Lika Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 Gezwommen, boodschappen, gewerkt, gewandeld, gekookt, gewandeld, naar bed. Mijn door-de-weekse-leven. Nooit gedacht dat ik niet uit elkaar zou ploffen van saaiheid. Maar dat is nog niet gebeurd. Vind het prima. @Cleo66weet niet wat er met je te gebeuren staat. Operaties zijn altijd spannend, ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 4 minuten geleden zei Maverick: Dat zijn er dan al 3 hier met een raketjes-obsessie @Lika zou er dan toch iets in die ijsjes zitten? Zooooo lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 Foei @Adri02! Maar ik moet wel lachen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 Dubbellikkers zijn hier hot en goedkoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2020 @Cleo66 hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 19 uur geleden zei Soberbunny31: Kan me voorstellen als je daar niet zo een zin in hebt. Maak je je er zorgen over? Nee hoor heb me daar geen zorgen over gemaakt. Daar is nog zat tijd voor als het niet goed is. Soberbunny31 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin3 Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 16 uur geleden zei Renaldo61: Neem je medicijnen? Ik heb al lang geen gevoel van misselijkheid meer. Hoofdpijn nooit gehad van drinken. Ik slik inderdaad medicijnen. Heb een afbouw schema voor de lorazepam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2020 Op 15-6-2020 om 09:50 zei Lieke7777: Klopt als het dan zonder kinderen moet '! ik wil graag route Napoleon rijden in Frankrijk maar niet met een caravan erachter ' voor Frankrijk kenners vanaf grenoble rijden richting gap castellane en dan niet naar grasse maar lac saint croix enz . Dan maken we er op deze maar op deze manier wat van . Ipv op een schreeuw camping te staan met een zwemparadijs gaan we maar kilometers maken . Prachtige route @Lieke7777, heb ik vroeger ook wel gereden. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden