Lika Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 goeiemorgen frummers rond 5 uur uit mijn bed gerold, klaarwakker. zonder meditatie ingeslapen, vreemd idee dat dit zo vertrouwd was geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Goedemorgen frummers. Buiten is het grauw, zwaarbewolkt, het waait en er valt een enkele druppel, maar het is er wel warmer dan binnen Om de boel wat door te laten waaien heb ik toch de deuren maar open gezet. Nu eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 hier ook alles tegen elkaar open, maar echt afkoelen lukt nog niet. er lijkt regen aan te komen en wij vd volley wachten met smart af of we straks kunnen beachen of niet. strandweer wordt het gelukkig wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Goedemorgen Etty en Jane. Heerlijk om alles wat lichter te kunnen zien en voelen Etty. En mooi dat schouwspel van gisteren, dat zijn de kleine waardevolle dingen... Afkoelen doet het ook niet hoor Jane, maar dat beetje bewegende lucht is al lekker om te voelen hier. Het lijkt er op dat jullie geen regen zouden krijgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 goedemorgen, compleet herfst hier op dit moment met regen en veel wind. Volgens buienradar blijft het nog wel een uur zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Goedemorgen Bor, ik hoop dat je heb kunnen slapen? 'Bakje speciaal' dan maar voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Het wordt idd steeds lichter Von, nou de was van weken is opgeruimd, huis aan kant vaat gedaan en gisteren al hard gewerkt aan stofzuigen en dweilen. Ik lijk wel gek met die hitte binnenshuis maar heb weer een paar vrije dagen verdiend nu. mooie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Goedemorgen! Om half 11 naar het gemeentehuis voor het tekenen van geregistreerd partnerschap. Daarna bij ons in de tuin koffie met taart, met de getuigen. Vanmiddag gaan we naar een hotel, zondag komen we weer Kyon en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Jane, lekker genieten dan nu, hup de trein in dus. En Niks, ik wens jullie een heel fijne dag vandaag. en een heerlijk weekendje weg... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 (bewerkt) Leuk @niks, mooie jurk aan waar buikje leuk inpast... die vent van jou is een mazzelaar. Veel plezier! 21 augustus 2020 bewerkt door Yana niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Vandaag wordt er een kadootje voor me bezorgd, een tenor blokfluit. Ik zit te springen... niks en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Dank Yvonne en Yana! Nog een paar uurtjes en dan heb ik een andere achternaam, of een achternaam erbij. Wat een gek idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 @niks fijne dag! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Dank je wel Lika! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Zojuist zei Bor: Nu maar hopen dat hij een beetje een leuke achternaam heeft dan Ja hoor, vindt het wel fijn dat we straks allemaal dezelfde achternaam hebben. Wat fijn @Cleo66! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 13 minuten geleden zei niks: Dank Yvonne en Yana! Nog een paar uurtjes en dan heb ik een andere achternaam, of een achternaam erbij. Wat een gek idee. Gefeliciteerd en een super mooie dag gewenst niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Dank je wel ikkanhet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Ja @Bor, ik knijp mezelf ook regelmatig in de arm. Het was zeker niet de bedoeling om al zwanger te worden. Maar het is zo welkom. Ik hou zoveel van allebei Sophie60, rapilos en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 4 minuten geleden zei Bor: Ja dat kan ik wel lezen over hoe je erover verteld. Dat je heel veel van allebeide houdt twijfel ik niet aan. Dat kindje was er volgens mij toch wel gekomen hoor, dan maar een beetje eerder, dat maakt niks uit Lief van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 1 minuut geleden zei knakker: En @niks: een romanties weekend gewenst met z'n drietjes. Mooie dingen! Dank je wel Knakker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Goedemorgen allemaal, Straks werken daarna heel veel boodschappen doen, want vanmiddag barbeque op de tuin Ga maar een keer met de auto Bor, Sterkte met al je sores Niks, ik wens je een hele fijne dag vandaag niks en Lieke7777 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Ik zal de dagdraad niet langer in beslag nemen. Zo douchen en mij klaar maken. Bye bye! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Goedemorgen @niks veel plezier! @Cleo66 wat heerlijk, toch nog een week naar de zon. @Yana wat voor blokfluit is dat? @knakker zet m op, lekker sporten. @Bor sterkte voor jou en zoon. @Rosee schiet eens op aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden