Spring naar bijdragen

Di 11 aug 2020


bumperjim

Aanbevolen berichten

Hoi!

Hond is niet in orde sinds zondag. Voetzooltjes onder 2 vd 4 poten verbrand (of zo lijkt het) sinds het hardlopen zondagochtend. En ik snap er niks van want toen we terugkwamen om 9 uir was het nog geen 25 graden, dus geen extreem heet asfalt gezien of zo. En het was een rondje dat we vrijwel elke week doen. Dus ik weet niet waar ik geblunderd heb, beetje verontrustend.

Doet kennelijk smerig pijn want ze hinkt ervan. Heb het spul al meerdere malen in de kokosolie gezet. Vanmiddag maar ff nog andere produkten halen om ze te versterken en littekenvorming te bevorderen (hoe heet dat in het NL :ph34r:) en ook maar van die laarsjes voor als we weer een lang end gaan. 

Intussen eerst rust, niks geen wandeling even, ze ligt te balen als een stekker (vintage uitdrukking)

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Vervelens @bumperjim.

Ik lag om 06.00 uur al in het zwembad. Op dat uur zijn er in de sportschool alleen mannen aan het sporten? Gek. 

Daarna hond in hondentas achterop de fiets en gewandeld. Ging goed. Heb het ding nog niet zo lang, maar zocht een veilige manier om Houdini te vervoeren.:ph34r:

Deze klikt achterop mijn fiets. Overal gaas. Hond kan liggen. Hij probeert zich er soms uit te krabbelen, maar wordt ook wel weer rustig. Ik vind het een veilige manier van vervoeren. Ik ben stabiel en niet bang voor gekke manoeuvres in het verkeer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

goh, wat zijn jullie allemaal reuze actief op de vroege ochtend
Vanochtend om 6.00 al 26 graden op het balkon
is hier echt niet meer koel te houden
hele nacht, slaapkamerraam wijd open gehad
Wel redelijk goed geslapen, maar af en toe wakker van de herrie buiten
(Woon langs een vrij drukke weg)

Straks werken (invallen voor collega die op vakantie is)
iemand douchen , aankleden, steunkousen aan
Pfff, kijken of dit ouwetje dat allemaal nog aan kan met deze hitte :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge.

Arme diertjes. Allemaal. Ook hier zo'n half op apegapen liggend gevalletje. Tót-ie buiten die ene grote 'vijand' tegenkomt waar-ie bijna elke dag
wel een keer tegen moet grauwen en grommen. Dán staat-ie op z'n achterste poten, nekharen overeind... om even daarna weer mee te sukkelen,
achter het baasje aan van schaduwplek naar schaduwplek vluchtend tot het puur noodzakelijke rondje hond is voltooid.
We hebben hier een natte washand en een plantenspuit om van tijd tot tijd z'n voetzooltjes te koelen. Ook nevel happen uit die plantenspuit vindt-ie
lekker. En ijsklontjes likken... maar het grootste deel van de dag ligt-ie het liefst op het donkerste plekje in huis te puffen. Gek genoeg ver verwijderd
van ventilatoren en open ('s morgens) ramen.

@hondvanbumperjim, sterkte meid. En @bumperjim zelf, sterkte met hondvanbumperjim.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen   ja voor  de beestjes  is het ook afzien  met  het  weer ' sterkte  met de hondepootjes.

Mijn  poezekind gaat goed thuis  iig.

Hier  geslapen op het luchtbed  gisteren geplakt  dus weer beter geslapen.  Slapen  in de tent is lekker  koel denk dat ik thuis lag te koken in bed. 

Zo gisteren  toch onbestemd  gevoel '  de herrinnering van een jaar geleden  de verjaardag  van  mijn jongste  ' beeldbellen met  ze. 

Die koppies  daar en wij hier ...   

Maar goed  vandaag nog een dagje hier ' morgen weer naar een ander  plekje  weet nog niet  waar ' vandaag  maar uitzoeken .

Zijn zo ingepakt  'met tent en een tafel  en stoelen  hahaha.   Wel erg basic hoor als je een caravan  gewend bent.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Al heerlijk gedobberd in ons zwembad. Gisteravond na mijn dienst om 11 uur er nog even in geweest. Daarna als een blok geslapen. @bumperjim de hond van mijn ouders heeft het ook warm, ja wie niet -_- Ik zag bij de dierenwinkel een koelband. Heb het gekocht voor Sjimmie en mijn ouders zeggen dat het helpt. Zitten korreltjes in, band 20 minuten I het water. Korreltjes worden dan een soort gel. Wordt gedragen om de nek. Schijnt dan de grote slagaders te verkoelen en zo het hele lijf. Werkt een paar dagen, dan weer even opnieuw in het water doen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...