Spring naar bijdragen

Maandag 7 september 2020

Yvonne

Aanbevolen berichten

47 minuten geleden zei Maja:

@Adrian:Tja, wat is groot. Voor de grote stad begrippen een aardige tuin van 12 meter x 15 meter, met gras, borders, een haag en een terras propvol zomerbloeiers in pot. 
Ik vind het heerlijk om een tuin te hebben!

Ik heb ook een grote tuin wel 400 m2, maar is grotendeels gras veld..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei rapilos:

@Adrian,

Was jij nou diegene die ook aan mind-fulniss is gaan doen
Helpt het\bevalt het ?
Ik doe het nl. ook sinds een week of drie, en heb het gevoel er wel baat bij te hebben

Ja, dat was ik. Ik voel niet veel verandering, misschien komt dat nog. Toch ga ik er mee door en doe dagelijks een paar oefeningen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Adrian:

Ja, dat was ik. Ik voel niet veel verandering, misschien komt dat nog. Toch ga ik er mee door en doe dagelijks een paar oefeningen.

Misschien ga je het pas merken, als je ermee stopt
Dan voel je misschien wat je mist uiteindelijk (denk ik dan hoor)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei ikkanhet:

ga zo nog ff lekker buiten in het zonnetje lezen komen nog dagen met fijn nazomer weer.

Gaat hem niet worden. Geen rust in mijn kont

Zit te lezen stop na paar minuten ga TV kijken, zet die weer op pauze. Dan maar ff gaan roken deze stuiterbal.

Rare gewaarwording dat als ik drink wel uren op een plaats kan zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maak vandaag 2 soorten soep, een klein pannetje tomatenpaprika voor de jongste en voor oudste en mij een pan prei/knolselderij met uitje/knoflook erdoor. Doe nooit iets met knolselderij en dacht laat ik dat eens proberen. Pannen staan te pruttelen, ruikt lekker. Wat gaan jullie eten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kip aard sla eten we hier.

@ikkanhet   naar die onrust herken  het wel periode  na stoppen  ook  wel last van gehad vooral van 17.00 af tot 20.00  dan wist  ik  dat ik nog  kon scoren bij de supermarkt.    Nu is het gewoon  dat er niet  gedronken  wordt minder last van. 

@takeiteasy goed  dat je zo sterk bent en op eigen  kracht  zonder refusal  verder  gaat .. welke  vervelende  bijwerking is er benoemd  eigenlijk  ? Ik zelf lijk geen last te hebben  van het gebruik hiervan .

@Bor toch momentje  happen  in je verleden  zo dan hè  in je oude  dorp.  

En dat koppie  och en dan moet je toch gaan hè  .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ikkanhet:

ja klopt is nog maar pril jeB)

Zelfde hier. Dag van uitersten, slechte nacht, toen twee uur in paniek in de auto gezeten (als bijrijder), toen, natuurlijk, een tent opzetten. Dat wil je niet een tent zonder handleiding. Zeker als je al twee dagen niet slaapt/eet. Uiteindelijk hebben we er maar om gelachen. Tenslotte in de zee geploft. Dat was een bevrijding. Maar goed ik kan nog steeds niet eten, dat is jammer. Morgen weer wel verwacht ik.

Ik lees hier heerlijk culinair werk. In goede tijden geniet er daar enorm van. Geniet ervan, goed bezig. En @ikkanhet, elke minuut die voorbij gaat is een beetje beter. Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Descartes33:

Zelfde hier. Dag van uitersten, slechte nacht, toen twee uur in paniek in de auto gezeten (als bijrijder), toen, natuurlijk, een tent opzetten. Dat wil je niet een tent zonder handleiding. Zeker als je al twee dagen niet slaapt/eet. Uiteindelijk hebben we er maar om gelachen. Tenslotte in de zee geploft. Dat was een bevrijding. Maar goed ik kan nog steeds niet eten, dat is jammer. Morgen weer wel verwacht ik.

Ik lees hier heerlijk culinair werk. In goede tijden geniet er daar enorm van. Geniet ervan, goed bezig. En @ikkanhet, elke minuut die voorbij gaat is een beetje beter. Sterkte.

dank je jij ook sterkte en hoop dat het slapen je vannacht lukt.

Ik heb er iets voor ingenomen.

Slaap lekker allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb een verschrikkelijke uitglijder gehad, niet wb drank btw.

Had een leuke dag uit gehad met mijn ex en daarna uit eten en toen...hoef het niet uit te leggen. Had het nodig en hij ook. Heel fout ws.

Voel mij schuldig en hij niet, hij wil het meer zo. Latten, nu weet ik het niet meer. Alles gaat door elkaar, morgen emdr, zie er zo tegen op maar doe het. Maar wat moet ik hier nu mee?? Drink dan wel niet maar ben hyper en drank was mijn demper/downer. Bespreek het morgen tijdens emdr. Het was fijn zo, misschien op deze manier zo. Zo trots dat ik niet heb gedronken, kan niet slapen van de euforie, ga in bad en toch weer even liggen. Ben een kwispel wiselpturig mens, weet het. Het is het wat het is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...