, dus nog steeds niet uitgeslapen enfin, zo maar naar de tuin, al is het dan donker deprimerend weer Van binnen zitten word je ook niet blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 Goedemorgen Gierennek? Onderkin? Oke, dag telefoon!! elisa72 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 1 uur geleden zei Etty: Weet je dat je er een onderkin van krijgt? En een gierennek? Als je ijdelheid je lief is heb je er nu nog een reden bij om eens om je heen je kijken Ha die had ik net nodig. Ik leg m meteen weer weg. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 O @Etty, wat een herkenbare gevoelens en gedachten. geeft niets mag best..je ziet het en gaat door. Samsarisch corvee he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 (bewerkt) 46 minuten geleden zei Bor: Ik zou niet weten wat ik een hele dag op me mobiel zou moeten doen...? Whatsapp, facebook, messenger, linkedin, teams, ADB, werkemails, thuisemails, andere thuisemails, spamfilter, weersverwachting, krant, andere krant, eboek, en dan weer terug naar whatsapp. Undsoweiter etcétera. En soms belt er ineens iemand terwijl je dat doet, dan schrik je je rot En het was ochtend geweest en het was avond geweest, another day in mobile paradise. Ps Ik heb er geeneens spelletjes op, zie je "het valt nog mee, ben ik wel verslaafd??" 8 september 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Bor: OMG Jim. Dat is een dagtaak dan idd. Ik moet er wel een beetje om lachen hoor, sorry! Ik ook soms Het is gewoon een tic. Maar ik heb vanochtend gezien als ik m een halve meter verder weg leg, dat scheelt al een slok op een borrel 8 september 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 (bewerkt) Pokemons vangen ' hay day spelen. E-mails komen binnen ' Facebook ' whatsappen ' agenda checken ' forums lezen heb verschillende waar ik lees .. en internet surfen ' u tube .. genoeg te doen op dat ding 8 september 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 Nou onderschat je de power van de leesbril @Bor Die heb je zeker nog niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 Ik ben in 3 boeken om en om aan het lezen dan weer TV aan het kijken ben nog een ergere stuiterbal dan gisteren. En het voelt alsof ik al heel lang niets meer heb gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 Zojuist zei Bor: Wanneer was het laatst dan? Zaterdag dus heel kort maar voelt als veelll langer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 8 minuten geleden zei Bor: Beetje aan het droogdrinken gegaan sindsdien? Motivatie ietwat kwijt? Je moet niet stoppen he, dit doe je omdat je het zelf graag wilt. Weet je nog waarom? Jawel bij mij is het met drinken alles of niets, heb totaal geen rem als ik begin drink ik op een dag 10 a 12 halve liters leeg. En leef ook graag nog wat langer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 23 minuten geleden zei Bor: Ik zat een beetje te wachten of er wat mensen bij springen maar ik zie dat er niet veel online zijn nu. Iedereen legt de mobiel aan kant Maar ik ook hoor, @ikkanhet Ik drink ook zo een stuk of 12 weg., kost mij ook geen moeite. Tenzij ik met tegenzin drink en dat gebeurd ook weleens. Langer en gezonder leven is een mooie motivatie vind ik.. Maar dan moet je nog even uitzoeken misschien om er een andere invulling aan te geven? Ik drink die op op een dag en als ik er ziek van wordt ga ik gewoon met mijn stomme kop verder. Voor mij is het inderdaad zoeken naar de de juiste invulling van mijn tijd....maar ik zoek tot ik het heb gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden