Adrian Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 47 minuten geleden zei Maja: @Adrian:Tja, wat is groot. Voor de grote stad begrippen een aardige tuin van 12 meter x 15 meter, met gras, borders, een haag en een terras propvol zomerbloeiers in pot. Ik vind het heerlijk om een tuin te hebben! Ik heb ook een grote tuin wel 400 m2, maar is grotendeels gras veld.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 57 minuten geleden zei rapilos: @Adrian, Was jij nou diegene die ook aan mind-fulniss is gaan doen Helpt het\bevalt het ? Ik doe het nl. ook sinds een week of drie, en heb het gevoel er wel baat bij te hebben Ja, dat was ik. Ik voel niet veel verandering, misschien komt dat nog. Toch ga ik er mee door en doe dagelijks een paar oefeningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 3 minuten geleden zei Adrian: Ja, dat was ik. Ik voel niet veel verandering, misschien komt dat nog. Toch ga ik er mee door en doe dagelijks een paar oefeningen. Misschien ga je het pas merken, als je ermee stopt Dan voel je misschien wat je mist uiteindelijk (denk ik dan hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 22 minuten geleden zei knakker: Ook daarom moet de kracht uiteindelijk uit onszelf komen. Kijk dat is kranige taal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 nou nu heb ik geen drankbehoefte maar eet waterijsjes aan een stuk....maar beter dan bier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Heerlijk @ikkanhet vooral dubbellikkers goedkoop en lekker . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Zojuist zei Lieke7777: Heerlijk @ikkanhet vooral dubbellikkers goedkoop en lekker . ja ik heb raketijsjes en sinas split heerlijk Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 ga zo nog ff lekker buiten in het zonnetje lezen komen nog dagen met fijn nazomer weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 10 minuten geleden zei ikkanhet: ja ik heb raketijsjes en sinas split heerlijk Je weet wat @Cleo66 hier een tijd geleden heeft gepost ivm raketijsjes, ikkanhet? Weet niet of je dat wilt weten hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 2 minuten geleden zei Rosee: Je weet wat @Cleo66 hier een tijd geleden heeft gepost ivm raketijsjes, ikkanhet? Weet niet of je dat wilt weten hahaha. nee doe maar niet heb nog een paar dozen. Laat maar weten als ik ze op heb hahahaha. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 31 minuten geleden zei ikkanhet: ga zo nog ff lekker buiten in het zonnetje lezen komen nog dagen met fijn nazomer weer. Gaat hem niet worden. Geen rust in mijn kont Zit te lezen stop na paar minuten ga TV kijken, zet die weer op pauze. Dan maar ff gaan roken deze stuiterbal. Rare gewaarwording dat als ik drink wel uren op een plaats kan zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 3 minuten geleden zei takeiteasy: @ikkanhet. Het is de onrust nog, waar je last van heb. Dag 2 toch?. ja klopt is nog maar pril je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 6 minuten geleden zei ikkanhet: ja klopt is nog maar pril je Als ik daar eens goed over nadenk is de voornaamste reden dat ik ga drinken meestal omdat ik niets te doen heb of alles al gedaan heb. Kan er dan door lichamelijke klachten niet uit dus dan maar een lekkere koude. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Ik maak vandaag 2 soorten soep, een klein pannetje tomatenpaprika voor de jongste en voor oudste en mij een pan prei/knolselderij met uitje/knoflook erdoor. Doe nooit iets met knolselderij en dacht laat ik dat eens proberen. Pannen staan te pruttelen, ruikt lekker. Wat gaan jullie eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Jongste zoon 'ziek' naar huis vanuit school, 'beetje hoofdpijn en beetje misselijk,' maar heb sterk de indruk dat hij t overdrijft. School heeft m natuurlijk snel naar huis gestuurd ivm corona. Hij is ook niet verkouden of koorts ofzo. Ik kijk t maar even aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 wij krijgen wienerschnitzel met ananas en kaas overbakken met rösti en salade Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Kip aard sla eten we hier. @ikkanhet naar die onrust herken het wel periode na stoppen ook wel last van gehad vooral van 17.00 af tot 20.00 dan wist ik dat ik nog kon scoren bij de supermarkt. Nu is het gewoon dat er niet gedronken wordt minder last van. @takeiteasy goed dat je zo sterk bent en op eigen kracht zonder refusal verder gaat .. welke vervelende bijwerking is er benoemd eigenlijk ? Ik zelf lijk geen last te hebben van het gebruik hiervan . @Bor toch momentje happen in je verleden zo dan hè in je oude dorp. En dat koppie och en dan moet je toch gaan hè . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Eerst maar eens een Leffe blond 0,0 met pompoen/lijnzaadcrackers. Koude klets erin maar wel gewoon alert blijven. Als t zo kan wat wil je dan nog meer? Dan ff de hond borstelen en zien wie er een idee heeft wat we koken. Er liggen spercieboontjes. Er ligt nog wel meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Goedenavond allemaal. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 2 uur geleden zei ikkanhet: ja klopt is nog maar pril je Zelfde hier. Dag van uitersten, slechte nacht, toen twee uur in paniek in de auto gezeten (als bijrijder), toen, natuurlijk, een tent opzetten. Dat wil je niet een tent zonder handleiding. Zeker als je al twee dagen niet slaapt/eet. Uiteindelijk hebben we er maar om gelachen. Tenslotte in de zee geploft. Dat was een bevrijding. Maar goed ik kan nog steeds niet eten, dat is jammer. Morgen weer wel verwacht ik. Ik lees hier heerlijk culinair werk. In goede tijden geniet er daar enorm van. Geniet ervan, goed bezig. En @ikkanhet, elke minuut die voorbij gaat is een beetje beter. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Ik snotter me nog steeds een eind weg hier. Vanmorgen Corona test gehad, hoop snel de uitslag te krijgen. Ik las dat 1/3 zich met klachten laat testen. Dat is toch wel erg summier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 3 uur geleden zei Descartes33: Zelfde hier. Dag van uitersten, slechte nacht, toen twee uur in paniek in de auto gezeten (als bijrijder), toen, natuurlijk, een tent opzetten. Dat wil je niet een tent zonder handleiding. Zeker als je al twee dagen niet slaapt/eet. Uiteindelijk hebben we er maar om gelachen. Tenslotte in de zee geploft. Dat was een bevrijding. Maar goed ik kan nog steeds niet eten, dat is jammer. Morgen weer wel verwacht ik. Ik lees hier heerlijk culinair werk. In goede tijden geniet er daar enorm van. Geniet ervan, goed bezig. En @ikkanhet, elke minuut die voorbij gaat is een beetje beter. Sterkte. dank je jij ook sterkte en hoop dat het slapen je vannacht lukt. Ik heb er iets voor ingenomen. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Vandaag is bijna voorbij. Daar ben ik heel blij om. Brrrrrr.... ik stond stijf van de stress. Tijdsdruk/werk. Blergh. Vanavond toneel. Dat was fijn. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen. Dag maandag!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 Heb een verschrikkelijke uitglijder gehad, niet wb drank btw. Had een leuke dag uit gehad met mijn ex en daarna uit eten en toen...hoef het niet uit te leggen. Had het nodig en hij ook. Heel fout ws. Voel mij schuldig en hij niet, hij wil het meer zo. Latten, nu weet ik het niet meer. Alles gaat door elkaar, morgen emdr, zie er zo tegen op maar doe het. Maar wat moet ik hier nu mee?? Drink dan wel niet maar ben hyper en drank was mijn demper/downer. Bespreek het morgen tijdens emdr. Het was fijn zo, misschien op deze manier zo. Zo trots dat ik niet heb gedronken, kan niet slapen van de euforie, ga in bad en toch weer even liggen. Ben een kwispel wiselpturig mens, weet het. Het is het wat het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 @Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden