Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 september 2020


Lika

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei knakker:

Maar als je dat inzicht eenmaal hebt is de keus wel makkelijk toch?

De keus wel maar heb ook die drankduivel in me die me steeds of vaak lastig valt.
Heb die piek gelukkig weer gehad voor vandaag.
Maar makkelijk is het niet dan zou toch niemand moeite hebben met stoppen of terug vallen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei knakker:

De keus is makkelijk, de uitvoering een stuk lastiger. Maar het scheelt wel om steeds die keus duidelijk voor ogen te houden. Niet toegeven aan de twijfel. Als je dat lang genoeg blijft doen wordt uiteindelijk ook de verleiding minder. Zo werkt het bij mij tenminste. Net als bij de belastingdienst. Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.

Ja de uitvoering is zeker weten moeilijk maar vandaag ben ik toch weer sterk genoeg. Hoop inderdaad dat die verleiding minder wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net naar huis gereden met de auto

Komt dat ding bijna niet meer voorruit

In zijn vier, plankgas topsnelheid 60 km

 

Pffff wat eng, dacht straks sta ik midden op de weg stil :face-icon-small-shocked:  Gelukkig ben ik thuisgekomen en meteen de garage gebeld

Maar toen ik thuis was, was het eerste wat ik dacht ; wijn, wijn....

Gelukkig niet gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik kom niet meer op welk pact dan ook. Ergens voelt het alsof ik dat stadium voorbij ben, ik kan het op dit moment niet anders uitleggen. Ik zit nu in een andere fase, zoiets. Alsof die terugslag voor mij nodig was om dieper tot de kern van mijn verslaving te komen. Vanwege privacy kan ik hier niet alles neerzetten,  dus misschien komt het wat cryptisch over. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei nancy:

Nee, ik kom niet meer op welk pact dan ook. Ergens voelt het alsof ik dat stadium voorbij ben, ik kan het op dit moment niet anders uitleggen. Ik zit nu in een andere fase, zoiets. Alsof die terugslag voor mij nodig was om dieper tot de kern van mijn verslaving te komen. Vanwege privacy kan ik hier niet alles neerzetten,  dus misschien komt het wat cryptisch over. 

helder hoor ,  bedankt voor je uitleg..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee hoor, nauwelijks zelfs.
Ik heb elke seizoenswisseling last van wat neusverkoudheid,
nu ook al een paar weken dus. Maandagavond nog fanatiek 1 1/2 gevolleyed.
En overdag was ik naar het strand, zonder jas want warm, maar wel winderig.
Wat ik nu denk is dat ik bovenop die seizoensverkoudheid een extra koutje heb
opgepikt. (als dan kan zo tenminste haha). Maar gisteren stond ik hoofdpijnerig op.
Lamlendig dus, mijn grootste vijand in Coronatijd. Volleymaatje heeft vorige week
met soortgelijke klachten een (neg.)test laten doen, en ik vind dat ook ik nu mijn verantwoording
daarin moet nemen, ook en juist voor anderen die ik niet wil kunnen besmetten zonder
dat te weten. Maar ik had niet gedacht dat een zelf gekozen quarantaine zoveel impact
zou hebben. Ik ben er onbewust teveel mee bezig en kan niet wachten tot de test en
de uitslag. Moet er niet aan denken dat ik positief test, want dan gaat het allemaal
nog veel langer en dieper. Best wel goed eigenlijk, want ik was, zeker tijdens sporten en strand
best vol vertrouwen en buiten aan zee zelfs zorgeloos hierin. Niks is vanzelfsprekend he.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei lady jane:

Maar ik had niet gedacht dat een zelf gekozen quarantaine zoveel impact
zou hebben.

Ja ik ook. Ben drie dagen binnen gebleven. Dat valt mee zou je misschien denken, maar het heeft inderdaad mentaal gezien bestwel impact. Ook door de onzekerheid over hoe lang je nog binnen moet blijven. Op een gegeven moment ging ik toch wat meer twijfelen. "Hey, ineens een stijve nek, het zal toch niet...". Of "Hmmm het eten proeft me nu toch wat minder".

En nee, dat laatste kwam niet omdat ik zelf gekookt had :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap dat het uiterst complex  uit te leggen is ' maar wat wil je bereiken ?    Ik denk dat je ook beetje verslaafd bent aan het gevoel voor bepaalde mensen ( vrouwen  ) die jou niet  kunnen beantwoorden .. en daarmee in een  cirkel blijft  ronddwalen..   probeer  uit die zone te stappen  .

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...