Lika Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 Goedemorgen. Wat een regen! Zwemmen naar een uurtje later verplaatst.... kon gelukkig. Hard aan de slag zo. Gewoon doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 Goeiemorgen, hier is het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 Kom ik naar jou! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 Goedemorgen frummers. Volgens buienradar en aanverwante regent het hier al eventjes, maar er is nog geen drup gevallen, gebeurt wel vaker. Eerst maar even een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 Helemaal goed @Bor, de plantjes zullen weer blij zijn. En de afgelopen twee dagen ben ik alsmaar lekker buiten geweest, een dagje binnen is dan ook weer leuk. Hoe is het gisteren overigens afgelopen? Jouw zoon kwam eten en had 'nieuws'.... ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 Ai, wat jammer weer. Toch blijven proberen dus, wat weinig liefdevol jouw kant op. Maar heel heel veel respect voor jou dat je je pootje stijf houdt. Dit mag men niet van jou vergen, nu niet en nooit niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 Ah, ik begrijp het. Top hoor, ik denk dat je de enige juiste houding aanneemt die goed is in dit geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 Goedemorgen frummers! Ik heb zeer goed geslapen, maar wat stond ik depressief op! Hoe kan dat toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 Goedemorgen Adrian, kan het zijn dat er een (verborgen) droom nog wat nawerkt??? Ik heb het ook wel eens hoor, maar dat zakt gelukkig snel weer af dan. Bor, je hoeft ook niet meer te vertellen dan je nu doet. Voorzichtigheid kan nooit nooit kwaad. Inderdaad: je weet nooit wie er meeleest... En wat je bedoelt komt best over hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 dagpact: Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 als het goed is (ze heeft al vaker afgezegd) zie ik morgen mijn dochter niet gezien sinds 2010 behalve een keer toevallig bij de huisarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 1 minuut geleden zei Jopie: Oeps @ikkanhet .... Dat is bijzonder. Zie jeer tegenop? eigenlijk niet, duurt nu al zo lang dat ik er rust mee heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 het enige probleem is dat mijn zoon er moeite mee heeft dus hoe dat zal gaan is afwachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 Goedemorgen frummers. Ik heb een tragische dag, nu maar het beste van maken. Moeilijk is het soms. Liefs voor jullie. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 1 uur geleden zei Yana: dagpact: Yana Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 Goedemorgen allemaal, wat een regen zeg Parkietje maar weer binnen gehaald Al naar de fietsenmaker geweest, want band loop steeds leeg Kwam nog een oud-collega tegen Leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 ben alleen een beetje down vandaag met de gedachte waar heb ik dit allemaal aan verdient. Ben mijn hele leven al bezig om het iedereen naar de zin te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 Goedemorgen @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 1 uur geleden zei Bor: Hét moment bij uitstek om je allergrootste fake- smile op te zetten, rug recht, schouders naar achteren en tietjes naar voren en zeggen; Zo, allemaal aan de kant want hier ben ik, nu ben ik aan de beurt! ze heeft voor de zoveelste keer weer afgezegd Jannigje, karin123 en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 Hee jeetje ' weet je ook de reden je hoeft het uiteraard niet te delen ... sterkte hoor .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 Nou dan maar iets leuks ' zijn bezig om een kitten erbij te nemen . Nest die we op het oog hebben zijn kittens geboren 14 juli zelfde dag als ons 1 jarig monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 (bewerkt) Vandaag gaat het alweer wat beter met de spit, gelukkig weer een beetje mobiel! Ik loop al minder alsof ik moet poepen en zowaar vanochtend zelf mijn veters gestrikt! Gezondheid zonder al teveel beperkingen is dus niet zomaar vanzelfsprekend en daar word ik dan ook met iets stoms als dit weer fijntjes aan herinnerd. Dankbaar voor het inzicht en dankbaar dat het van voorbijgaande aard is. Vrijdag weer op de trekker grasmaaien maar dan wel heel langzaam en voorzichtig 3 september 2020 bewerkt door Maverick Word ik is zonder t Maverick, lekker opgelet tijdens NL les Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 (bewerkt) Straks naar Hans Anders nieuwe bril uitzoeken wel zo veilig op de weg met de donkere dagen in de ochtend en avonden. Wil een wat andere dan ik heb draag al jaren blauw bruin monturen .. ben benieuwd . 3 september 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 2 uur geleden zei Bor: Ja? Vind je dat heel erg erg? ja ben er best ziek en misselijk van van mij uit komt nou niets meer, de bal ligt bij haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 3 september 2020 Rapport Share Geplaatst 3 september 2020 Voelde me tot nu toe de hele dag futloos, beetje onvoldaan gevoel. Daarbij moe en beetje verkouden. Maar net 8 km hardgelopen (toen het eindelijk droog was) en voel me weer helemaal het mannetje. Het ging super lekker, op het gemakkie 12 per uur en lekker beetje gezweet. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden