Spring naar bijdragen

Donderdag 3 september 2020


Lika

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Bor:

Heb je al een idee in gedachten of ga je gewoon blanco heen en van alles passen?

Wat leuk een lief klein poesje erbij, dat zullen de jongens vast ook leuk vinden denk ik zomaar.:)

Ik heb je gelezen, kom zo op je terug hoor. Hou vast, laat je niet van de wijs brengen jullie doen het als gezin erg goed, als team. Ik vind het mooi dat je met me deelt. Want het is heel ingrijpend en persoonlijk dat wat er gebeurd in jullie gezin. Bijzonder dat ik daar zo dichtbij mag zijn.:heart::rose:
Dat mag weleens even benoemt worden vind ik.

Ben blanco  gegaan  maar het is lichtblauw  montuur geworden  ' nu had ik donkerblauw  .. toch on blauw gebleven .

Ja   helaas net  gehoord dat nestje  gereserveerd  is '   we willen  geen gewone ras dit was een nest kruising  main cone . 

Dank je ' ja vind dat ook een positief  verhaal  ondanks alles toch gedeeld  mag worden alleen zet ik niet  alles openbaar.    We zitten  hopelijk in een keiharde  eindstreep..  

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met die vriendin met wie ik vieze rosé had gedronken nog hardop afgevraagd waarom het nodig was. We hebben er allebei last van gehad 's nachts en spijt. Het was volle maan, vandaar misschien de onrust. We hebben een slechte invloed op elkaar en gaan voorlopig maar lunchen in plaats van eind van de middag afspreken. Met de lunch drink ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Sandro:

Voelde me tot nu toe de hele dag futloos, beetje onvoldaan gevoel. Daarbij moe en beetje verkouden. Maar net 8 km hardgelopen (toen het eindelijk droog was) en voel me weer helemaal het mannetje. Het ging super lekker, op het gemakkie 12 per uur en lekker beetje gezweet.

Echt een tovermiddel :)

Ik heb gisteravond hardgelopen. Dom geweest, ik dacht laat ik eens de trailschoenen verruilen voor gewone hardloopschoenen, lichter maar wel minder stabiel. Ik dacht dat het parcours daar wel geschikt voor zou zijn, maar direkt al ging het over een single die helemaal schots en scheef was met boomwortels. Na 50m ging ik door mn enkel :( Na een paar minuten ging het wel weer en heb wel de 6 km rustig uitgelopen - enfin voor zover mogelijk met een briesende hond voor je die als een idioot loopt te trekken om de anderen weer in te halen. We waren met zn 8en of zo. Na een km stonden ze op me te wachten heel lief (tzijn ook meest dames :) ) want ze hadden wel door dat bumperjim even een bug had. Ik voel de enkel nog wel nu, geen gekke dingen mee doen voorlopig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het altijd jammer gevonden dat hardlopen niets voor mij is. Maar het werkt gewoon niet. Ben wel heel blij dat ik nu kan wandelen. Ik struikel minder. Lichaam niet meer pijnlijk (meestal). Al begint de knie nu steeds meer op te spelen. Ook met zwemmen.

Hardlopen lijkt me leuk. Je kunt zo ,floeps, naar buiten en ziet nog eens wat. Maar wandelend ook natuurlijk. Morgen is het droog. Dan ga ik even lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Lika:

Tis heel druk aan het worden op het werk. Ik moet nog steeds moeite doen om er weer in te komen. Gek. Dat is toch door het thuiswerken. Lekker in mijn wereldje...

Ja dat herken ik heel erg. Maar ik merk steeds meer dat ik een stuk verbinding mis. Niet zozeer in sociaal aspect, maar gewoon om mijn werk goed te kunnen doen. En dat voelt niet zo prettig, er gaat voor mijn gevoel veel langs me heen. Heb jij dat niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Sandro:

Ja dat herken ik heel erg. Maar ik merk steeds meer dat ik een stuk verbinding mis. Niet zozeer in sociaal aspect, maar gewoon om mijn werk goed te kunnen doen. En dat voelt niet zo prettig, er gaat voor mijn gevoel veel langs me heen. Heb jij dat niet?

Ja, heb ik ook @Sandro. Ik ben soms wel lekker bezig, maar mis dan net het gevoel van urgentie. En dan opeens, moet het toch af, of is er wat anders en dan...BOEM!! Die opbouw, dat geleidelijk aan meebewegen, de deining, dát mis ik. Ik vind het fijn om mijn eigen ritme te bepalen. Dat valt me erg mee van mezelf. De mensen mis ik veel minder dan ik had verwacht. Maar de opbouw van niets naar iets en andersom is eenzaam en te abrupt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...